Gå til innhold

Normalt å vise frem store pupper på trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Bare dra til deg øya, ta ansvar for egne reaksjoner og hold kjeft. 

Anonymkode: c8efc...fff

Haha, det er heller DU som trenger å få åpnet øya om hva som faktisk skjer på treningssenterne rundtomkring! 

Å holde kjeft kan man ikke forvente i et diskusjonsforum😉

Anonymkode: bff27...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

Men tankene mine får du aldri (styre).... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud! 😳 Hvor gammel er den dama? 😳

Anonymkode: 0d0b4...b9f

Er visst bare 55 nå

Anonymkode: 2aff4...3b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har instaheidi hatt slag? Hun er skeiv i ansiktet liksom? Ser det spesielt på munnen. Aldri hørt om henne før?

Anonymkode: 3a9d5...72e

Er vel nervene som har gått, iogm at hun fyller så mye i ansiktet

Anonymkode: 2aff4...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

Hvis man bare skal løpe litt og trene vekter trenger man ikke stramme klær.  Vi går i stramme klær fordi det er trendy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er ikke så mange andre steder hvor man kan havne i en sexy situasjon med en person gjentatte ganger, slik som på treningssenteret. Er man ute på gata er det sjeldent man treffer på samme sexy jente regelmessig. 

Første gangen gutten i forhold ser den lettkledde jenta på treningssenteret ser han kanskje bare litt, men tenker ikke mer over det, den andre gangen han ser henne igjen titter han kanskje litt mer, men glemmer henne ikke, og ser han henne flere ganger etter det så kanskje tankene begynner å vandre, han begynner å glede seg til å trene og se den flotte jenta, så kan han faktisk ende opp med å snakke med henne og utvikle kontakten uten at kjæresten får vite det! Samme skjer ofte med mannlige personlige trenere. 

Baksnakking er ikke greit, men de gjør det likevel. Og det kalles vel ikke baksnakking når de snakker positivt om rompa og puppene, det er vel «forsnakking».

Anonymkode: bff27...c14

På fks fest kan hvem som helst ende opp i en sexy situasjon, greit å ha kontroll på seg selv da.

 

At noen ikke kan styre seg for enkelte er deres eget problem.

Ingen har ansvar for at noen tenker eller har lyst på en.

Om noen er utro er de ansvarlig for det selv.

Eller kanskje en ikke er ansvarlig for eget utroskap om dama er skikkelig digg, eller kler seg som hun vil mener du?

 

Det var du som skrev baksnakking - nå endrer du det til forsnakking.

Kanskje dette heller er creepy snakking bak ryggen?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndaEnGang

Herregud så glad jeg er for at treningssenteret mitt bare er for damer. Det trenes det i joggebukser, tights, shorts, trange topper og løse topper. Og ingen bryr seg! Skjønner ikke denne trangen til å diktere hvordan andre burde kle seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg føler meg langt fra truffet og du får ta ansvar for dine egne følelser vedrørende hva en kvinne på et treningssenter hadde på seg som var så rystende at du måtte lage en tråd om det!

Anonymkode: c8efc...fff

🤦🏼‍♀️ Hvis du hadde GIDDET å sett på brukerkoden, hadde du fått med deg at jeg ikke er ts, men du er bare opptatt av å ta folk. 

Her er en «meningsmåling» fra Jodel: 

396A70DE-900A-43C3-BA51-70B482248CA7.thumb.jpeg.1964d9325fe942c71df76a1878d84ce8.jpeg

Anonymkode: 612e6...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

🤦🏼‍♀️ Hvis du hadde GIDDET å sett på brukerkoden, hadde du fått med deg at jeg ikke er ts, men du er bare opptatt av å ta folk. 

Her er en «meningsmåling» fra Jodel: 

396A70DE-900A-43C3-BA51-70B482248CA7.thumb.jpeg.1964d9325fe942c71df76a1878d84ce8.jpeg

Anonymkode: 612e6...fd0

Så poenget er at det ikke spiller noen rolle hva vi har på oss, menn flest glor alltid, uansett. 

Anonymkode: cb93b...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så poenget er at det ikke spiller noen rolle hva vi har på oss, menn flest glor alltid, uansett. 

Anonymkode: cb93b...7e3

D1E3148B-C50E-4FD3-B83F-034C644A8A65.jpeg.378dcaa2b79e05c2fe1157415692d1d6.jpegAF5BBBDE-3EA7-4DC6-9570-9D6990EE5726.thumb.jpeg.25214a33738c220195ce1c012bc219ba.jpeg572716D3-811E-4F38-8E29-58A2DD073D7E.thumb.jpeg.e21215f84629befdc4c65d128b126f67.jpeg

Anonymkode: 612e6...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

D1E3148B-C50E-4FD3-B83F-034C644A8A65.jpeg.378dcaa2b79e05c2fe1157415692d1d6.jpegAF5BBBDE-3EA7-4DC6-9570-9D6990EE5726.thumb.jpeg.25214a33738c220195ce1c012bc219ba.jpeg572716D3-811E-4F38-8E29-58A2DD073D7E.thumb.jpeg.e21215f84629befdc4c65d128b126f67.jpeg

Anonymkode: 612e6...fd0

Statistikken forteller likevel det jeg skrev. Menn flest ser alltid. Så hva for rolle spiller det da om jeg har joggebukse eller tights? Pass på deres egne klær. Jeez.

Anonymkode: cb93b...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blander seg i hva jenter trener i er:

1. menn som er i kjipe, kjedelige, sexløse forhold med kvinner som er blitt kjerringer med kort potteklipp og som strikker hele dagen

2. kjerringer som er sammen med disse mennene og som føler seg bedre av å slutshame andre damer som mannen glor på

Anonymkode: 8a3ed...5fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

De som blander seg i hva jenter trener i er:

1. menn som er i kjipe, kjedelige, sexløse forhold med kvinner som er blitt kjerringer med kort potteklipp og som strikker hele dagen

2. kjerringer som er sammen med disse mennene og som føler seg bedre av å slutshame andre damer som mannen glor på

Anonymkode: 8a3ed...5fb

3. de som generelt synes det er kleint at kvinner spiller på det seksuelle, om enn «uvitende». 
 

Hvis kvinner ikke vil bli sett seksuelt på, så får de kle seg deretter dessverre. 

Anonymkode: 612e6...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

3. de som generelt synes det er kleint at kvinner spiller på det seksuelle, om enn «uvitende». 
 

Hvis kvinner ikke vil bli sett seksuelt på, så får de kle seg deretter dessverre. 

Anonymkode: 612e6...fd0

Dette er ikke Afghanistan 

Anonymkode: 8a3ed...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir ikke støtt av å legge merke til at andre damer går sånn, jeg kommenterer det ikke og jeg holder fokus på egen trening. Trener styrke selv. Det jeg blir støtt av er å tenke på de stakkars mennene som kanskje har kjærester, men som også legger merke til disse jentene på treningssenteret som kler seg sexy. Mest synd er det derimot på damene som sitter hjemme, eller ikke er med mennene sine, men som har menn som er psykisk utro, eller tenner på andre damer på treningssenteret og synes de er sexy og ser på rompene og puppene som trådstarter sier.

Anonymkode: bff27...c14

Det er ikke damer sin skyld at menn tenner på de. 

Anonymkode: 6f01d...e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke damer sin skyld at menn tenner på de. 

Anonymkode: 6f01d...e71

Louder for the people in the back 👏

Anonymkode: d9026...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Da må du sjekke ut instaheidi. Hun trener helst uten bh. Og der velter silikonpuppene ut

Anonymkode: 2aff4...3b0

Hun i fra charterfeber..

Gud bedre å stygg og ekkel,  huff 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

De med store pupper må da også trene. Eller har trening kun blitt for de med små pupper? Og hva er "utstilling"?.  

På trening trenger man noe stramt og ettersittende for å holde sakene på plass. 

Anonymkode: 187cc...bc2

= silikonen

Anonymkode: 29ecf...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jentene som er sexy på trening vet det godt selv, og syns de det er plagsomt med blikk er det veldig enkelt å tone seg selv ned littegranne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...