Gå til innhold

Hvor bo i New York?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er nok best om du begynner å studere. Hva skal du gjøre hver dag i ett helt år? Ta noen kurs? Jobbe? Hvordan skal du få deg venner rundt samme alder/modelhetsnivå? Har foreldrene dine ubegrenset med penger å gi deg? Hva ønsker du å få ut av å være der? Jeg er godt over gjennomsnittet glad i å være alene, men å loffe rundt i en enorm og fremmed by er nok ikke helt slik du ser for deg. Jeg tror det kan være minst like givende å få tilsvarende penger dette hadde kostet og reist rundt i USA eller verden. 

Anonymkode: b4176...05a

Jeg har ikke bestemt meg enda. Jeg har egentlig ikke så lyst til å studere, da dette skal være friåret mitt før studier. Jeg liker godt å danse, så kanskje jeg gjør noe med det. Må jo selvfølgelig gjøre noe da, har ikke tenkt å sitte inne og sture😅

Pappa har ikke satt noe budsjett nei, jeg har spurt, men han har sagt jeg skal få det jeg vil ha, men må jo være rimelig også da. Jeg trenger jo ikke masse soverom. 

ts

Anonymkode: 4b48f...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 21.29):

Jeg hadde valgt Manhattan, nært Contra Park. Penthouse slik at en har litt utsikt.

Anonymkode: 96711...5b3

Takk for tips! Skal sjekke det😄

ts

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Vi eier en leilighet i Tribeca. Hvor du bør bo kommer an på budsjettet ditt. 

Skrevet
Skybe skrev (På 29.1.2021 den 16.56):

Når folk flest snakker om New York så tenker nok dei fleste på New York City, men viktig å huske på at del av Niagara Fossen ligger i New York.

Har feriert mye i New York, og har slekt der som bor i East Northport, og eit fint sted med landlige omgivelser.  

Hvorfor er det viktig å huske på? 

Anonymkode: f08a2...e6e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det viktig å huske på? 

Anonymkode: f08a2...e6e

Viktig å huske på  at   New York er en  stor delstat i USA, og hovudstaden i New York  heter Albany, og ikkje New York City.  

New York City er USAs største by.   Blir  som en amerikaner seier han skal til Norge, men målet var Lillehammer 

Bilderesultater for staten new york kart

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er du klar over hva en ettroms leilighet på manhattan koster i mnd? Nå er det i tillegg nedsatte priser pga corona, men om du skal reise om 1 1/2 år er de sikkert nærmere normal NY-pris igjen. Det er veldig få i NY som bor helt alene

Anonymkode: dafad...7e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 21.09):

Er du klar over hva en ettroms leilighet på manhattan koster i mnd? Nå er det i tillegg nedsatte priser pga corona, men om du skal reise om 1 1/2 år er de sikkert nærmere normal NY-pris igjen. Det er veldig få i NY som bor helt alene

Anonymkode: dafad...7e0

Ja, jeg skal som sagt ikke betale det selv, (det hadde jeg aldri hatt råd til).  Skal reise om lengre enn det, det er ikke et problem. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...