AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Under "Tests" er det flere faner. Hvilken skal jeg legge inn bilde av strimmelen for avlesing og vurdering av LH-nivå? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 37de0...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Eller er det bare kjøpt versjon man kan gjøre det i? Anonymkode: 37de0...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTidligUte Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Eg legger inn LH-tester under "others" og graviditetstester under HCG. Funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Hvis du legger EL-testene under «others» (som jeg har pleid å gjøre) så får du dem ikke opp på charten. Så nå har jeg begynt å legge dem på «easy@home» i tillegg. Anonymkode: 45179...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTidligUte Skrevet 27. januar 2021 #5 Del Skrevet 27. januar 2021 On 1/26/2021 at 8:45 AM, AnonymBruker said: Hvis du legger EL-testene under «others» (som jeg har pleid å gjøre) så får du dem ikke opp på charten. Så nå har jeg begynt å legge dem på «easy@home» i tillegg. Anonymkode: 45179...73e Rart, eg får dei opp på 'charten'. Mulig pga eg kun bruker others og hcg-fanene? Må innrømme eg trudde easy@home var eit spesifikt utelandsk merke, derfor valgte eg others, og sidan det funka godt nok har eg fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Del Skrevet 27. januar 2021 FrøkenTidligUte skrev (58 minutter siden): Rart, eg får dei opp på 'charten'. Mulig pga eg kun bruker others og hcg-fanene? Må innrømme eg trudde easy@home var eit spesifikt utelandsk merke, derfor valgte eg others, og sidan det funka godt nok har eg fortsatt Hm, rart! Jeg har tenkt det samme, og har derfor alltid brukt others, men har ikke fått noe i charten. Men har sett andre har fått det, derfor prøvde jeg de andre og fikk det da opp der. Kommer samme tall/vurdering på others/easy@home også, så det spiller egentlig liten rolle. Anonymkode: 45179...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. januar 2021 #7 Del Skrevet 27. januar 2021 Appen anbefaler å bruke Others med mindre du bruker el-test av merket EasyHome. Jeg får det også opp i chart🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå