AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #21 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Hei igjen! Nå har jeg tatt noen bilder av ampullene som fortsatt hadde en lapp på seg. De er veldig smale, så jeg fikk ikke tatt bilder med hele navnet, men det skal være coramin, camphorat, ergotin og eukodal i de jeg klarte å lese. Det var to av denne på første bilde, og jeg klarte rett og slett ikke tyde annet enn "hydrochloric" som står bak "palnum" eller hva enn det står øverst her: Her er eukodalen: og her er det andre: Ellers er det en som mangler og to som ikke har etikett, men som har litt brunere væske enn resten. Beklager hvis bildene ble litt dårlige, men de er så små og siden jeg ikke aner hva det er (annet enn det jeg har googlet meg fram til) så blir det litt klønete håndtering med hansker 😛 Anonymkode: d518d...c91 Endret 28. januar 2021 av Elaine Marley 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #22 Del Skrevet 26. januar 2021 Noe av dette er opiater, så her må du være veldig forsiktig juridisk sett i forhold til oppbevaring og salg. Anonymkode: 5bbd7...30f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 26. januar 2021 #23 Del Skrevet 26. januar 2021 Eukodal ser ut til å være Hitler's foretrukne narkotikum 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #24 Del Skrevet 26. januar 2021 Kunne vi fått flere bilder av "palnum" - flaska? Ser bare deler av teksten 😊 Anonymkode: 5bbd7...30f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2021 #25 Del Skrevet 28. januar 2021 Pringle skrev (På 24.1.2021 den 18.38): Vi blir jo innstendig oppfordret til å levere inn gammel medisin 😆 Men ikke søren om jeg hadde gitt det fra meg! Det tenkte jeg og, dette hadde jeg virkelig beholdt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #26 Del Skrevet 28. januar 2021 Tror det der kan ha stor verdi for samlere. Ville ikke kvittet meg med det til hvem som helst. Anonymkode: 0af95...e3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 28. januar 2021 #27 Del Skrevet 28. januar 2021 Så spennende! Denne følger jeg, hold oss gjerne oppdatert TS 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 28. januar 2021 #28 Del Skrevet 28. januar 2021 Tråden er ryddet for oppfordring til og forherligelse av brudd på norsk lov, og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. februar 2021 #29 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 17.59): Dette ser riktig ut, tusen takk! Noen som vet hva et sånt "sett" kalles? Og hvordan i alle dager kvitter man seg med det, haha! Kan ikke se for meg at det er lovlig å selge videre som en antikk artefakt, og tror apoteket reagerer hvis jeg kommer for å levere 100 år gammel medisin 🤔 Anonymkode: d518d...c91 Apoteket har sine metoder for å destruere all slags utgått medisin, så jeg tror jeg ville tatt det med til et apotek. Ingen sier noe på det. Bedre enn at du hiver disse stoffene i søppelet i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå