Gjest Cassandra, unnplugged Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Altså... det har seg slik at jeg fulgte med på profiler før i tiden, og nå håper jeg ikke er alene om det her inne. For jeg lurer altså på hvordan det gikk med Sam tilslutt. Jeg VET at hun ble kidnappet av Jack, men jeg vet sannelig ikke hvordan det gikk... Noe så utgjort!! Sett på profiler i all den tid, men når det kommer til "Grande finale", så får jeg det ikke med meg! Nå håper jeg at noen her inne gjorde. Det er jo en stund siden nå, og jeg vet at det går profiler igjen, men uten Sam........ Klem fra Cassandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 Fortsettelsen kom aldri! I hvertfall ikke så jeg fikk den med meg. Serien gikk vel hver kveld, litt sent synes jeg og huske, og en dag var Sam kidnappet, neste kveld var det ikke flere episoder?? Jeg ble i hvertfall kjempeirritert, hadde nettopp fortrengt det, men nå begynner jeg å lure på hva som skjeddde! Håper det er noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Husker ikke om Sam kom seg løs fra Jack selv, eller om hun ble reddet, hun kom seg i hvertfall unna. Jack ble fengslet og dømt, men det lå vel etterhvert i kortene at dette sannsynligvis ikke var den egentlige Jack, men en mann han hadde betalt/lurt til å ta straffen for seg. Mener at Rachel Burke (er det ikke det hun nye heter?) var med på å finne Sam. Etter at alt var over fant Sam ut at hun hadde fått nok og ville trekke seg tilbake for å kunne ta seg av datteren og ikke sette seg selv mer i fare. Så reiste de ett eller annet sted. (En helt kurrant måte å bli skrevet ut av serien det der.) Det ble en nærmest naturlig overgang fra Sam til Rachel. Dette er ihvertfall det jeg husker i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cassandra, unnplugged Skrevet 26. september 2002 #4 Del Skrevet 26. september 2002 Ja, jeg sier det! Spør Orakelet! Takk for hjelpen!! Nå får jeg jammen fred i sjelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå