Thyra Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 (endret) Mange sier at man ikke skal vise fram tightsrumpa si, det bryr jeg meg ikke så mye om. Men så bruker jeg ikke slike tights heller!! https://www.tights.no/butikk/nebbia-leggings-scrunch-grey-melange/ Tights som er lagd for å gå langt opp i rumpa. Det må vel være meningen at det skal vises fram når de lager en slik detalj?? Endret 24. januar 2021 av Thyra
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Synes de tightsene som har sånn snurping i rompesprekken er mer fremhevende av rompeballene. På nittitallet var det populært med tights men uhørt å vise rompe, det skulle være svær t-shirt eller tunika over. Anonymkode: 79a92...12b 3
Enmanelskeråhate Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Husk 30års grense på tights da;) 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 😂 er dette seriøst?? Og vi kan ikke si dette er seskualiserende?? Anonymkode: 9a902...93e 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Synes de tightsene som har sånn snurping i rompesprekken er mer fremhevende av rompeballene. På nittitallet var det populært med tights men uhørt å vise rompe, det skulle være svær t-shirt eller tunika over. Anonymkode: 79a92...12b Men nå er ikke den tightsen til hverdagsbruk å ha tunika over. De øvelsene jeg gjør på trening gjør det umulig å bruke tunika eller stor t-skjorte, så da kan man bruke en litt pyntet tights så man føler seg bedre. Noen liker å føle seg fin på trening. Anonymkode: 7227a...aa5 2
Krakilsk Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Når man først velger tights av praktiske grunner gir det jo bare mening å velge en som fremhever kroppen på en flatterende måte? (For Ja, den scrunchen er der av estetiske grunner). Hva skjer med all kroppsfobien her? Det virker jo som et aldri så lite tilbakesteg å dekke seg til på bekostning av praktisk funksjon! 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Hvis en velger å bruke den type treningstøy offentig som TS henviser til, så forstår jeg også at kan bli "glodd" på av menn. Når en så føler seg "beglodd", så kommer jo innleggene her på Kvinneguiden om hvor ekle menn er. Alle valg vi tar, får jo konsekvenser av en eller annen grad. Anonymkode: 6e38d...634 7
Krakilsk Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis en velger å bruke den type treningstøy offentig som TS henviser til, så forstår jeg også at kan bli "glodd" på av menn. Når en så føler seg "beglodd", så kommer jo innleggene her på Kvinneguiden om hvor ekle menn er. Alle valg vi tar, får jo konsekvenser av en eller annen grad. Anonymkode: 6e38d...634 Nei, menn (folk, egentlig. Det er ikke bare menn som glor) er ikke ekle, men de kan fint velge å utvise normal folkeskikk. Det innebærer bla.a å ikke stirre. De fleste lærer dette i barnehagealder. 4
Dominas leketøy Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Thyra skrev (1 time siden): Mange sier at man ikke skal vise fram tightsrumpa si, det bryr jeg meg ikke så mye om. Men så bruker jeg ikke slike tights heller!! https://www.tights.no/butikk/nebbia-leggings-scrunch-grey-melange/ Tights som er lagd for å gå langt opp i rumpa. Det må vel være meningen at det skal vises fram når de lager en slik detalj?? På vegne av alle oss som liker å se damerumper i tights..... TUSEN TAKK! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 Ei jeg bor i kollektiv sammen med, går av og til rundt i bare tynne strømpebuksa på kveldene og i helgene … gidder ikke å kommentere det, men synes det er litt rart, ja. Anonymkode: 7ec81...985 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Alle reklamebilder av dametights er sånn «kom og ta meg bakfra». Jeg blir så forbanna! Anonymkode: ddf41...635 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle reklamebilder av dametights er sånn «kom og ta meg bakfra». Jeg blir så forbanna! Anonymkode: ddf41...635 Hvorfor blir du provosert av det? De må jo vise fram klærne fra alle sider. Anonymkode: 7227a...aa5 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men nå er ikke den tightsen til hverdagsbruk å ha tunika over. De øvelsene jeg gjør på trening gjør det umulig å bruke tunika eller stor t-skjorte, så da kan man bruke en litt pyntet tights så man føler seg bedre. Noen liker å føle seg fin på trening. Anonymkode: 7227a...aa5 Hvilken øvelser er det du gjør som gjør det umulig å bruke t-sjorte? Venter spent 😁 Anonymkode: 70d52...11a 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor blir du provosert av det? De må jo vise fram klærne fra alle sider. Anonymkode: 7227a...aa5 Ta deg en tur innom en nettside og se forskjellen på hvordan manne- og dametights presenteres. Anonymkode: ddf41...635 6
Gjest HarryDotter Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 Det gjør meg forbannet! Ikke tightsen i seg selv og heller ikke det faktum at enkelte kvinner vil gå i dem, men at de velger å gå i dem og samtidig gneldrer når mannfolka ser på rumpene deres. Altså....selvinnsikt? Hyklere! Dere VET at dette plagget fremhever hver hudcelle på rumpeballene deres. Dere føler dere sexy i dem, men gud forby at noen kaster et blikk på ræva deres!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilken øvelser er det du gjør som gjør det umulig å bruke t-sjorte? Venter spent 😁 Anonymkode: 70d52...11a Jeg sa ikke at jeg ikke kan bruke t-skjorte. Jeg sa at jeg ikke kan bruke stor t-skjorte som dekker rumpa, som en tunika gjør. Jeg bruker t-skjorte, men den er ettersittende og stopper ved hoftekammen. Jeg trener Crossfit. Vanskelig å gå fra snatch eller clean til å stå på hendene og så til å jogge i stor t-skjorte. Da kommer den i veien og sklir av når jeg er opp-ned. Anonymkode: 7227a...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #17 Skrevet 24. januar 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ei jeg bor i kollektiv sammen med, går av og til rundt i bare tynne strømpebuksa på kveldene og i helgene … gidder ikke å kommentere det, men synes det er litt rart, ja. Anonymkode: 7ec81...985 Hun bor der. Skal man ikke få være komfortabel i sitt eget hjem? Jeg har bodd i kollektiv med både gutter og jenter. Det hendte at jeg fikk fra rommet mitt til badet i truse og t-skjorte Anonymkode: 8794b...faf 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #18 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta deg en tur innom en nettside og se forskjellen på hvordan manne- og dametights presenteres. Anonymkode: ddf41...635 Jeg har nettopp vært innom Gymgrossisten og Proteinfabrikken og sett. Jeg ser at de poserer forskjellig, men jeg ser ikke noe 'kom og ta meg bakfra' posering fra damene Anonymkode: 7227a...aa5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #19 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun bor der. Skal man ikke få være komfortabel i sitt eget hjem? Jeg har bodd i kollektiv med både gutter og jenter. Det hendte at jeg fikk fra rommet mitt til badet i truse og t-skjorte Anonymkode: 8794b...faf joda. og derfor jeg ikke kommenterer det. Men synes kanskje det er litt rart når hun ligger sånn på sofaen i stua på kvelden og ser på tv. Anonymkode: 7ec81...985 3
AmandaVI Skrevet 24. januar 2021 #20 Skrevet 24. januar 2021 Ser ut som hun har fuhølet på utsiden av buksa 😄 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå