Gå til innhold

Verdens dårligste sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hadde mitt livs skuffelse i helga! Etter at laaangt forhold og sex bare med kjæresten min, hadde jeg en one night stand med en bekjent. Har hatt lyst på han før, men ikke vært single før nå. Når vi møttes og oppdaga at begge var frie og franke, havna vi i senga.

Men for no kipe greier! :( Han var fin og deilig og hadde sexy kropp, men han brydde seg ikke om å være god mot meg i det hele tatt! Jeg prøvde å antyde hva jeg kanskje ønska at han gjorde med meg, men han gadd bare å gjøre det litt, før han kjørte sitt eget løp igjen. Før det var gått 10 minutter hadde han kommet to ganger og jeg var like skrikende kåt som 10 minutter tidligere. Sa jeg hadde lyst på mer, men da var han sliten og sovnet nesten.

Blei så lei meg og sinna at jeg bare gikk. Følte meg billig og brukt, og tør ikke tenke på hva jeg kommer til å slenge i trynet hans av upassende kommentarer hvis jeg treffer han igjen... Er det sånn gutter er når de har ONS? Hvis mitt framtidige sexliv som single skal være sånn, kan jeg like godt kjøpe meg en dildo og klare meg selv! Menn!!!

Og, just for the record, det var ikke alkohol med i bildet.

*Rister oppgitt på hodet* :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nei, sånne mannfolk vil vi ikke ha!! Gi han en lekse han ikke vil glemme. Fytterakkern for en type. Tragisk sex ja, det vil jeg tro :D Har full medlidenhet med deg, stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må bare svare deg....Nei, sånn er ikke alle menn på ONS!! Har hatt noen ons, og de har ikke vært sånn som du beskriver. Man kan vel ikke forvente at det blir like bra med en ons, som sex i et vanlig forhold, men du var uheldig med valg av typen. Tror ikke det er vanlig at mannfolka oppfører seg sånn, hvertfall har ikke jeg den erfaringa. Glem hele opplevelsen, hold deg unna den egoisten, og gå videre!!!

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde en mistanke om at jeg oppførte meg sånn, ville jeg grave meg ned. Gi ham en lekse han sent vil glemme, og gi ham den mens andre (gjerne mange) hører på det :evil: . Heldigvis tror jeg det er fåtalet der er sånn. Kjøp gjerne en dildo, men glemm ikke oss menn/gutter. Vi er ikke så ille alle.

Lykke til med sexlivet som singel, du har sikkert mye fint i vente. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han tenkte sånn som har en følelse av at mange tenker i forhold til en ONS..Han var kåt og ville ha fitte.. ferdig med det.. Og at det ikke var så farlig med deg, så lenge han selv hadde det bra.

Egoistisk ja.. men vil han fortsatt møte deg da.. Da har jo jeg tatt feil, og du kan si hva du mener om den sexen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Tror vi bare må se den skumle virkeligheten i øynene jenter; Når vi treffer en fyr ute på byen, litt full og gra som bare fanden så er d nok ikke vår nytelse som står i hodet på dem nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tvil om at denne karen var egoistisk...

Jeg prøvde å antyde hva jeg kanskje ønska at han gjorde med meg, men han gadd bare å gjøre det litt, før han kjørte sitt eget løp igjen.

MEN

I stedet for aa antyde hva du vil skal gjores, kanskje du bare kan gjore det du liker selv neste gang? I stedet for aa forventa at han skal gjore det, mener jeg. Ta litt mer styring :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sånn var eks-mannen min gjennom mange år! Og uansett hva jeg gjorde, ble det ingen forandring... :evil: Han glemte meg i sin egen nytelse, nærhet og kos var totalt fraværende, forspill var pliktløp før han kunne sette i gang selv.

Følte meg skikkelig brukt seksuelt, og det endte med at jeg gikk ut av forholdet.....På andre måter var han real og snill, og vi er fortsatt venner!

Enten det gjelder lange forhold eller ONS, folk er forskjellige....noen tenker mest på seg selv, andre har mye å gi.

Clue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Lurer på om du har truffet en jg også var med en gang i tiden, jeg.... :ler:

Nei, huff, alle er heldigvis ikke sånn, men det finnes flere av dem...

Kommer du borti en slik fyr igjen, så gjør noe med din egen nytelse selv! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

det ville kanskje være en ide, å ta initsiativet selv for å få det du ønsket, nemelig å ha det godt, og gjøre det godt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ikke ut som en mann i det hele tatt!! Man har vel sex for at begge er kåte, og vil at den du har hoppet til køys med skal gjøre noe for deg slik at sexen blir best mulig... Og hvis den ene bare kjører sitt løp, bør man bare legge seg ned å friste partneren helt til han eller hun blir frustrert til at personen fatter hva som MÅ skje.... dette FUNKER!!

Drit ham ut! Han fortjener det!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexysadie da.... :ler:

Det er jo ikke pent! Men i dette tilfelle kan jeg være tilbøyelig til å være enig.... men HUSK: det at EN person oppfatter x som en dårlig elsker, vil ikke nødvendigvis si at en ANNEN person oppfatter x på samme måte.... En kamerat av meg har hatt seg med to venninner av meg som ikke vet om hverandre, og de hadde rimelig forskjellig oppfatning. Hun ene mente han var kjempedigg (ja, hun brukte det ordet.....) mens hun andre hadde ikke opplevd maken til flopp..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

D er riktig nok d at folk har forskjellige oppfatninger om hva som er god sex; men jeg har tilgode og snakke m ei dame som ikke liker at menn tar seg tid til ett forspill for å si d sånn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...