AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Del Skrevet 31. januar 2021 Skal kjøpe nye langrennski, og ser prisen blir billigere om jeg kjøper barneski. Det går helt fint med tanke på lengden. Er det forskjeller jeg burde være obs på? Modellen finnes både i barne-og voksenmodell. Anonymkode: d7d59...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 31. januar 2021 #2 Del Skrevet 31. januar 2021 Langrennski går på vekt. Jeg veier over 55 kg, derfor må jeg på voksenski, selvom lengden er innafor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. januar 2021 #3 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal kjøpe nye langrennski, og ser prisen blir billigere om jeg kjøper barneski. Det går helt fint med tanke på lengden. Er det forskjeller jeg burde være obs på? Modellen finnes både i barne-og voksenmodell. Anonymkode: d7d59...1bd Går det fint med tanke på vekten også? I så fall kan du trygt kjøpe barneski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Del Skrevet 31. januar 2021 Går bra med vekten også, ja. Er 156 høy og veier 46 kg, blir nok ikke gjøre det resten av livet for er i første halvdel av tyveårene Anonymkode: d7d59...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 31. januar 2021 #5 Del Skrevet 31. januar 2021 Selv der er du på kanten. Husk at du ofte har sekk på ryggen om du går tur, og skiene helst skal holde i mer enn en sesong. Bindingene kan også være designet for mildere fraspark, så jeg ville hørt med forhandleren. Begynt med å si at du skal ha ski til en på 156 cm og 46kg. Hva anbefales? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå