candykiss Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Barnet mitt skal besøke sin far i utlandet. Barnet mitt blir snart 13 å ønsker at jeg skal være med på flyet. Er det mulig for meg å bli med på flyet for så å ta fly tilbake igjen samme dag? Går det i disse korona tider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Det går fint når det gjelder Norges regler. Men du må selvsagt sjekke hva slags regler som gjelder der dere skal. Og karantene og alt det der når du kommer tilbake til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2021 solmåneogstjerner skrev (6 minutter siden): Det går fint når det gjelder Norges regler. Men du må selvsagt sjekke hva slags regler som gjelder der dere skal. Og karantene og alt det der når du kommer tilbake til Norge. Det er snakk om Schipol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 candykiss skrev (2 minutter siden): Det er snakk om Schipol. Ok, da må du sjekke hvilke regler som gjelder i Nederland (innreise, karantene osv). Nå er det jo slik at normalt sett regnes innerste delen av internasjonale flyplasser som ikke nødvendigvis en del av landet. Men jeg vet ikke hvordan de gjør det nå for tiden. Sjekk flyplassens hjemmesider først, og deretter staten/regjeringens sider. Sjekk i Norge også. Evt kan du jo ringe f eks norges ambassade i Amsterdam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2021 solmåneogstjerner skrev (4 minutter siden): Ok, da må du sjekke hvilke regler som gjelder i Nederland (innreise, karantene osv). Nå er det jo slik at normalt sett regnes innerste delen av internasjonale flyplasser som ikke nødvendigvis en del av landet. Men jeg vet ikke hvordan de gjør det nå for tiden. Sjekk flyplassens hjemmesider først, og deretter staten/regjeringens sider. Sjekk i Norge også. Evt kan du jo ringe f eks norges ambassade i Amsterdam. Takk for svar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg