Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ei jeg bor i kollektiv sammen med, går av og til rundt i bare tynne strømpebuksa på kveldene og i helgene … gidder ikke å kommentere det, men synes det er litt rart, ja. 

Anonymkode: 7ec81...985

Hehe, det gjør jeg også, men bare når jeg er alene eller med kjæresten. Fullt klar over at trusa vises gjennom, men det gjør vel ingenting når man er alene. Hadde ikke gjort det i et kollektiv, nei😅

Anonymkode: cb122...f0e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god tights bør kunne fremheve kvinnens kjønnslepper. 👍

Anonymkode: ee8f9...553

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Trening handler om kropp og helse. En veltrent normal kropp er vakker. Tettsittende tynne klær er praktisk for trening og sport. Noen har fokus på helse, andre har fokus på kropp. Det er gjerne relatert til alder. Hvorfor er slike realiteter så vanskelig for mange?

Alle ønsker vel å vise seg fra sin flotteste side? Noen er bare helt fantastisk skapt, hvorfor skal de være nødt til å skjule det av hensyn til de som ikke er like velskapte? Alle burde starte med å være fornøyde med seg selv, og forsøke å gjøre det beste ut av det for seg selv. Å vise seg fram er et tegn på selvtillit og livsglede. Det har alle godt av. Å være sur og negativ er skadelig for egen helse. Du lever bare en gang, kos deg heller. I stedet for å bli misunnelig bør du la deg motivere. Innenfor realistiske rammer. Kroppspress utvikles i ditt eget hode. Ingen andre presser deg til noe som helst. Du styrer din egen skute. Det finnes hundre tusenvis av mennesker med samme kropp som deg. Dvs med en kropp som kan forbedres. Trøsten, for de som trenger trøst, får være at du er aldri alene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En god tights bør kunne fremheve kvinnens kjønnslepper. 👍

Anonymkode: ee8f9...553

Enig,

dog noen tightser får fitta til å se ut som ei ku-fitte. Spesielt i øvelser der fitta kommer ordentlig frem, f.eks jenta står på alle fire for og løfter benet til siden (som en han-bikkje som pisser) for å trene rumpa/lår.

Jeg er absolutt for en lekker kamel-tå, men ku-fitter kan jeg styre min begeistring for.

• Liker 1
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Trening handler om kropp og helse. En veltrent normal kropp er vakker. Tettsittende tynne klær er praktisk for trening og sport. Noen har fokus på helse, andre har fokus på kropp. Det er gjerne relatert til alder. Hvorfor er slike realiteter så vanskelig for mange?

Alle ønsker vel å vise seg fra sin flotteste side? [...] Å vise seg fram er et tegn på selvtillit og livsglede

Jeg tror det folk reagerer på, er den absurde situasjonen der dama kler seg dels for «å vise seg frem», og samtidig reagerer på at menn kikker.

Dog, min oppfatning er kanskje at de som reagerer på kikking fra menn, oftest er andre enn den som viser seg frem 😅

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AllahBallah skrev (46 minutter siden):

Enig,

dog noen tightser får fitta til å se ut som ei ku-fitte. Spesielt i øvelser der fitta kommer ordentlig frem, f.eks jenta står på alle fire for og løfter benet til siden (som en han-bikkje som pisser) for å trene rumpa/lår.

Jeg er absolutt for en lekker kamel-tå, men ku-fitter kan jeg styre min begeistring for.

Ikke enig i det hele tatt. Skjønner absolutt ikke hva du mener. Smaken er heldigvis forskjellig. 

AllahBallah skrev (44 minutter siden):

Jeg tror det folk reagerer på, er den absurde situasjonen der dama kler seg dels for «å vise seg frem», og samtidig reagerer på at menn kikker.

Dog, min oppfatning er kanskje at de som reagerer på kikking fra menn, oftest er andre enn den som viser seg frem 😅

Tror du har litt rett her. Men, at fine jenter reagerer og blir lei, skjønner jeg godt. At de stadig opplever at gutter som ser dem for første gang hele tiden skal "oppdage" hvor fine de er må være slitsomt i lengden. Spesielt da mange av dem framstår som litt tilbakestående når de gliser og glor. 

Endret av Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ei jeg bor i kollektiv sammen med, går av og til rundt i bare tynne strømpebuksa på kveldene og i helgene … gidder ikke å kommentere det, men synes det er litt rart, ja. 

Anonymkode: 7ec81...985

Det høres ut som kunne vært meg. Strømpebukse er den beste kosebuksa! I dag og alltid når jeg er hjemme går jeg i strømpebuksa. Det gjør ofte resten av familien også. Tror ikke det er noe særlig uvanlig. 

Anonymkode: 161dc...0bb

Skrevet
AmandaVI skrev (4 timer siden):

Ser ut som hun har fuhølet på utsiden av buksa 😄

Haha! Var det jeg også tenkte. Er det ment å være et visuelt rumpehull?

Anonymkode: 7d20d...20c

• Liker 2
Skrevet (endret)
Paramount skrev (8 timer siden):

Alle ønsker vel å vise seg fra sin flotteste side? Noen er bare helt fantastisk skapt, hvorfor skal de være nødt til å skjule det av hensyn til de som ikke er like velskapte? Alle burde starte med å være fornøyde med seg selv, og forsøke å gjøre det beste ut av det for seg selv. Å vise seg fram er et tegn på selvtillit og livsglede. Det har alle godt av. Å være sur og negativ er skadelig for egen helse. Du lever bare en gang, kos deg heller. I stedet for å bli misunnelig bør du la deg motivere. Innenfor realistiske rammer. Kroppspress utvikles i ditt eget hode. Ingen andre presser deg til noe som helst. Du styrer din egen skute. Det finnes hundre tusenvis av mennesker med samme kropp som deg. Dvs med en kropp som kan forbedres. Trøsten, for de som trenger trøst, får være at du er aldri alene. 

Å bruke en vanlig tights som ikke går opp i rumpa er vel ikke å skjule kroppen?? 

Endret av Thyra
  • Liker 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (10 timer siden):

Husk 30års grense på tights da;)

Sier hvem? 

Gjest Paramount
Skrevet
Thyra skrev (7 minutter siden):

Å bruke en vanlig tights som ikke går opp i rumpa er vel ikke å skjule kroppen?? 

Neida. Men det er da ikke galt at treningsklær følger kroppens kurver heller. Det finnes mange typer tights, det er opp til hver enkelt å velge den de liker best.

Skrevet

Hva med oss som bruker tights og ikke bryr oss om hva folk mener om oss? Viktigst er at jeg har et komfortabelt plagg å trene i. og PS! Jeg er over 30!

Anonymkode: 01b59...ea4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun bor der. Skal man ikke få være komfortabel i sitt eget hjem? Jeg har bodd i kollektiv med både gutter og jenter. Det hendte at jeg fikk fra rommet mitt til badet i truse og t-skjorte

Anonymkode: 8794b...faf

Jeg gikk rundt bare i bh og truse.  Trodde jeg var alene, men neida.  #haterlivetikollektiv

Anonymkode: dbce4...5c4

Skrevet
9 hours ago, HarryDotter said:

Ikke tightsen i seg selv og heller ikke det faktum at enkelte kvinner vil gå i dem, men at de velger å gå i dem og samtidig gneldrer når mannfolka ser på rumpene deres.

Altså....selvinnsikt? Hyklere! Dere VET at dette plagget fremhever hver hudcelle på rumpeballene deres. Dere føler dere sexy i dem, men gud forby at noen kaster et blikk på ræva deres!

Spesielt Gud forby om de som ser ikke er kjekke og single... :sleep: 

Skrevet
HarryDotter skrev (9 timer siden):

Det gjør meg forbannet!

Ikke tightsen i seg selv og heller ikke det faktum at enkelte kvinner vil gå i dem, men at de velger å gå i dem og samtidig gneldrer når mannfolka ser på rumpene deres.

Altså....selvinnsikt? Hyklere! Dere VET at dette plagget fremhever hver hudcelle på rumpeballene deres. Dere føler dere sexy i dem, men gud forby at noen kaster et blikk på ræva deres!

Altså, jeg trener i tights på senteret som IKKE fremhever rumpa mi. Det er helt vanlige tights. Menn glor likevel. Hva mener du, at vi skal trene i kjeldresser for å unngå blikk? Jeg er på trening for å trene og ikke for å bli glodd på, og jeg bruker tights fordi tightsen følger kroppens bevegelser. I tillegg blir den ikke søkkvåt om jeg svetter slik joggebukser ofte blir. Tro meg, jeg har prøvd å trene i joggebukse for å unngå blikk, men det ødelegger treningsopplevelsen. 

Hater likestillingsbevegelsen, for da kunne vi kanskje hatt treningssentre kun for kvinner. Det hadde vært så sykt befriende!!! 

Anonymkode: 426ac...d7c

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, jeg trener i tights på senteret som IKKE fremhever rumpa mi. Det er helt vanlige tights. Menn glor likevel. Hva mener du, at vi skal trene i kjeldresser for å unngå blikk? Jeg er på trening for å trene og ikke for å bli glodd på, og jeg bruker tights fordi tightsen følger kroppens bevegelser. I tillegg blir den ikke søkkvåt om jeg svetter slik joggebukser ofte blir. Tro meg, jeg har prøvd å trene i joggebukse for å unngå blikk, men det ødelegger treningsopplevelsen. 

Hater likestillingsbevegelsen, for da kunne vi kanskje hatt treningssentre kun for kvinner. Det hadde vært så sykt befriende!!! 

Unngå blikk? Skal det være ulovlig med blikk? Hvordan skader noen blikk deg?

Syntes begge deler er like teit. Selvfølgelig skal kvinner få trene i tights, og selvfølgelig skal menn få se.

For å si det sånn: Hadde det ikke vært naturlig for menn å se på kvinners figur, ville nok menneskeheten vært utryddet for lenge siden!

Endret av AllahBallah
  • Liker 1
Skrevet
AllahBallah skrev (42 minutter siden):

Unngå blikk? Skal det være ulovlig med blikk? Hvordan skader noen blikk deg?

Syntes begge deler er like teit. Selvfølgelig skal kvinner få trene i tights, og selvfølgelig skal menn få se.

For å si det sånn: Hadde det ikke vært naturlig for menn å se på kvinners figur, ville nok menneskeheten vært utryddet for lenge siden!

Du kan prøve å gjøre knebøy du mens fire 50-åringer sitter å glor på deg, hvorpå en av dem har synlig ståpikk. Du mener vel at sånt er greit, jævla mannegris... Det er faen ikke greit. Det er ikke noe gøy å bli betraktet i hva enn du gjør når du er på trening. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hehe, det gjør jeg også, men bare når jeg er alene eller med kjæresten. Fullt klar over at trusa vises gjennom, men det gjør vel ingenting når man er alene. Hadde ikke gjort det i et kollektiv, nei😅

Anonymkode: cb122...f0e

Bruker du truse under strømpebukse ?

Anonymkode: 33f2e...dab

Skrevet
AllahBallah skrev (22 timer siden):

Enig,

omg primitiv uttalelse, går det ikke an å skrive på en normalt måte

Skrevet

Hihi, kjenner en fyr som elsker å gå på fjellet (Fløyen) for der ser han så mange damerumper i tights 🤣 Han er helt gal oppover der! 😂

Anonymkode: 477d0...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...