AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #21 Skrevet 3. februar 2021 Det kan være hektisk med en kattunge i hus. Første katten jeg fikk var 12 uker gammel. Hun var høyt og lavt. Det første året ble jeg helt ør i hodet. Måtte plukke henne ned fra gardiner. Hun reiv ned ting fra hyller og vinduer. Ville ikke bruke klorebrettet så det var en evig trening der. Skikkelig rampekatt, men herlig. Ble sterilisert da hun var ca 6-7 måneder gammel. Ting roet seg da hun ble litt eldre. Kattunger minner mye om små barn. River ned ting, er overalt der de ikke skal være. Man må være tålmodig. Anonymkode: e5025...abc 1
Minya Skrevet 3. februar 2021 #22 Skrevet 3. februar 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan være hektisk med en kattunge i hus. Første katten jeg fikk var 12 uker gammel. Hun var høyt og lavt. Det første året ble jeg helt ør i hodet. Måtte plukke henne ned fra gardiner. Hun reiv ned ting fra hyller og vinduer. Ville ikke bruke klorebrettet så det var en evig trening der. Skikkelig rampekatt, men herlig. Ble sterilisert da hun var ca 6-7 måneder gammel. Ting roet seg da hun ble litt eldre. Kattunger minner mye om små barn. River ned ting, er overalt der de ikke skal være. Man må være tålmodig. Anonymkode: e5025...abc Amen. Kattunger er som barn på et par-tre år, som kan klatre i bokhyller, opp strietapet og i gardinene. Det er ikke uten grunn at jeg anbefaler alle som får seg katt om å kattesikre huset XD 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #23 Skrevet 4. februar 2021 9 hours ago, Kjetil E said: Var ikke noe problem, men lærte at vi skulle gjøre det slik at ikke pus så det var vi som gjorde det. Vi hadde katten i 15 år og meget godt forhold. Og han klorte aldri steder han ikke skulle klore. Jeg er ikke overbevist;) men bra dere ikke lot han se det. Det er verre for pus å erfare at eier er slem, enn at han blir våt Anonymkode: acd45...f4a
Kjetil E Skrevet 4. februar 2021 #24 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke overbevist;) men bra dere ikke lot han se det. Det er verre for pus å erfare at eier er slem, enn at han blir våt Anonymkode: acd45...f4a Å sprute litt vann er det som normalt er annbefalt å gjøre, hvis man vil ha katten til å endre adferd.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #25 Skrevet 4. februar 2021 Huff ja, kattungen min er fæl på det. Han har revet ned egg fra benken så det knuste, og senest i stad klarte han å rive ned mobilen min fra samme benk. Klarer jo ikke å bli sint på ham heller 😅 Jeg har hatt katt hele livet og gjør egentlig ikke noe annet enn å si nei med strengestemmen, men tror egentlig ikke at det hjelper. Alle sånne fakter går over når de blir eldre uansett. Anonymkode: 63685...338 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #26 Skrevet 4. februar 2021 Kjetil E skrev (5 timer siden): Å sprute litt vann er det som normalt er annbefalt å gjøre, hvis man vil ha katten til å endre adferd. Nei det er ikke anbefalt (lenger). Anonymkode: fb43a...09d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #27 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huff ja, kattungen min er fæl på det. Han har revet ned egg fra benken så det knuste, og senest i stad klarte han å rive ned mobilen min fra samme benk. Klarer jo ikke å bli sint på ham heller 😅 Jeg har hatt katt hele livet og gjør egentlig ikke noe annet enn å si nei med strengestemmen, men tror egentlig ikke at det hjelper. Alle sånne fakter går over når de blir eldre uansett. Anonymkode: 63685...338 Nettop 👌🏼 Anonymkode: fb43a...09d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #28 Skrevet 4. februar 2021 Han er helt vill etter banan også, og han vil smake når jeg spiser Kiwi 😸 Banan får han smake, men kiwi har jeg ikke turt å gi han. Anonymkode: 16196...8d1
Nattero Skrevet 4. februar 2021 #29 Skrevet 4. februar 2021 Kjetil E skrev (22 timer siden): Var ikke noe problem, men lærte at vi skulle gjøre det slik at ikke pus så det var vi som gjorde det. Vi hadde katten i 15 år og meget godt forhold. Og han klorte aldri steder han ikke skulle klore. Samme har jeg gjort med mine katter!😊 Ellers TS- Dette der er helt normalt for en sunn kattunge!!! Takler du det ikke i starten, så burde du kanskje latt være skaffe deg katten... 😉😊
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #30 Skrevet 4. februar 2021 Nattero skrev (1 time siden): Samme har jeg gjort med mine katter!😊 Ellers TS- Dette der er helt normalt for en sunn kattunge!!! Takler du det ikke i starten, så burde du kanskje latt være skaffe deg katten... 😉😊 Hmmm. Skrev ikke noe om at jeg ikke takler det. Jeg takler det og synd han er veldig søt og sjarmerende 🙂 Spurte bare fordi jeg ville høre om det var flere osv... Anonymkode: 16196...8d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå