AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Del Skrevet 29. januar 2021 Hva kan jeg gjøre for å bli trygg igjen? Er så livredd at jeg er på gråten... Jeg er dødskvalm og tør nesten ikke kjøre mer... Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Del Skrevet 29. januar 2021 Har hatt lappen i 3 uker nå, og har så vondt i magen og overtenker med en gang..... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Del Skrevet 29. januar 2021 Få med deg en god venn, og kom deg ut på kjøretur så fort som mulig !! Anonymkode: 2a9f9...bfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Få med deg en god venn, og kom deg ut på kjøretur så fort som mulig !! Anonymkode: 2a9f9...bfb Føler meg ikke så trygg bak rattet mer, jeg misforsto han foran fordi jeg trodde han signaliserte at jeg kunne kjøre forbi, da han lå i 60 i 80-sone....men plutselig tok han å kjørte over veien, mens det kom en bil veldig nærme i mot. Har skikkelig dårlig følelse etter dette, fordi det var min feil.... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler meg ikke så trygg bak rattet mer, jeg misforsto han foran fordi jeg trodde han signaliserte at jeg kunne kjøre forbi, da han lå i 60 i 80-sone....men plutselig tok han å kjørte over veien, mens det kom en bil veldig nærme i mot. Har skikkelig dårlig følelse etter dette, fordi det var min feil.... TS Anonymkode: 68278...353 Jeg var oppe i nøyaktig samme situasjon da jeg hadde nesten ferskt sertifikat. Kjør og kjør enda mer, det er mitt råd. Det tok litt tid før jeg følte meg trygg igjen, men å kjøre mye er det eneste som hjelper. Hver kjøretur vil gi deg mer mestringsfølelse. De aller fleste gjør tabber i trafikken, og LÆRER av dem. Kjør i vei du, du er klokere nå enn da dette skjedde! Anonymkode: d3ece...6ed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Del Skrevet 29. januar 2021 Trekk pusten og si til deg selv at det gikk bra. Og at du lærer av denne situasjonen! Mesteparten av lærdommen i trafikken er ikke FØR oppkjøring, men etterpå. jeg skjønner godt at du blir redd og det er en naturlig reaksjon etter en sånn hendelse. Men du må prøve å ikke FORBLI redd resten av ditt liv. Nå har du lært av denne situasjonen, og da kan du unngå at dette skjer igjen. pust inn og ut. Hvis du ikke har noen å kjøre sammen med ringer du kjøreskolen og spør om en ny kjøretime. Det er ikke et krav å IKKE ha lappen for å kjøre med kjørelærer. Dette går bra! ❤️ Anonymkode: 97d29...c70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Del Skrevet 29. januar 2021 Tror du må puste ut og tenke at du fikk deg en lærepenge i dag, men at det heldigvis gikk bra. Når noen blinker til høyre eller venstre så betyr det at de skal ut av veien . Er du usikker i noen tilfellet , så senk farten og hold avstand og se hva bilen foran foretar seg . Anonymkode: 2a9f9...bfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var oppe i nøyaktig samme situasjon da jeg hadde nesten ferskt sertifikat. Kjør og kjør enda mer, det er mitt råd. Det tok litt tid før jeg følte meg trygg igjen, men å kjøre mye er det eneste som hjelper. Hver kjøretur vil gi deg mer mestringsfølelse. De aller fleste gjør tabber i trafikken, og LÆRER av dem. Kjør i vei du, du er klokere nå enn da dette skjedde! Anonymkode: d3ece...6ed Tusen takk for svar. Sitter her å gråter og skjelver etter hendelsen... TS Anonymkode: 68278...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du må puste ut og tenke at du fikk deg en lærepenge i dag, men at det heldigvis gikk bra. Når noen blinker til høyre eller venstre så betyr det at de skal ut av veien . Er du usikker i noen tilfellet , så senk farten og hold avstand og se hva bilen foran foretar seg . Anonymkode: 2a9f9...bfb Ja, jeg vet, men jeg kjenner dem som bor der, og de har ikke en sånn bil....derfor misforsto jeg hele greia....Fikk en real lærepenge, det gjorde jeg. Fikk ekstremt skyldfølelse, selv om vi ikke kolliderte noen av oss.... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trekk pusten og si til deg selv at det gikk bra. Og at du lærer av denne situasjonen! Mesteparten av lærdommen i trafikken er ikke FØR oppkjøring, men etterpå. jeg skjønner godt at du blir redd og det er en naturlig reaksjon etter en sånn hendelse. Men du må prøve å ikke FORBLI redd resten av ditt liv. Nå har du lært av denne situasjonen, og da kan du unngå at dette skjer igjen. pust inn og ut. Hvis du ikke har noen å kjøre sammen med ringer du kjøreskolen og spør om en ny kjøretime. Det er ikke et krav å IKKE ha lappen for å kjøre med kjørelærer. Dette går bra! ❤️ Anonymkode: 97d29...c70 Tusen takk for svar og tips. Tar nok litt tid å roe meg ned igjen, er helt hysterisk akkurat nå. Føler meg ekstremt dårlig.... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var oppe i nøyaktig samme situasjon da jeg hadde nesten ferskt sertifikat. Kjør og kjør enda mer, det er mitt råd. Det tok litt tid før jeg følte meg trygg igjen, men å kjøre mye er det eneste som hjelper. Hver kjøretur vil gi deg mer mestringsfølelse. De aller fleste gjør tabber i trafikken, og LÆRER av dem. Kjør i vei du, du er klokere nå enn da dette skjedde! Anonymkode: d3ece...6ed Jeg overtenker alt....hva om han hadde dashkamera og de anmelder situasjonen?😢 Det var jo min feil for å feilvurdere og ta en livsfarlig risiko.. TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. januar 2021 #12 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar. Sitter her å gråter og skjelver etter hendelsen... TS Anonymkode: 68278...353 Det har akkurat skjedd eller? For det er slett ikke noe rart at du har en reaksjon på dette. Jeg tror det er viktig at du prøver å kjøre igjen så fort som mulig, og når du tenker deg om så vil du se at dette er en hendelse du fint kan klare å unngå i fremtiden. Det var jo ikke slik at du mistet fullstendig kontrollen, men du gjorde en bevisst handling basert på en misforståelse. La være å gjøre noen forbikjøring til du føler deg trygg på det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #13 Del Skrevet 29. januar 2021 Du MÅ tilbake i bilen i dag. Jo lenger du utsetter det, jo mer vokser angsten og du vil aldri komme over det. Det er en grunn til at de anbefaler folk som har vært i trafikkulykker og utsatt for ran å komme seg raskt tilbake bak rattet og i kassen. Ta det fra en som har vært i begge situasjoner. Anonymkode: c6b82...aa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #14 Del Skrevet 29. januar 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Det har akkurat skjedd eller? For det er slett ikke noe rart at du har en reaksjon på dette. Jeg tror det er viktig at du prøver å kjøre igjen så fort som mulig, og når du tenker deg om så vil du se at dette er en hendelse du fint kan klare å unngå i fremtiden. Det var jo ikke slik at du mistet fullstendig kontrollen, men du gjorde en bevisst handling basert på en misforståelse. La være å gjøre noen forbikjøring til du føler deg trygg på det igjen. Tusen takk for svar. Skjedde for ca 2 timer siden....fortsatt lei meg. TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #15 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du MÅ tilbake i bilen i dag. Jo lenger du utsetter det, jo mer vokser angsten og du vil aldri komme over det. Det er en grunn til at de anbefaler folk som har vært i trafikkulykker og utsatt for ran å komme seg raskt tilbake bak rattet og i kassen. Ta det fra en som har vært i begge situasjoner. Anonymkode: c6b82...aa6 Må uansett kjøre hjem igjen etterpå, men føler jeg må få samlet meg litt igjen først....Takk for svar. TS Anonymkode: 68278...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #16 Del Skrevet 29. januar 2021 Noen som har mistet lappen for en nestenulykke?😢 Føler meg totalt redd og helt dritt for å gjøre noe så forferdelig.... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #17 Del Skrevet 29. januar 2021 Det gikk nok helt fint TS. Jeg skjønner at du frykter det verste, men det gikk bra og ingen ble skadet. Alle har møtt på idioter i trafikken. Anonymkode: c6b82...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #18 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har hatt lappen i 3 uker nå, og har så vondt i magen og overtenker med en gang..... TS Anonymkode: 68278...353 Dette er litt som å ri på hest. Faller du av må du sette deg opp med en gang. Tenk nok til at det ikke skjer igjen og ellers tenk at hva som er gjort kan du ikke endre. Hilsen en som har hatt mange stygge fall av hest, som har vært i kollisjon så bilen ble totalvrak og kjørt ut på nedkjølt regn. Du må kjøre med en gang så går det over. Gjør du det ikke så blir du engstelig og ender med å bli for redd til å kjøre. Anonymkode: 06a31...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #19 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gikk nok helt fint TS. Jeg skjønner at du frykter det verste, men det gikk bra og ingen ble skadet. Alle har møtt på idioter i trafikken. Anonymkode: c6b82...aa6 Vet ikke helt hvem som var idioten, men var vel jeg, siden det var jeg som misforsto og tenkte jeg skulle forbikjøre, eller om det kanskje var han foran som svingte over veien da det kom en bil i mot....eller begge... TS Anonymkode: 68278...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #20 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er litt som å ri på hest. Faller du av må du sette deg opp med en gang. Tenk nok til at det ikke skjer igjen og ellers tenk at hva som er gjort kan du ikke endre. Hilsen en som har hatt mange stygge fall av hest, som har vært i kollisjon så bilen ble totalvrak og kjørt ut på nedkjølt regn. Du må kjøre med en gang så går det over. Gjør du det ikke så blir du engstelig og ender med å bli for redd til å kjøre. Anonymkode: 06a31...3f4 Tusen takk for svar.... TS Anonymkode: 68278...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå