Ukjent. Skrevet 29. januar 2021 #1 Del Skrevet 29. januar 2021 Antall innlagte er nå så lavt at det skremmer ingen. Godt de fikk byttet det ut med noe som kan føre katastrofetankene videre. Mediene bør virkelig skamme seg dypt og inderlig for det de har drevet med det siste året. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. januar 2021 #2 Del Skrevet 29. januar 2021 Ukjent. skrev (2 minutter siden): Mediene bør virkelig skamme seg dypt og inderlig for det de har drevet med det siste året. Her er vi enig. Spesielt Dagbladet, jeg orker ikke lenger å oppsøke den avisen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Del Skrevet 29. januar 2021 Slutt å lese Dagbladet. Bare STORE OVERSKIFTER OG KATASTROFE!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 29. januar 2021 #4 Del Skrevet 29. januar 2021 AKKURAT NÅ AKKURAT NÅ AKKURAT NÅ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 29. januar 2021 #5 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Dagbladet er jo den mest dramatiske avisen av de alle. Tror ikke jeg har vært inne på den avisen en eneste gang, uten at det har blinket noen store, røde advarsler mot meg. Også viser det seg at det var ikke så dramatisk allikevel. Slutta helt å lese db, så mye clickbait og dramatikk, at en nesten tror at verden har gått under hver dag. Endret 29. januar 2021 av Namine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilylune Skrevet 29. januar 2021 #6 Del Skrevet 29. januar 2021 Liker NRK best. Dagbladet får jeg vondt i hodet av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansvar Skrevet 29. januar 2021 #7 Del Skrevet 29. januar 2021 Avisene er støttet av regjeringen, og dem fører dens agenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansvar Skrevet 29. januar 2021 #8 Del Skrevet 29. januar 2021 Finnes knapt aviser som er nøytral. Og de som er det, blir kalt for konspiratoriske av de største konspiratorikerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønnesirup01 Skrevet 29. januar 2021 #9 Del Skrevet 29. januar 2021 Ukjent. skrev (7 timer siden): Antall innlagte er nå så lavt at det skremmer ingen. Godt de fikk byttet det ut med noe som kan føre katastrofetankene videre. Mediene bør virkelig skamme seg dypt og inderlig for det de har drevet med det siste året. Glem ikke antall døde. Det har ingen snakket om på evigheter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg