Gå til innhold

Jogger du selv om det er bikkjekaldt?🥶

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, i denne kulda bruker jeg tredemølla, syns det er så ubehagelig å puste inn såpass kald luft. 

Anonymkode: 836f0...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har jogget i kulden i det siste. Det går fint.

Anonymkode: ae30d...b2f

Ja, men nå er det sjeldent at det er så mange minusgrader i Oslo. Blir rimelig tungpustet  når det er bikkjekaldt, så da måtte jeg nok gitt tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med ull inn mot huden går det fint 😊 verre slik det er her nå med enorme snømengder og dårlig brøyta 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (14 timer siden):

Og hva regner du som "bikkjekaldt" ?

Så i en annen tråd at det var minus 2,5...    :hoho:

-10 og kaldere.

Anonymkode: ae30d...b2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vant til å jogge og prøver stadig når det er så kaldt som det er nå. Men hver gang blir det bare en kort tur. Jeg klarer ikke å yte det jeg skal, puster dårligere og må bare avslutte. Sist ble det hele 2 km (-15 grader) 🙄

Anonymkode: 3ce77...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke nå. Er redd for å bli syk i disse coronatider hvis jeg drar ned for mye kald luft.

Anonymkode: 6815d...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger ikke men sliter med å gå turer når det er så kaldt pga astma. Har skaffet meg varme-maske etter råd fra legen men har ikke testet det enda. 

Anonymkode: fb18b...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger lange turer. Men jogger sakte.

Jeg blir varm og svetter litt. Holder samme tempo igjennom hele økten. Puster inn med nesen og ut med munnen.

Tar jeg for hardt i så vil jeg kjenne det i halsen osv, så derfor jogger jeg sakte for å ikke anstrenge lungene 

Anonymkode: 2645c...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ligget på -12 ish i det siste. Jeg jogger ute hver dag og har ingen plager med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort det så mye før, men nå som treningssentrene i Oslo er stengt og mølleløping er utelukket blir det 2-3 joggeturer ute + mye langrenn. 
Kaldeste jeg løper i er -15. 

Anonymkode: 03295...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har jogget flere turer i det siste, med 15-20 minus. Har på godt med ullundertøy, og tar det veldig rolig. Da går det helt fint! Synes det er mer behagelig å jogge enn å gå på ski i kulda. Men passer på å ta det ekstremt rolig, går en del også i oppoverbakkene. 

Anonymkode: 26ef2...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...