Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #1 Del Skrevet 15. august 2005 Flere som kjenner seg igjen her? Jeg er single og betatt av sjefen på min avdeling...ikke dypt forelsket eller noe, men litt betatt. Han er også single for tiden, men han er veldig seriøs på jobb og vi ses aldri utenom jobb. Jeg ønsker også å fremstå som "profesjonell" mht. oppførsel og ønsker ikke å prøve meg eller gjøre tilnærminger. Noen andre som har opplevd noe liknende eller har historier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #2 Del Skrevet 19. august 2005 Ja.....er dessverre i samme situasjon... Men han er gift og har barn....så det er uaktuelt at det kan bli noe mellom oss uansett. Men vi er begge to litt betatt av hverandre, men holder det bare på det nivået. Vi klarer å jobbe og samarbeide sammen uten problemer, men det kan jo bli litt vanskelig å konsentrere seg av og til...som du forstår, så er nok jeg mer betatt enn han er. Uff, det er vanskelig...og jeg føler meg så patetisk siden han er gift.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. august 2005 #3 Del Skrevet 19. august 2005 Kjære dere begge. Ber dere på m ine knær om å holde det der dere er nå. Har selv hatt et forhold til en på jobben, riktignok ikke sjefen, men høyerestående kollega.. Og når det skjærer seg; skjærer det seg virkelig. Nå går jeg og gruer meg til å gå på jobb fordi jeg vet at han er der og overser meg fullstendig. Det er utrolig ødeleggende for deg selv, både på jobben og psykisk. Jeg ble i allefall helt knust, men det er for sent nå. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 2 Skrevet 19. august 2005 #4 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg vurderte jo å søke på ny jobb pga. av ham,og snakket med ham om det. Han synes det var veldig trist, men han ville ikke hindre meg i noe hvis det var absolutt det jeg ville. Jeg har tenket en del på dette og kommet frem til at jeg ikke skal bytte jobb. Jeg stortrives jo der jeg er, og har gode betingelser og frie tøyler. Det blir litt feil premisser å skifte jobb på. Men skulle det skje at vi hadde kommet i samme situasjon som deg *kosejoker*, så hadde det ikke gjort noe for meg å skifte jobb. Da hadde jeg nok søkt på noe annet, uten tvil. Et annet spørsmål *kosejoker*, hvordan reagerte de andre kollegaene deres at dere innledet et forhold på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. august 2005 #5 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg datet sjefen, men så fikk jeg vite at han var homo. Han dumpet meg. Hadde kjærlighetssorg en stund etterpå, men det gikk over. Nå er sjefen litt "redd" for meg, han er enig i alt jeg sier, og synes alle forslag jeg kommer med er storartet! Men uansett, det kunne gått verre, så sjefer holder en seg unna. Lær av mine tabber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. august 2005 #6 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) dobbeltfeil Endret 24. august 2005 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. august 2005 #7 Del Skrevet 24. august 2005 obs feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #8 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg datet sjefen, men så fikk jeg vite at han var homo. Han dumpet meg. Hadde kjærlighetssorg en stund etterpå, men det gikk over. Nå er sjefen litt "redd" for meg, han er enig i alt jeg sier, og synes alle forslag jeg kommer med er storartet! Men uansett, det kunne gått verre, så sjefer holder en seg unna. Lær av mine tabber. ← Men jeg forstår ikke: hvis han er homo, hvorfor sa han ikke fra om det da, og gikk med på å date deg? Han kan da ikke ha vært spesielt voksen/moden? Det var dårlig gjort av ham..hvorfor kan de ikke spille med åpne kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå