Gå til innhold

Nå kommer løsningen for alle som lei av vattpinner opp i nesa

Bli medlem

Anbefalte innlegg

https://www.forbes.com/sites/roberthart/2021/01/27/china-deploys-anal-swab-tests-to-detect-high-risk-covid-19-cases/

Prøver fra analen er visstnok mer treffsikre. Særlig for å avdekke asymptomatiske personer.

Norge kan ikke nekte norske statsborgere å komme inn igjen etter utenlandstur. Men vi kan innføre obligatorisk analtest etter utenlandsreiser. Du må gjerne reise, men vi tester deg i rumpa når du kommer tilbake.

Endret av Bli medlem
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saph skrev (1 minutt siden):

Heller det enn den i nesa, for fy fan. Taes den og gjennom bilvindu tro 🤔

🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle si dette men tror faktisk jeg kunne tatt den i ræva, selv om jeg egentlig har en enveiskjørt policy så kunne denne testen fått dispensasjon. Slik jeg leser det så er det snakk om maks 5 cm vattpinne liksom, det går greit, tror jeg. 😄 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikkert på at en vattpinne i rumpa er mer behagelig enn i nesa, men tror fortsatt jeg hadde valgt nesa, så ille var det ikke😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (49 minutter siden):

Heller det enn den i nesa, for fy fan. Taes den og gjennom bilvindu tro 🤔

😂
Aner ikke, men det ville vært litt av et syn 👍
Ville nok tatt den i halsen om det ble aktuelt 

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (14 minutter siden):

Jeg håper det blir mulig å velge, ellers nekter jeg å ta den. De kan vel ikke tvinge noen?

Nei de kommer ikke til å tvinge noen til å ta en test rektalt.

Hele prosessen blir jo vesentlig mer tidkrevende, men fint med et alternativ for de som absolutt ikke liker den i nesa😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ræva mi totalt forbudt område, men denne vattpinnen kunne jeg fort heller tatt i ræva enn i nasen. :) 

Hvem har liksom ikke stukket et termometer i rassen i ny og ned? I alle fall ved sykehusinnleggelser. Lett som en plett, og du kjenner nada niks. 

Med forbehold om at jeg får stikke den inn selv da! :phaedra:

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ville blitt tidkrevende, hvis man ikke bare flasher rompa i bilvinduet😂tenk på de stakkarene som utfører testene🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å dra til Beijing, så er ikke aktuelt. Men hvis jeg måtte velge ville jeg heller tatt prøve i rumpa, for nesetesten gjorde djevelsk vondt. Tårene strirant av begge øyne når pinnen ble presset hardt inn, og pinnen var «inne i hjernen» i 15 sekunder. Dundrende hodepine fra isse til kjeve resten av dagen, måtte ta Paracet for å sove. Og, nei, jeg var ikke tett i nesen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uatskillelig skrev (8 timer siden):

Jeg håper det blir mulig å velge, ellers nekter jeg å ta den. De kan vel ikke tvinge noen?

Det er et forsøk de driver med i Kina. Ingenting å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (10 timer siden):

Er dette alvor? 😄 Hvorfor ikke teste avføringen? Den gikk jo samme veien ...

kanske den må være 12,12 sekunder fersk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått gleden av å få den pinnen opp i nesa enda, men jeg har hørt noen skrekkhistorier fra venner om hvordan den ble stukket langt inni hjernen til tårene sprutet. Hadde LETT tatt testen i rumpa! Gladnyhet dette.

Skjønner ikke hvorfor det sitter voksne folk her og har problemer med det , sykepleier skal ikke ha analsex med deg liksom. 

Det er sånn man ser på dårlige amerikanske komedier med barnslige menn som ikke vil ta prostataundersøkelse fordi rumpe er flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...