AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Den med sort skinnreim eller den med gull lenke? (Skal ikke brukes som hverdagsveske) Anonymkode: 3f0fe...285
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Gull til fest, skinn til hverdags Anonymkode: cd207...c6a 3
Minitroll Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Kan garantert kjøpe ekstra reim for noen lapper ekstra. Ellers har jeg ikke helt sansen for lenker, selv om det skal være skikkelig hot igjen i år.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Ingen av de. Peeakaboo er finest. Anonymkode: 7b6cf...d62 3
Urwa Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Siden den ikke skal bli brukt til hverdags ville jeg valgt den med lenke. 2
Pikaboo Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Uenig med de fleste andre her og synes lenken var finest. Men ser likevel for meg at kanskje skinnreim er mest praktisk og passer til alt 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 Er ikke så begeistret for lenke, så må si skinnreim. Anonymkode: 40683...cb8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 21.47): Ingen av de. Peeakaboo er finest. Anonymkode: 7b6cf...d62 Jeg har en LV neverfull. Så vil ikke ha en stor veske til. Så blir en av de. TS Anonymkode: 3f0fe...285 1
SoWhat? Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Lenke helt klart. Greit med den litt "bomsete" skinnreima til hverdags, med lenken var absolutt penest, og passer best til mer finere anledninger. 2
Lillemy- Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Jeg synes at den med skinnreim var finest 🙂
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Skinnreim er mer classy. Sånn lenke er kult når man er 16-19år. Ser desperat ut på kvinner. Anonymkode: d3cbd...cef 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 Uff, tenk å bruke penger på noe så stygt! Anonymkode: 43b84...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Skal du bruke penger på en designerveske bør du holde deg unna Fendi og LV. LV er allemannseie nå, og Fendi er «white trash» som later som de er rike. Til og med sigøynere sitt foretrukne merke er Fendi. hva med Marlene Birger? Det er på vei opp nå, og Høyer har også tatt merket inn i varmen. Anonymkode: a4870...73f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal du bruke penger på en designerveske bør du holde deg unna Fendi og LV. LV er allemannseie nå, og Fendi er «white trash» som later som de er rike. Til og med sigøynere sitt foretrukne merke er Fendi. hva med Marlene Birger? Det er på vei opp nå, og Høyer har også tatt merket inn i varmen. Anonymkode: a4870...73f Jeg velger det jeg synes er finest. Elsker min LV. Hatt den i mange år og er kjempe praktisk. Fendi synse jeg lekker pga designen dems. Ellers liker jeg Marlene Birger også😍 TS. Anonymkode: 3f0fe...285 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg velger det jeg synes er finest. Elsker min LV. Hatt den i mange år og er kjempe praktisk. Fendi synse jeg lekker pga designen dems. Ellers liker jeg Marlene Birger også😍 TS. Anonymkode: 3f0fe...285 Jeg elsker også LV og har flere vesker, men dessverre er det allemannseie og har vært det de siste årene, det samme med mulberry. Jeg bruker fremdeles LV veskene mine, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny om merke på vesken var viktig. Om du liker Fendi må du selvfølgelig kjøpe den, men jeg ville ikke brukt penger på noe som ser så tacky ut. Den med skinnreim ser mindre «sigøyner» ut hvertfall. Beklager å høres hurpete ut, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forklare min mening på en bedre måte. Har du mye penger? Og mange designervesker? Da er det helt greit, men om dette er noe du unner deg en sjelden gang ville jeg virkelig tenkt meg om en ekstra gang. Anonymkode: a4870...73f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg elsker også LV og har flere vesker, men dessverre er det allemannseie og har vært det de siste årene, det samme med mulberry. Jeg bruker fremdeles LV veskene mine, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny om merke på vesken var viktig. Om du liker Fendi må du selvfølgelig kjøpe den, men jeg ville ikke brukt penger på noe som ser så tacky ut. Den med skinnreim ser mindre «sigøyner» ut hvertfall. Beklager å høres hurpete ut, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forklare min mening på en bedre måte. Har du mye penger? Og mange designervesker? Da er det helt greit, men om dette er noe du unner deg en sjelden gang ville jeg virkelig tenkt meg om en ekstra gang. Anonymkode: a4870...73f Ts må da få kjøpe det hun ønsker. Alle har sin smak. jeg foretrekker loewe på grunn av håndverket, men ser at andre mener disse veskene kan være rare. Har også sansen for noen av veskene til dior, men synes prisene er ganske stive der. Anonymkode: a4a0d...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå