Gå til innhold

Hvilken astrologisk kombinasjon er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har soltegn i løve, månetegn i vekt og ascendant i skorpionen. Stemmer skrekkelig bra.. 

Anonymkode: b0be6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har soltegn i skytten, ascendent i skytte og måne i ..... skytten 🤷🏻‍♀️😅

Anonymkode: 7cb8c...8c7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sol - steinbukk, måne - skorpion og acendant - fiskene. Nysgjerrig på hva det betyr. Har alltid visst at jeg var steinbukk så føler meg ganske som det (ganske seriøs, ordentlig, arbeidsom)

Anonymkode: bba80...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har soltegn i skytten, ascendent i skytte og måne i ..... skytten 🤷🏻‍♀️😅

Det var mye Skytten :)

Lurer på hvordan kjærlighetslivet ditt er, jeg. Har lest at Skytten ikke er noe særlig til å slå seg til ro med noen. 

Anonymkode: c8fa6...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førøvrig Jomfru med asc. i Tvillingene og Månen i Vannmannen. 

En skravlebøtte (Jomfru og Tvillingene) som flyter litt med strømmen og drømmer en del, vanskelig for å slå meg ned ... Mye foregår oppi skolten også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer på hvordan kjærlighetslivet ditt er, jeg. Har lest at Skytten ikke er noe særlig til å slå seg til ro med noen. 

Vel

Jeg slo opp med sist kjæreste fordi jeg fikk for lite privatliv og har vært singel i 6 år og har ingen planer om å endre det 😂 Særbo kan vurderes men det blir neppe nytt samboerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel

Jeg slo opp med sist kjæreste fordi jeg fikk for lite privatliv og har vært singel i 6 år og har ingen planer om å endre det 😂 Særbo kan vurderes men det blir neppe nytt samboerskap

Er ikke sikkert så mye av hvordan man er som person sånn sett er astrologisk - jeg er akkurat sånn som deg, jeg kunne sagt akkurat det samme og har ikke Skytte i meg i det hele tatt.

Synes allikevel det er artig med astrologi og noen ganger er det ganske utrolig å få en analyse av de som virkelig kan sette sammen et astrologisk kart til en helhet og si masse om den personen bare av å se på planeter og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soltegn i vannmannen, og ascedent i vannmannen og månen i skytten. 

Anonymkode: d8517...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er grunnen til at man ikke skal la stjernetegn diktere. Jeg er skytte, og så kjæresteperson som du får blitt. Hater overfladiske relasjoner og er følsom og rolig av meg. Den minst spontane personen jeg vet om er meg selv. 

Anonymkode: 77a24...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dette er grunnen til at man ikke skal la stjernetegn diktere. Jeg er skytte, og så kjæresteperson som du får blitt. Hater overfladiske relasjoner og er følsom og rolig av meg. Den minst spontane personen jeg vet om er meg selv. 

Og en ting til, datet en tyr som visstnok skal være den tregeste av alle tegnene, han ville hoppe inn i et forhold med en gang og var sykt spontan og eventyrlysten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat?? 

Dette ble gresk for meg. Jeg har ingen anelse på hva jeg er.. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Soltegn alene er ikke nok til å definere en person. Selv om solen er sterkest, kan den bli overmannet av andre planeter hvis personen har et stort overtall av planeter i et annet tegn tilhørende et annet element. Jeg er selv Fisk, men har et overtall av planeter i Væren og har også en ildascendant som får vannet i Fiskene til å koke. En utypisk Fisk med andre ord.

Anonymkode: 1673a...c89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Soltegn alene er ikke nok til å definere en person. Selv om solen er sterkest, kan den bli overmannet av andre planeter hvis personen har et stort overtall av planeter i et annet tegn tilhørende et annet element. Jeg er selv Fisk, men har et overtall av planeter i Væren og har også en ildascendant som får vannet i Fiskene til å koke. En utypisk Fisk med andre ord.

Anonymkode: 1673a...c89

Ja, har skjønt dette. Men mange er sånn «Åja du er det tegnet, da er du sånn og sånn», når det er så mye mer innviklet enn det. Må jo vite hele fødselskartet til en person for å få et dypere blikk. Og da mister det jo poenget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg noe om meg?

Jeg er krepsen, har ascendanten i Steinbukken og månetegn i Vannmannen.

Var veldig interessert i stjernetegn en periode, og mye ved krepsen stemmer for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vil fortelle litt om meg? 😂 Kan ingenting om det her, så fortell som du skulle snakka til en 3 åring 😂

56752DBA-9CB9-436E-BC59-EFC4E06F26B2.jpeg

Anonymkode: e0890...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (På 3.2.2021 den 21.43):

Kan noen fortelle meg noe om meg?

Jeg er krepsen, har ascendanten i Steinbukken og månetegn i Vannmannen.

Var veldig interessert i stjernetegn en periode, og mye ved krepsen stemmer for meg. 

Kan prøve meg: Jeg vil tro at andre ser deg som stødig og ansvarsfull (din steinbukk ascendent), og sannsynligvis er du omsorgsfull og er den som sørger for at flokken din holder seg samlet, enten det er på jobb eller hjemme. Følelsene dine styres av vannmannen (månen) derimot, og vannmenn er ikke så god på dette med følelser. De liker best det mentale plan. Men de er veldig inkluderende med folk, og det forsterkes av din lokale kreps som soltegn.

Anonymkode: 53ba0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...