AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Del Skrevet 24. januar 2021 Noen som vet hva prisen på menopur og fyremadel koster? Om det har noe å si så skal jeg gå på denne doseringen: menopur: 225 fra dag syklusdag 2-9. Fyremadel syklusdag 6-10 - 0,25 Er en stund til vi begynner med IVF, men tenker kanskje det er greit å kjøpe inn litt og litt i stedet for å betale alt på en gang, da jeg har fått med meg at det er ganske dyrt. Og hvis det går an å hente det ut noen måneder i forkant før ett forsøk? Holdbarheten er vel såpass lang at det er mulig? Anonymkode: 62075...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Del Skrevet 24. januar 2021 Om jeg ikke husker feil så er noen holdbarhet på IVF medisiner kun 3 mnd, men husker ikke hvilken. men prisene finner du uansett ved å søke på apoteket sine hjemmesider. ville ikke kjøpt på forhånd Anonymkode: e527f...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Del Skrevet 24. januar 2021 Du kan for eksempel lage en egen konto i nettbanken din der du setter av penger, så har du pengene klare når du skal kjøpe medisinene? Som den over sier er det nok ikke lurt å kjøpe lenge på forhånd, fordi ting kan forandre seg og dessuten har ikke alle medisinene så lang holdbarhet. Anonymkode: ad24d...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Del Skrevet 24. januar 2021 Det greie med å kjøpe alt på en gang er at du får mindre kvitteringer hvis du overstiger 18000 Anonymkode: e8c7f...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå