Gå til innhold

Nettopp mistet en i familien den 26, og nå har jeg fått vite at en ny i familien har fått kreft igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så den 26 så mistet vi i familien en som hadde fått kreft, døde nylig. Nå idag fikk jeg vite at en annen person har fått diagnosert lunge kreft.

Har allerede mistet min bestemor fra min mors side i 2015, og så mistet vi 2 stykker i 2017, og ene onkelen min døde i 2018 og nå pappa sin tante døde i 2019 av kreft. Nå døde nettopp en annen i familien og nå får jeg vite dette igjen..

Føles ut som jeg mister alle på så kort tid..

Aldri hatt det så tungt i mitt liv :(

Anonymkode: e3e9f...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man har familie vil det komme slike tider for alle. En person om året i snitt er ikke mye når man regner så langt ut i slekta som du gjør. 

I løpet av 2 1/2 år døde begge foreldrene mine og faren til barna mine. 

Anonymkode: 0758a...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, har du mulighet til å søke støtte og noen som lytter rundt deg? Det er viktig at du ikke et eller føler deg alene nå ❤

Anonymkode: 9688e...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står sammen med familien min så det går greit. Men livet er ikke så enkelt med tanke på alt som skjer rundt oss.  Heldigvis jobber jeg så jeg klarer og få andre tanker hele tiden. Men på kveldene så kommer savnet på alle 😕

Anonymkode: e3e9f...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gjennom det samme i fjor. Først døde bestemor veldig veldig brått. Også døde en i familien av lungekreft. Men erfaringen jeg sitter igjen med at at vi mennesker tåler så mye mer enn vi tror. Jeg trodde at jeg kom til å legge meg ned og bare sørge, men istede fant jeg ting som gjorde at jeg følte meg bedre og det gjorde jeg helt på automatikk. jeg fikk en slags forsvarsmekanisme i meg som talte for meg. Slik at jeg ikke skulle legge meg ned å bare deppe og bli ødelagt. 

Det kommer til å gå bra ❤️ Det er tungt, og det skal det være, men poenget er at du kommer deg gjennom dette. Og da han med lungekreft i min familie døde, så var det en trøst i seg selv at han slapp å ha det vondt noe mer. ❤️ 

Hvis dette ikke hadde gjort noe vondt, så hadde det vært noe alvorlig gærent. Det skal dessverre gjøre vondt :( ❤️ 

Anonymkode: 18a5f...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...