Gå til innhold

FENDI...Hvilken er finest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den med sort skinnreim eller den med gull lenke? (Skal ikke brukes som hverdagsveske)

80E4D658-25DB-422B-8F85-CC07B2D14FB8.jpeg

Anonymkode: 3f0fe...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinnreim.

Anonymkode: 330c0...826

• Liker 4
Skrevet

Skinnreim. 

Anonymkode: 4de0e...62f

Skrevet

Den med skinnreim ja. 

Skrevet

Gull til fest, skinn til hverdags

Anonymkode: cd207...c6a

• Liker 3
Skrevet

Kan garantert kjøpe ekstra reim for noen lapper ekstra. Ellers har jeg ikke helt sansen for lenker, selv om det skal være skikkelig hot igjen i år. 

Skrevet

Ingen av de.

Peeakaboo er finest. 

Anonymkode: 7b6cf...d62

• Liker 3
Skrevet

Siden den ikke skal bli brukt til hverdags ville jeg valgt den med lenke. 

• Liker 2
Skrevet

Uenig med de fleste andre her og synes lenken var finest. Men ser likevel for meg at kanskje skinnreim er mest praktisk og passer til alt

• Liker 2
Skrevet

Er ikke så begeistret for lenke, så må si skinnreim.

Anonymkode: 40683...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 21.47):

Ingen av de.

Peeakaboo er finest. 

Anonymkode: 7b6cf...d62

Jeg har en LV neverfull. Så vil ikke ha en stor veske til. Så blir en av de. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Lenke helt klart. Greit med den litt "bomsete" skinnreima til hverdags, med lenken var absolutt penest, og passer best til mer finere anledninger. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at den med skinnreim var finest 🙂

Skrevet

Skinnreim er mer classy.

Sånn lenke er kult når man er 16-19år. Ser desperat ut på kvinner.

Anonymkode: d3cbd...cef

• Liker 1
Skrevet

Uff, tenk å bruke penger på noe så stygt!

Anonymkode: 43b84...c7a

• Liker 1
Skrevet

Skal du bruke penger på en designerveske bør du holde deg unna Fendi og LV. LV er allemannseie nå, og Fendi er «white trash» som later som de er rike. Til og med sigøynere sitt foretrukne merke er Fendi.

hva med Marlene Birger? Det er på vei opp nå, og Høyer har også tatt merket inn i varmen. 

Anonymkode: a4870...73f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal du bruke penger på en designerveske bør du holde deg unna Fendi og LV. LV er allemannseie nå, og Fendi er «white trash» som later som de er rike. Til og med sigøynere sitt foretrukne merke er Fendi.

hva med Marlene Birger? Det er på vei opp nå, og Høyer har også tatt merket inn i varmen. 

Jeg velger det jeg synes er finest. Elsker min LV. Hatt den i mange år og er kjempe praktisk. Fendi synse jeg lekker pga designen dems. Ellers liker jeg Marlene Birger også😍

TS. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg velger det jeg synes er finest. Elsker min LV. Hatt den i mange år og er kjempe praktisk. Fendi synse jeg lekker pga designen dems. Ellers liker jeg Marlene Birger også😍

TS. 

Jeg elsker også LV og har flere vesker, men dessverre er det allemannseie og har vært det de siste årene, det samme med mulberry. Jeg bruker fremdeles LV veskene mine, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny om merke på vesken var viktig. Om du liker Fendi må du selvfølgelig kjøpe den, men jeg ville ikke brukt penger på noe som ser så tacky ut. Den med skinnreim ser mindre «sigøyner» ut hvertfall. Beklager å høres hurpete ut, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forklare min mening på en bedre måte. Har du mye penger? Og mange designervesker? Da er det helt greit, men om dette er noe du unner deg en sjelden gang ville jeg virkelig tenkt meg om en ekstra gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg elsker også LV og har flere vesker, men dessverre er det allemannseie og har vært det de siste årene, det samme med mulberry. Jeg bruker fremdeles LV veskene mine, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny om merke på vesken var viktig. Om du liker Fendi må du selvfølgelig kjøpe den, men jeg ville ikke brukt penger på noe som ser så tacky ut. Den med skinnreim ser mindre «sigøyner» ut hvertfall. Beklager å høres hurpete ut, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forklare min mening på en bedre måte. Har du mye penger? Og mange designervesker? Da er det helt greit, men om dette er noe du unner deg en sjelden gang ville jeg virkelig tenkt meg om en ekstra gang. 

Ts må da få kjøpe det hun ønsker. Alle har sin smak. 
jeg foretrekker loewe på grunn av håndverket, men ser at andre mener disse veskene kan være rare. Har også sansen for noen av veskene til dior, men synes prisene er ganske stive der. 

Anonymkode: a4a0d...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...