AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Del Skrevet 24. januar 2021 Hva har du på deg når du jogger? Her jeg bor er det maks 5 minusgrader nå om dagen, synes det er vanskelig å kle seg riktig. Anonymkode: e3b27...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 24. januar 2021 #2 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Jeg har på ullundertøy+ullsokker og en turbukse. Ull/fleece på overkroppen og deretter en allværsjakke. Og buff/lue/vanter. Og joggeskoene da. Refleksvest hvis det er mørkt. Brodder hvis det er glatt. Har ikke så fancy treningsklær utover det, men dette fungerer fint for meg ☺️ Endret 24. januar 2021 av Pæretre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Del Skrevet 24. januar 2021 Spiller ingen rolle bortsett fra undertøyet. Undertøy må IKKE være bomul, men enten bikini eller badedrakt. Anonymkode: e003d...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Del Skrevet 24. januar 2021 En foret tights, tynn ullgenser og en tynn vindtett jakke. Tynn lue og et par hansker. Anonymkode: 4980e...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg har et spørsmål til dere som jogger ute. Har dere med vannflaske? Holder dere den i hånda eller fester dere den i beltet? Ser for meg at vannflaske i belte gjør at den glir opp og ned. Anonymkode: fcafc...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Del Skrevet 25. januar 2021 Løper i vintertights, to lag tynn ull på overkroppen, tynn vindtett pustende løpejakke, buff, ullsokker, tynn lue i ull, hansker, piggsko. Har ikke med drikke, løper maks en time og drikker når jeg kommer hjem. Anonymkode: a864b...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 25. januar 2021 #7 Del Skrevet 25. januar 2021 Underkroppen: tykk tights eller ullundertøy med en tynn, myk tights over. Tynne ullsokker som får plass i joggeskoene er også lurt. Overkroppen: sports-BH, ullundertøy og en vindtett løpejakke. Har også på et par vanter og pannebånd. Nå blir jeg veldig fort varm når jeg løper, så buff og tykke hansker funker dårlig. Prøv og feil litt, det er mine beste tips. Vannflaske har jeg aldri med da jeg lett får sting i siden, men drikker godt etter jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Del Skrevet 25. januar 2021 I minus fem ville jeg brukt den litt forede tightsen min, gjerne den med vindtette felter om det er blåst også. Ulltrøye, og en vindtett jakke. Man blir fort varm når man løper. Anonymkode: 59578...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har et spørsmål til dere som jogger ute. Har dere med vannflaske? Holder dere den i hånda eller fester dere den i beltet? Ser for meg at vannflaske i belte gjør at den glir opp og ned. Anonymkode: fcafc...281 Vann er sjelden nødvendig med mindre turene dine er veldig lange. Når jeg jogger oppimot 2 mil har jeg en liten løpesekk med vann. Anonymkode: b3d1a...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 25. januar 2021 #10 Del Skrevet 25. januar 2021 To lag på underkroppen, feks to tightser, og tre lag på overkroppen. Gjerne t-skjorte, tynn genser og så hettegenser over. Og votter, men de må jeg ofte ta av underveis, blir fort svett på hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oda Sofie Skrevet 25. januar 2021 #11 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg har på langrennsdress hvis det er kaldt med tynn ulltrøye under. Ullsokker, vanter, buff og pannebånd. Skal jeg over 10km tar jeg på løpevest så jeg får med meg litt næring (nøtter, gel) og vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Del Skrevet 25. januar 2021 Ved 5 minus, langrenndress, ullsokker, ull t-skjorte under, hals, lue og hansker. Anonymkode: 1b1e9...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #13 Del Skrevet 25. januar 2021 Her var det 15- når jeg jogga i forrige uke 😂 Jeg brukte ulltrøye og anorakk på overkroppen, samt superundertøy og en stretchy/god turbukse på underkroppen, funket fint det. Samt hansker, hals/buff og lue/pannebånd selvfølgelig :-) Anonymkode: e8285...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #14 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg løper med alpinjakke når det er -10 eller kaldere. Hater å fryse😅 Anonymkode: f68da...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #15 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har et spørsmål til dere som jogger ute. Har dere med vannflaske? Holder dere den i hånda eller fester dere den i beltet? Ser for meg at vannflaske i belte gjør at den glir opp og ned. Anonymkode: fcafc...281 Har ikke med vannflaske til vanlig, men hvis det er veldig varmt eller jeg skal løpe veldig langt så har jeg noen små vannflasker som jeg kan legge i et slikt belte: https://www.milrab.no/flipbelt-classic-lopebelte-svart/cat-p/c/p1500181896. Finnes egne flasker som passer til. Beltet er også veldig praktisk til å oppbevare bilnøkler/telefon etc., så det bruker jeg ofte. Til ts: I dag jogget jeg i -4 grader. Hadde foret løpetights, ulltrøye, ullsokker, buff, lue, hansker og vanlig tynn løpejakke. Hvis det er enda kaldere, pleier jeg å bruke ullundertøy og skidress (til langrenn) faktisk Anonymkode: 4390b...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 25. januar 2021 #16 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har et spørsmål til dere som jogger ute. Har dere med vannflaske? Holder dere den i hånda eller fester dere den i beltet? Ser for meg at vannflaske i belte gjør at den glir opp og ned. Anonymkode: fcafc...281 Jeg har kjøpt meg et belte med to små flasker, bruker det bare hvis jeg løper med en av ungene. Alene løper jeg stort sett ikke lenger enn at det går greit å drikke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Del Skrevet 26. januar 2021 Trenger ikke vann for turer på under halvannen time (med mindre det er skitvarmt, men det er jo ikke tilfellet nå) Jeg har prøvd sånt magebelte, men ja, det hopper som regel veldig, og er bare plagsomt. Jeg har hatt marginalt mer hell om magebeltet har strikk, og ikke bare sånn reim man strammer, men selv de med strikk begynner å hoppe ganske fort. Om du skal løpe langt i varmen, ville jeg heller basert meg på å løpe innom et sted og drukket. Anonymkode: 59578...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 26. januar 2021 #18 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg er kald av meg, og jeg har et kranglete kne, så jeg må noen ganger stoppe og strekke og av og til rett og slett gå på slutten pga smertene (feilstilling på kneskåla, ikke belastning som er årsaken, blir bare rett og slett trigget dersom jeg lander feil pga røtter/glatt underlag) -5, vindstille Tekniske sokker Litt tykkere løpetights (ikke foret) Superundertøy-trøye Fleecegenser Pannebånd og hansker (lett å regulere varmen) Refleksvest (så og si alltid, det blir jo plutselig mørkt før man tror) evt hodelykt Speedcross eller spikecross avhengig av føret Kaldere/det blåser: HH warm ulltights+trøye innerst (det er ullundertøy med teknisk innside) istedetfor tynn Superundertøy-trøye Løpesokker i ull Votter istedetfor hansker Tynn vindjakke utenpå fleecen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #19 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg løper i foret tights, overdel i ull, løpejakke, buff, tynn ullue og hansker. Tar en tynn fleecegenser på i tillegg om det er kaldere enn et par minus. Bor på Vestlandet så har aldri trengt mer enn det egentlig, blir varm av løping. Anonymkode: a4bee...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Del Skrevet 1. april 2021 Du trenger ikke ha på noe under nå. Slutt å lage problemer. Anonymkode: e003d...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå