AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Hver gang jeg skal ta situps så promper jeg. Flere som sliter med det samme? Hvordan trene magemuskler uten å prompe? Blir flau hver gang jeg må prompe på treningssenteret. Anonymkode: 6670c...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Det høres merkelig ut. Kanskje du bør gjøre litt om på kostholdet, kanskje er det noe du ikke tåler så godt som skaper mye gass? Anonymkode: b720c...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 Skjer alltid med meg også... Anonymkode: b8d26...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 Situps er helt meningsløs "trening" uansett.. Anonymkode: e3b3f...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Situps er helt meningsløs "trening" uansett.. Anonymkode: e3b3f...94f Hvordan trene magemusklene da? I går prompet jeg på en noen som lå rett ved siden av meg. Anonymkode: 6670c...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Del Skrevet 1. februar 2021 Enda flauere å prompe under en yogatime. Jeg gjorde det og alle lo. Anonymkode: 865a4...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 2. februar 2021 #7 Del Skrevet 2. februar 2021 Stå i planke heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå