Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Hallah!! Bare lurte på om det var noen her på KG som liker Punk/rock musikk?? Jeg liker nesten all musikk, men favorittene må bli Millencolin, Placebo, Goldfinger, Dimmu Borgir, Blink 182 og Sum 41!! Det er liksom ikke blitt skrevet så mye om denne slags musikk så jeg bare lurer på om dere hører på slik musikk?? Klemz Wemby :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 Elsker blink 182 :D De har masse stilige sanger.. med bra tekst ofte og. Har det meste av dem, på cd/datamaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Åjoda, jeg hører på det! Blir for det meste NOFX, Millencolin, No use for a name, Hi-standard, Snuff. osv. Dessuten liker jeg nesten all slags musikk og da.. med untak av 1 sjanger.. Black metal.. *grøss* -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Blink 182 er bra! Jeg er også rockelsker, men i en litt annen sjanger enn punk: Heavy metal 8) Sinergy er mitt favorittband for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jepp, Millencollin, The Hives, Turboneger er fast inventar på fest - ved siden av black metal da... Det er ikke uten grunn Norge er formet som en elektrisk gitar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå