Gå til innhold

Hva er det NRK holder på med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 19.49):

NRK holder jo på og forfalle totalt. Satte meg ned for og se på noe jeg trodde skulle være en god og informerende dokumentar om dette med vraking og gjenbruk av el-biler. I begynnelsen omhandlet det litt om dette temaet.  Men her hadde de fått med seg Jan Thomas av en eller annen grunn, og etter hvert omhandlet det om han mer og mer. Det siste jeg så før jeg slo av, var at han skulle style en tidligere kondemnert e-bil, som nå var kommet på veien. Hva i alle dager hadde han der  å gjøre? Og nå leste jeg at sportsredaksjonen har hyret inn to sånne kjente influensere som ikke har den ringeste peiling på sport. Men skal liksom sitte å glise der for at de er kjente fjes. Før pleide jeg og si at jeg betalte min NRK-lisens med glede, men det gjør jeg definitivt ikke nå lenger.

Anonymkode: e8d54...21f

Husker at jeg og ble skuffet over denne dokumentarserien. Trodde at vi endelig skulle ta et skikkelig oppgjør med hvordan alle aspekter av el-biler er tuftet på bruk og kast samfunnet. Her går det mye raskere i utskifting og vraking enn vanlige biler (som er problematisk i seg selv, siden nå i dag blir en bil sett på som utdatert/lite trafikksikker m.m. etter mindre enn ti år?!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...