Gå til innhold

Hvilken astrologisk kombinasjon er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte bla meg inn på mitt barn sin også nå. Ble nysgjerrig. Smittsomt 🤣 Hermer etter over her. 

Sol I løven. Måne i skorpion. Ascendant I krepsen. 🥰 Må sett meg ned og google skorpion nå.

Anonymkode: 552ae...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Sol; Væren 
Måne; Jomfruen 
Ascendant; Vekten

At jeg er i værens tegn har vel aldri vært noe tvil. Jeg er sta som et esel, har et temperament og har alltid vært veldig selvstendig. Har også mye lidenskap når jeg er på mitt beste, og har alltid vært ekstremt lojal.
At jeg har månen i jomfruen synes jeg er litt rart. Jeg er en overtenker riktignok en del, men jeg handler oftere med hjertet enn hva jeg gjør med hodet når det kommer til følelser. Kanskje jeg er litt preget av vær-tegnet. 
Så var det ascendent I vekten da. Jeg fremstår nok som ganske rettferdig ja, og ønsker at ting skal være rettferdig for alle. Er god til å veie for og i mot.  

Anonymkode: fca61...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sol: Løve

Måne: Skytten

Acendant: Væren 

Det er trippel 🔥🔥🔥

Forklarer egentlig mye mtp at jeg er impulsiv og har temperament og veldig selvstendig og glad i frihet. 

Anonymkode: 9f537...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (På 30.1.2021 den 20.01):

Jeg er krepsen, har ascendanten i Steinbukken og månetegn i Vannmannen om jeg leser det riktig. 

Skjermbilde 2021-01-30 kl. 19.56.51.png

Du burde ikke dele chartet ditt offentlig… 

Anonymkode: 6ae16...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/29/2021 at 10:17 PM, AnonymBruker said:

Ikke alle mødre som husker riktig tid. 

Jeg gikk hele livet fram til jeg var voksen og trodde at jeg var født halv elleve på kvelden, det hadde moren min sagt hele tiden. jeg plottet inn og regnet og regnet igjen, men fikk ASC i Krepsen som jeg ikke syns passer på meg i det hele tatt, så jeg mente at astrologi er tullete allikevel. 

Så snakket moren min og jeg om fødslene til mine søsken og da var hun litt mer rotete, var ikke helt sikker på om det var halv sju eller halv åtte... eller halv tolv eller halv ett osv osv 

Så da sjekket jeg fordi jeg var i tvil om at hun skulle være så himla sikker på meg, men usikker på de andre. Og da viser det seg at jeg er født en time tidligere enn det moren min sa. Og da byttet ASC til Tvillingene og det passer mer på meg. Jeg syns det var ganske artig faktisk. (Det er ikke sånn at alle tegn er generelle og passer på alle... )

Det verste var at jeg gjorde samme feilen overfor min egen datter. Jeg var sikker på et klokkeslett på kvelden og det var det jeg gikk etter i flere år. Til jeg fikk se i oversikten på helsenorge at det er en time tidligere enn jeg trodde. Og jeg var så overbevist om at jeg hadde rett at jeg holdt på ringe til sykehuset for å få dem til å rette det opp. Men, det er nok meg som husket feil. 

Og så er det ikke alle som er interessert nok til å gå og tenke på det heller. Tror ikke mine to eldste vet når de er født på dagen fordi det ikke er interessant for dem. 

Anonymkode: c8fa6...888

Det er ikke mamma som vet min,  det er pappa 😅 Men trodde uansett at det var noe fleste hadde et forhold til

Anonymkode: 03f0d...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest honningblomst

Soltegn i steinbukk og ascedant og månetegn i jomfruen. Har også venus i fiskene og mars i kreps. Har mye vann og jord i meg, ca 50/50. Har bare et par plasseringer i ild og luft. Synes kartet mitt beskriver meg veldig bra. plasseringene i jomfruen gjør meg utrolig perfeksjonistisk, på grensa til OCD 😅 Blir sjelden fornøyd med hverken med selv eller andre, og det er noe jeg jobber med. Har et veldig godt øye for detaljer og legger ofte merke til ting ingen andre legger merke til. Er også veldig ryddig av meg og liker å organisere, og er veldig opptatt av å spise rent og næringsrikt, veldig opptatt av helse. Steinbukken i meg gir meg en vill arbeidsmoral og jeg er ekstremt lojal mot alle rundt meg, men finner meg sjelden i bullshit og klarer ikke å lyve, så folk ser på meg som litt hard. Jeg mener bare godt. 🙃 Kan vel også være litt mystisk, åpner meg ikke lett opp, kun for de jeg føler meg trygg på og kjenner. Trives alt for godt i eget selskap og elsker å gjøre ting alene. Veldig introvert. Venus i fiskene gjør at jeg lett kan bli forelsket, og ofte aner jeg ikke hvorfor jeg er forelska 😅 Blir fort revet med og elsker hardt. Jeg er ekstremt drømmende og er veldig kreativ, elsker å være ute i naturen og er utrolig sensitiv, men også intuitiv. Astrologi er gøy! Alt gir mye mening for meg i hvert fall. Gøy å lese om andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 22.08):

Du burde ikke dele chartet ditt offentlig… 

Anonymkode: 6ae16...1ac

Hvorfor?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvordan finne ut alt dette. Fant fødselstiden min på helse norge. Fant bare at jeg var skytten i acedant. Ja er fisk ellers. 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Hvordan finne ut alt dette. Fant fødselstiden min på helse norge. Fant bare at jeg var skytten i acedant. Ja er fisk ellers. 

Astro . Com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

xaca skrev (14 minutter siden):

Her er charten min. Men jeg forstår ikke mye om den😬

907C0842-0427-47AF-9392-36A1E6AF6639.jpeg

Sol: tvilling

måne: vekten

Ascendant: skorpion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tiss i ascendant, bæsj i sol og promp i måne

Anonymkode: 70cea...c74

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tiss i ascendant, bæsj i sol og promp i måne

Hysterisk morsomt.

Eller ikke... Er du 4 år?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hysterisk morsomt.

Eller ikke... Er du 4 år?

Det var ikke meningen at det skulle være direkte morsomt. Det var satire som skulle belyse hvor seriøst og viktig astrologi er, like viktig som bæsj tiss og promp, men selv bæsj tiss og promp er ekte, noe astrologi ikke er.

Du forstår vel satire eller? Er du dum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var ikke meningen at det skulle være direkte morsomt. Det var satire som skulle belyse hvor seriøst og viktig astrologi er, like viktig som bæsj tiss og promp, men selv bæsj tiss og promp er ekte, noe astrologi ikke er.

Du forstår vel satire eller? Er du dum? 

Nei, jeg er ikke dum.

Jeg trodde at man vokste seg ut av bæsj, tiss og promp etter man var ferdig med barnehagen.

Satire? 

Om du skulle gjøre narr av astrologi og de som tror på det eller er nysgjerrige på det osv, så kunne du sikkert funnet på noe litt mer artig og sikkert mer modent å si enn det du kom med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...