Gå til innhold

FENDI...Hvilken er finest?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker også LV og har flere vesker, men dessverre er det allemannseie og har vært det de siste årene, det samme med mulberry. Jeg bruker fremdeles LV veskene mine, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny om merke på vesken var viktig. Om du liker Fendi må du selvfølgelig kjøpe den, men jeg ville ikke brukt penger på noe som ser så tacky ut. Den med skinnreim ser mindre «sigøyner» ut hvertfall. Beklager å høres hurpete ut, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forklare min mening på en bedre måte. Har du mye penger? Og mange designervesker? Da er det helt greit, men om dette er noe du unner deg en sjelden gang ville jeg virkelig tenkt meg om en ekstra gang. 

Anonymkode: a4870...73f

Ja jeg har mange designervesker. Nei jeg synes ikke Fendi er veldig klassisk men jeg synd den er veldig kul og stilig. Og langt i tacky etter min mening🙂.

Ps å bruke ordet «sigøyner» som skjellsord syns jeg er tacky. 

TS

Anonymkode: 3f0fe...285

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Uberharry for min smak, MEN - ikke til hverdags = hadde valgt blingreimen.

Skinnreima er best til hverdags/jobb. 

Skrevet

Hva skjer med alle som må skrike ut at ting er stygt, og harry?

Jeg er 100% sikker på at det er en rekke ting du går med som jeg aldri ville blitt sett levende med...  

Og ofte kommer det ned til hvordan man ellers fremstår, og setter sammen ting. Denne typen veske med lenke, og en trang, knallrød kjole, da er jeg enig i at det raskt blir harry. Men typ en sort buksedress og nøytrale smykker i gull, da vil en slik veske være perfekt. 

Jeg hadde valgt lenke til bruket du ønsker. Skinnreim til hverdag. Ville mulig kjøpt begge om det er en mulighet, da de ga vesken ulikt uttrykk. 

Anonymkode: fadff...403

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 15.13):

Skal du bruke penger på en designerveske bør du holde deg unna Fendi og LV. LV er allemannseie nå, og Fendi er «white trash» som later som de er rike. Til og med sigøynere sitt foretrukne merke er Fendi.

hva med Marlene Birger? Det er på vei opp nå, og Høyer har også tatt merket inn i varmen. 

Anonymkode: a4870...73f

Hadde garantert valgt Fendi eller LV over Marlene Birger. Marlene Birger har jo absolutt alle... vet ikke om noen som eier en Fendi veske, men Marlene Birger ser man OVERALT. 

Anonymkode: a5618...a91

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde garantert valgt Fendi eller LV over Marlene Birger. Marlene Birger har jo absolutt alle... vet ikke om noen som eier en Fendi veske, men Marlene Birger ser man OVERALT. 

Og før noen kommenterer det, vet at veldig mange også har LV. Men synes det likevel er klassisk.

• Liker 1
Skrevet

Ville valgt den med skinnrem. 

Du skriver at det ikke skal være hverdagsveske. Da går jeg ut i fra at det blir en veske du skal bruke når du pynter deg ekstra. Jeg synes derfor at en gullfarget lenke legger endel begrensninger på resten av antrekket. Med en gullfarget lenke må du hele tiden tenke på at det ikke må bli "over the top" med bling. Og bruker du et antrekk i kalde farge, kan såpass gullfarge-dominans fort bli feil. 

Anonymkode: 2d604...f2e

Skrevet

Likte også skinnreim best

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skinnreim, liker ikke lenker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...