Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig hilsen, Skytte! Sender deg en :klem:

Æsj, det er så dust å være sånn småkvalm når jeg vet at det ikke nødvendigvis trenger å være symptom på graviditet :frustrert: Har vært "rar" i kroppen i hele dag, i tillegg til kvalm. Men sånn var det jo i forrige måned også...

Poenget er at dersom jeg visste at det betydde en liten spire i magen, så hadde det vært verdt det! Nei, nok klaging :roll: Skjerpings!

Sitter og følger med på valgkampsendingen - det er så spennende! Er redd det kommer til å bli en sen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vet ikke helt. Har ikke noen følelse av å være gravid, dessverre... Men selvfølgelig, dersom jeg ikke får mensen på dagen kommer jeg til å teste med en gang! Vi får holde ut, Skytte, og vente litt til :)

Har du noen symptomer, forresten? Jeg skulle så innmari ønske at jeg fikk et eller annet symptom som ikke kunne bety noe annet enn barn-i-magen!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Jeg vurderer å skrive bok;"mitt liv som venterom" :ler:

Har ingen nye symptomer, har bittelitt stikking og ømme pupper. Men det har jeg hatt før også så...

Sååå....det spørs...Krysser alt for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he :ler:

Nå har jeg vært på besøk hos en venninne som er gravid. Der var også en annen venninne som er nybakt mamma. Det er jammen ikke lett å være prøver!

I morgen drar vi på fjellet, og når vi kommer hjem igjen er det tid for mensen/testing. Spennende, spennende!

God helg til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er ikke like lett alltid!

Hørtes gull ut med fjellet ja! Vi driver fortsatt å lurer på hva vi skal gjøre i helgen. Ikke greit når man må velge :ler:

Kos dere! Blir spennende etter helga ja............Blir helt svett av tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Hvordan går det?? Er det noe spennende på gang eller?

Foreløpig negativ test på lørdag her.......Ingen spor etter tanta enda men...kjenner at magen er litt underlig til tider så.... :tristbla:

Men den som lever får se!

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva som skjer!!! Trodde jeg fikk mensen i går, men det kom ikke nok til å fylle tuppen av tampongen en gang. Derfor tok jeg en test nå, og den er muligens positiv!!!! Men det er en sånn billigtest fra Danmark, så jeg vet ikke om jeg tør stole på den.... Uansett - jeg er litt shaky og må komme meg ut og kjøpe ny test. Uaææææææ :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Uff, det var kjedelig! Og tenk at den første testen var positiv - jeg har jo også noen av de graviditetsstripsene fra billige-teste, men da vet jeg heldigvis at de ikke er helt sikre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Kan jo være at den siste testen ikke hadde nok HCG da den ikke ble tatt på morgenuring... Det skal jo ikke være mulig for graviditetstester å slå ut positivt uten at det er hcg hormon tilstede!!

Jeg ville tatt en ny test på morgenurin i morgen eller dagen etter dersom menstruasjonen ikke kommer skikkelig igang!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Peony og bizzy :klem: Mulig jeg burde ta en ny test dersom mensen ikke blir normal. Jeg bare orker ikke å håpe på noe... Blei så innmari skuffa i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem: :klem:

Heisann du...Huff, her sitter vi da...Vi som hadde gleda oss så fælt til tanta IKKE skulle komme...

Men hva var det med den testen da?!? Kanskje du bør teste igjen ja, hvis det blir bare tantetull...

Vi må bare holde ut og være sterke...Det skal bli vår tur en dag......En vakker dag....

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig da! :troest:

Jeg trodde faktisk at graviditetstester ikke kunne vise falsk positiv, de skal jo være helt spesifikke for HCG :klø:

Hvis mensen er rar så får du ta en ny test!

Og uansett så kommer det flere sjanser vet du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, Skytte. Sånn kan det gå. Var innom dagboka di og ble litt lei meg på dine vegne også. MEN: vi prøver igjen, ikke sant! Et julibarn er minst like bra som et junibarn :Nikke: Må bare si tusen takk for at du lar meg klage. Vi er tross alt bare inne i PP2 (eller 3 nå da), mens jeg skjønner at dere har holdt på en stund lenger. Har dere tenkt på alternative løsninger, eller? Vi er jo så heldige at vi lever i et samfunn hvor "alt" er mulig ;)

Vel, jeg regner med at jeg nå er på dag 2 av syklusen. Neste EL blir den 4. oktober og IKM den 18. oktober. Så er det bare å krysse fingrene for at det klaffer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...