Gå til innhold

Normalt å vise frem store pupper på trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er ikke Afghanistan 

Anonymkode: 8a3ed...5fb

Det er nok av muslimske menn i Norge til at man nesten kan kalle det det. 

Hvis dere ikke liker blikk, så toner dere ned det dere går i. Hvis ikke så er dere jo hyklerske. :laugh:

Anonymkode: 2712e...090

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok av muslimske menn i Norge til at man nesten kan kalle det det. 

Hvis dere ikke liker blikk, så toner dere ned det dere går i. Hvis ikke så er dere jo hyklerske. :laugh:

Anonymkode: 2712e...090

Jeg driter i blikk, er opptatt med trening. 🤷‍♀️ Denne tråden er ikke laget av en som er irritert over blikk

Anonymkode: 8a3ed...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 19.16):

Herregud! 😳 Hvor gammel er den dama? 😳

Anonymkode: 0d0b4...b9fy 54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Herregud! 😳 Hvor gammel er den dama? 😳

Anonymkode: 0d0b4...b9f

Trodde ho var godt oppi 70 årene

Anonymkode: 8c43e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det skulle være en plikt å vise de frem for de som har muligheten 🤗 det er jo så pent å se på 😃 Og det trenger man 😊 noe pent å se på 😌

Anonymkode: 6f282...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de på utstilling? Eller er det bare treningsklær? Som du syns er for stramme fordi de er tilsettende?

Anonymkode: 80db8...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 18.26):

Jeg trente på et treningssenter i går. Det var hele 20 år siden sist. Det som overrasket meg var hvor sexy kledd damene var der. Kan ikke huske de var så sexy kledd for 20 år siden på gymmet. Jeg så blant annet en jente med store pupper på utstilling. Det var umulig å ikke kikke noen ekstra sekunder. 

Anonymkode: f5f79...cfe

Du er 20 år eldre, og du burde ikke latt det gå 20 år mellom hver gang du er på et treningssenter. Det er problemet, ikke store pupper. Tenker du så passe dum ut i de ekstra sekundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 18.26):

Jeg trente på et treningssenter i går. Det var hele 20 år siden sist. Det som overrasket meg var hvor sexy kledd damene var der. Kan ikke huske de var så sexy kledd for 20 år siden på gymmet. Jeg så blant annet en jente med store pupper på utstilling. Det var umulig å ikke kikke noen ekstra sekunder. 

Anonymkode: f5f79...cfe

hei.

Disse puppene de sitter fast på kroppen vår. Vanskelig å skjule dem når de er store, selv i dekkende tshirter.

Du må bare venne deg til å se uten å se ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en runk før du drar for å trene, så slipper du å være creepy.

Anonymkode: fcf6b...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste legger igjen puppene før de drar på trening. De henger fast på kroppen med borrelås.

Anonymkode: c5228...93d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en gammel dame i mine øyne og ikke særlig pen, så hun er ingen trussel for andre jenter om hun så går naken 😂Jeg  tror ikke gutter i forhold stirrer så mye på henne uansett, i såfall er de teit.

Jeg tror de fleste med store pupper på senter har fake. Kroppsfiksert, masse sminke, tightsen oppi rompa, utringet magetopp og I tillegg svære pupper, da forundrer det meg ikke at de har silikon. Noen har det naturlig, men jeg tviler på at langt i fra alle har ekte 

Så at folk her sier disse jentene ikke kan noe for at de har store pupper og ikke kan gjemme de bort så er dette feil. Disse jentene har svært ofte selv valgt å få store ballonger foran og bør derfor ta konsekvenser av det selv og ikke sprade rundt nesten naken, eller så lettkledd som mulig. 

Anonymkode: bff27...c14

ja dette er år 2021. Noen har silikon, noen har store naturlige pupper. men store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 19.51):

Man kan virkelig ikke tvinge kjæresten til å holde seg hjemme. Har man type bør typen få lov til å trene som alle andre, men disse jentene bør heller ta på seg klær som ikke bringer fantasier, muligheten for utroskap psykisk eller fysisk øker når jenter kler seg sexy, er blide, åpne og beveger seg fysisk.

Anonymkode: bff27...c14

men du, andre jenter eller damer er ikke ansvarlig for hva din kjæreste tenker eller tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...