Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Smil og kommentarer ja, det har jeg merket mer av de siste dagene og. Koselig det da!

Og bakedag burde jeg virkelig hatt jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Hørest ut som det nærmer seg fødsel for deg! Kjempespennende! Håper du slipper å gå over termin i allefall, det synes jeg må være veldig kjedelig når man har ventet så lenge.

Så flink du har vært å bake! Det må jeg også gjøre, så snart jeg får litt bedre plass i den lille fryseren vi har. Den er nemlig full av kjøtt for tiden.

Kos deg i helga med fint vær!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Bra du er flink til å slappe av og kose deg! DU må lade godt opp nå vettu! Når som helst kan du bli mamma!! Du må oppdatere oss nysgjerrigpetraer ofte nå sånn at vi ikke tror du ligger på føden :ler:

Flink bakedame! Har sånne planer jeg også...Etterhvert!Slapper litt mer av når jeg vet jeg har noe på lur i fryseren! Samt å vite at man har så det holder for ei stund,bakelysten og tiden er neppe stor med en nyfødt i hus!

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groo, Skytte, Cr@sh og Fru Blå: :klem:

Titt, titt! Junior er fremdeles i magen, og i dag er vi 38+4. Med andre ord kan det skje noe når som helst :overrasket::hoppe: Siste legesjekk gikk bra, bortsett fra at jeg har veldig lav blodprosent (10.0). Får håpe jerntablettene begynner å virke snart. Legen mente at hodet antageligvis hadde festet seg, men det var visst vanskelig å være helt sikker.

Jeg nyter late dager, med mye sol og mye sosialt. Jeg sover uforskammet godt om natta, og har generelt få plager så lenge jeg sørger for å ikke slite meg ut. Med andre ord - her er alt bra :)

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi!!! Nå kan det bli når som helst ja :overrasket: Det blir vanskelig å gjøre annet enn å henge på kg fremover :ler:

Godt å høre at du har det bra og sover godt,det fortjener og trenger du!

Riktig god helg til deg og dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+1

Slapp av, her er jeg :ler: Dessverre, får jeg vel nesten si... Nå begynner nemlig tålmodigheten å ta slutt - jeg vil føde nå! :sur:

Magen har sunket ned de siste par dagene, og i går kveld hadde jeg en del mensmurringer. Har en del nedpress. I dag våknet jeg opp med usannsynlig ømme bryster. Er generelt mer sliten, men det har vel mye med tyngden å gjøre.

Dere får heie litt på junior! Vi lokker med både det ene og det andre, men uten at det ser ut som om det hjelper...

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du er her ennå du også ja?

Uansett er det jo ikke lenge igjen til vi har de små bebisene våre, men åh, så sakte tiden går når man venter!

Sender deg litt fødevibber:

((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja!!! Godt å se deg men skjønner godt at du begynner å bli utålmodig ja! Men høres ut som ting er i ferd med å skje nå da?! Du er vel i en modningsprosess?!

((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))

(((((((((((((((føde)))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var jeg våken flere ganger, og sov generelt dårlig. Var uggen i hele kroppen da det endelig ble morgen. Har slitt med småkvalme i hele dag, og har absolutt ikke lyst på mat. Prøver å holde humøret oppe, og mannen er så snill og god med meg. Jeg mener ikke å klage, men jeg må innrømme at jeg ikke er helt klar for at dette skal vare veldig mye lenger...

Fikk hyggelig besøk av en venninne i dag. Jeg orket bare et par timer, men det var godt med en forandring uansett :)

Sorry at jeg ikke gjør den store innsatsen i dagbøkene deres for tiden, og takk for at dere stikker innom meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må tenke positivt... tenk at det kan skje når som helst nå!

:hoppe: :hoppe: Heia! Heia! Heia! :hoppe: :hoppe:

((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))

((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å være sorry for,vi skjønner deg godt! Og v syns det er bare koselig å besøke deg!!

Håper du får ei fin StHanshelg! :klem:

((((((((((((((((((((((kom ut lille bebis))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((tittei)))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse fødevibber! :ler:

Her var det jubalong i natt, med oppkast og diaré i flere omganger :kvalm: Kjempefestlig. Men etter endelig å ha fått litt søvn nå på formiddagen, føler jeg meg mye bedre. Lurer på om jeg rett og slett var uheldig og fikk omgangssyke? Skal ringe legen min etterpå, bare for å forsikre meg om at dette ikke er noe "farlig".

Utrolig nok er jeg mer positiv i dag, og ikke så utålmodig. Skal fortsette litt med småprosjektene mine, som jeg har latt ligge en stund nå.

Klokka fire er det fotballkamp, og jeg heier på Ghana (av alle ting), så det blir spennende. Vanligvis er jeg veldig anti-fotball, men nå som det er VM er det jo faktisk mye god fotball å se :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg som har fått omgangssyke :troest:

Fint at du ikke er så utålmodig, og koser deg med små prosjekter i ventetiden.

Det er ikke lenge igjen nå! :-D

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk igjen nå :) Kunne godt tenke meg at kroppen var litt nærmere fødsel enn det virker som den er, men jeg klager ikke. Nyter en fin helg med kjærsten min og har det ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk vannet! :overrasket::sjarmor:

Jeg satt helt rolig og sydde, da jeg plutselig kjente at det sildret vann nedover beina. Det kom helt overraskende og (foreløpig) synes vi bare det er komisk :ler:

Men uansett - ringte sykehuset og vi skal ned dit om en times tid for å sjekke at alt står bra til med junior. Så håper vi at det kommer noen rier etterhvert. Synes allerede at kynnerne er litt mer "krevende" enn før...

Nå må dere heie på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::klappe: heia heia heia,tror ikke jeg har vært her før,men jeg så du skulle ha i juni og måtte inn og se,

spennende,lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...