Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har nettopp vært innom Gymgrossisten og Proteinfabrikken og sett. Jeg ser at de poserer forskjellig, men jeg ser ikke noe 'kom og ta meg bakfra' posering fra damene

Anonymkode: 7227a...aa5

Kjapt søk på Google viste 90 % rumpebilder på kvinnetights, 10 % på herretights. Lårmusklene og fronten ser ut til være hovedfokus for herrer. Kvinner - rumpe. 

Anonymkode: 477d0...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså, jeg trener i tights på senteret som IKKE fremhever rumpa mi. Det er helt vanlige tights. Menn glor likevel. Hva mener du, at vi skal trene i kjeldresser for å unngå blikk? Jeg er på trening for å trene og ikke for å bli glodd på, og jeg bruker tights fordi tightsen følger kroppens bevegelser. I tillegg blir den ikke søkkvåt om jeg svetter slik joggebukser ofte blir. Tro meg, jeg har prøvd å trene i joggebukse for å unngå blikk, men det ødelegger treningsopplevelsen. 

Hater likestillingsbevegelsen, for da kunne vi kanskje hatt treningssentre kun for kvinner. Det hadde vært så sykt befriende!!! 

Anonymkode: 426ac...d7c

Eyes are for looking. Jeg tenker at ingen forventer at du skal trene i kjeledress, men du burde kanskje endre dine forventninger litt. Du må kanskje slutte å forvente at folk ikke skal kikke på deg. Noen ganger er det virkelig vanskelig å unngå altså, og jeg er kvinne. Folk i tights er jo et perfekt eksempel på dette. Og har du er flott rumpe i tillegg, kan nok alle og en hver bli litt «betatt» enkelte ganger. 

Du sier også at du er på trening for å trene, naturlig nok, men ikke alle er som deg. Har du tenkt på at noen kanskje ikke er der for å trene, men for å kikke? Da er jo du et perfekt blikkfang. Om du trener i joggebukse ødelegger det hele opplevelsen deres også 😉 win - win 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kan prøve å gjøre knebøy du mens fire 50-åringer sitter å glor på deg, hvorpå en av dem har synlig ståpikk. Du mener vel at sånt er greit, jævla mannegris... Det er faen ikke greit. Det er ikke noe gøy å bli betraktet i hva enn du gjør når du er på trening. 

Enig i at dette er ekkelt! Men samtidig kan ikke en mann kontrollere sin ereksjon. Ekkelt med folk som stirrer og glor ja, de er jo folk som hadde vært ekkel uansett hva du hadde hatt på deg. Ville unngått å gjort knebøy mens fire 50-åringer sitter og glor på meg. 

Skrevet

Æsj, det der ser trashy ut og du kan like gjerne skrive «pul meg» i panna. Hadde blir flau om de nær meg gikk rundt i sånne klær. 

Liker best hakket mer elegant påkledning på damer. 

Anonymkode: 28e3e...69b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjapt søk på Google viste 90 % rumpebilder på kvinnetights, 10 % på herretights. Lårmusklene og fronten ser ut til være hovedfokus for herrer. Kvinner - rumpe. 

Faktisk er det kvinner selv som er besatt av rumpa si, de blir aldri fornøyde. At rumpa har fokus i reklame er fordi rumpa  tross alt er ganske harmløs, alle har ei rumpe. Min erfaring som mann er at vi er mye mer opptatt av fronten, dersom en holder seg til hoftehøyden. Men vi glor ikke. Flere burde bytte treningssenter synes jeg. Ikke alle er så ille som enkelte beskriver. Fire 50 åringer som sitter og glor med ståpikk, hvor sannsynlig er noe så sprøtt?? 

Anonymkode: a68ae...ce1

• Liker 3
Gjest Syngemann
Skrevet

Kanskje det er meningen å vise rompa fram for noen.

Men gjør det noe egentlig? 

De er jo fortsatt påkledd.

Noen liker kanskje å gå sånn av andre grunner også - liker stilen - smak og behag etc.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe de tightsene som går litt inn i rompa. Som mann så tar jeg det som et kompliment når jeg oppdager at noen kvinner studerer rompa mi :)

Anonymkode: 161dc...0bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kan prøve å gjøre knebøy du mens fire 50-åringer sitter å glor på deg, hvorpå en av dem har synlig ståpikk. Du mener vel at sånt er greit, jævla mannegris... Det er faen ikke greit. Det er ikke noe gøy å bli betraktet i hva enn du gjør når du er på trening. 

Hvordan vet du at han har ståpikk? Glor du i skrittet hans? Æsj jævla pervo kjærring!

• Liker 2
Skrevet

Går selv mye i tights med og uten truse, bryr meg lite om den er gjennomsiktig, visst noen ikke tåler e se en string eller naken rumpe gjennom tightsen så må de bare la være å glo

• Liker 1
Skrevet

Haha, altså, de tightsene var ikke noe fine i det hele tatt, bruker tights selv på trening, men de der så mer ut som undertøy enn treningstights. Ville aldri vist meg på treningssenteret i de der, uansett hvor fornøyd jeg er med baken. En ting er å bruke bekveme treningsklær, men altså, går man i den der, haha vet ikke helt hva jeg skal si en gang 🤣

Anonymkode: 948b1...f4a

• Liker 1
Skrevet
HarryDotter skrev (På 24.1.2021 den 12.01):

Det gjør meg forbannet!

Ikke tightsen i seg selv og heller ikke det faktum at enkelte kvinner vil gå i dem, men at de velger å gå i dem og samtidig gneldrer når mannfolka ser på rumpene deres.

Altså....selvinnsikt? Hyklere! Dere VET at dette plagget fremhever hver hudcelle på rumpeballene deres. Dere føler dere sexy i dem, men gud forby at noen kaster et blikk på ræva deres!

har ingen problemer med at folk glor på ræva mi

Skrevet
Thyra skrev (På 24.1.2021 den 10.10):

Mange sier at man ikke skal vise fram tightsrumpa si, det bryr jeg meg ikke så mye om. 

Men så bruker jeg ikke slike tights heller!! 

https://www.tights.no/butikk/nebbia-leggings-scrunch-grey-melange/

Tights som er lagd for å gå langt opp i rumpa. Det må vel være meningen at det skal vises fram når de lager en slik detalj?? 

Aldri i livet om jeg hadde trent i den der!
For det første er den alt for fremhenvende og den ser ut som ullundertøy.

Gjest HarryDotter
Skrevet
Peanut skrev (På 24.1.2021 den 21.10):

Spesielt Gud forby om de som ser ikke er kjekke og single... :sleep: 

Spot on! Hyklerisk oppførsel.

AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 21.13):

Altså, jeg trener i tights på senteret som IKKE fremhever rumpa mi. Det er helt vanlige tights. Menn glor likevel. Hva mener du, at vi skal trene i kjeldresser for å unngå blikk? Jeg er på trening for å trene og ikke for å bli glodd på, og jeg bruker tights fordi tightsen følger kroppens bevegelser. I tillegg blir den ikke søkkvåt om jeg svetter slik joggebukser ofte blir. Tro meg, jeg har prøvd å trene i joggebukse for å unngå blikk, men det ødelegger treningsopplevelsen. 

Hater likestillingsbevegelsen, for da kunne vi kanskje hatt treningssentre kun for kvinner. Det hadde vært så sykt befriende!!! 

Jeg er mann og trente enten i en lett joggebukse eller en helt vanlig shorts. Jeg døde ikke av hverken varme eller ukomfortabelhet. Det gikk superbra! Hva er det med dere kvinner som bare MÅ trene i minst mulig klær?!?

Jada dere kan gå kledd i hva dere vil, men at noen glor på en dame i tights på et treningssenter er like selvfølgelig som at vann er vått. Det er ikke farlig at noen kaster lange blikk etter deg. Deal with it!

Gjest HarryDotter
Skrevet
Mjessa skrev (2 timer siden):

har ingen problemer med at folk glor på ræva mi

Cool! 💥🤙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...