AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Del Skrevet 27. januar 2021 Hvor lenge venter dere med å g-teste etter EL? Dpo. Og når fikk dere evt. strek? Anonymkode: 81024...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #2 Del Skrevet 28. januar 2021 Har fått svak strek mange ganger på 9 dpo, så dette er dagen jeg pleier å starte testingen. Men i sommer da jeg ble gravid kom det ingen strek før 11 dpo. Så det kan variere. Mye spiller inn så tidlig. Type test, urankonsentrasjon osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg har kastet bort så mange tester og så mye penger på å bli revet med av teste-mafiaen på forum, for å bare bli skuffet over manglende strek. Så jeg venter til IKM, kanskje litt før ettersom jeg alltid starter å spotte noen par dager før. Når jeg ble gravid i sommer uteble denne spottingen og jeg testet dagen før IKM og fikk svaaak strek. Tre dager senere kom mensen og varte i over 1 uke. Kjemisk graviditet. Anonymkode: 1d5a9...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Del Skrevet 28. januar 2021 Tester aldri før etter IKM og derfor blir det lite testing. Anonymkode: b0b55...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå