Gå til innhold

Normalt å vise frem store pupper på trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trente på et treningssenter i går. Det var hele 20 år siden sist. Det som overrasket meg var hvor sexy kledd damene var der. Kan ikke huske de var så sexy kledd for 20 år siden på gymmet. Jeg så blant annet en jente med store pupper på utstilling. Det var umulig å ikke kikke noen ekstra sekunder. 

Anonymkode: f5f79...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke vanlig. Seriøse folk tenker på sitt i treningsprosessen og har tilstrekkelig klær på seg. 

Anonymkode: f73a9...fe3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med store pupper må da også trene. Eller har trening kun blitt for de med små pupper? Og hva er "utstilling"?.  

På trening trenger man noe stramt og ettersittende for å holde sakene på plass. 

Anonymkode: 187cc...bc2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 På trening trenger man noe stramt og ettersittende for å holde sakene på plass. Anonymkode: 187cc...bc2

Bh holder sakene på plass. Resten kan godt være løstsittende men med like bra treningsresultat. 

Anonymkode: f73a9...fe3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor? Langt ute på bygda? 

Anonymkode: 7af26...d0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De med store pupper må da også trene. Eller har trening kun blitt for de med små pupper? Og hva er "utstilling"?.  

På trening trenger man noe stramt og ettersittende for å holde sakene på plass. 

Anonymkode: 187cc...bc2

Joda. De med store pupper kan fint trene. Men før husker jeg man ofte brukte t-skjorter. Menn bruker jo t-skjorter fortsatt. Jeg så masse rumper på utstilling og mye sminke. De kommer vel da på trening for å se sexy ut?

Anonymkode: f5f79...cfe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper på utstilling faktsik.. 😄 Mange pene jenter som pynter seg før de skal på trening men har aldri registrert at puppene er så voldsomt på utstilling.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda. De med store pupper kan fint trene. Men før husker jeg man ofte brukte t-skjorter. Menn bruker jo t-skjorter fortsatt. Jeg så masse rumper på utstilling og mye sminke. De kommer vel da på trening for å se sexy ut?

Anonymkode: f5f79...cfe

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

Da kan man jo like godt  trene naken? Og hevde det ikke er seksualisering? Og jeg forteller eventyret om keiserens nye klær?

Anonymkode: f5f79...cfe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ja det er normalt. De med store pupper må da også få trene. Hvorfor skal man bry seg om hvordan andre går kledd. Vi er der for å trene. Ikke for å se på andre. Er min mening. Hva mener du med på utstilling? Står de bare der hele tiden uten å trene? I så fall det synes jeg også blir for dumt, for ja man er der for å trene ikke for å vise seg frem.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 minutt siden):

Ja det er normalt. De med store pupper må da også få trene. Hvorfor skal man bry seg om hvordan andre går kledd. Vi er der for å trene. Ikke for å se på andre. Er min mening. Hva mener du med på utstilling? Står de bare der hele tiden uten å trene? I så fall det synes jeg også blir for dumt, for ja man er der for å trene ikke for å vise seg frem.

Hun med puppene på utstilling hadde dyyyp utringning. Hun passet på å rette på toppen så de viste seg fra sin beste side. Altså. Jeg er ikke helt huleboer, men er det så vanskelig å feks ha en sports-bh med en t-skjorte utenpå? De fleste menn på gymmet trener jo med t-skjorte. 

Anonymkode: f5f79...cfe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal folk med store pupper dekke ser til fordi du stirrer? 

Med mindre folk går nakne så er det vel ikke deres oppgave å skjerme deg fra opphisselse? 🙄 Creepy 

Anonymkode: 06eb4...777

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

Det er ganske åpenbart at en del treningstøy er produsert for at de skal være mest mulig sexy. Treningstøy var ikke det før.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal folk med store pupper dekke ser til fordi du stirrer? 

Med mindre folk går nakne så er det vel ikke deres oppgave å skjerme deg fra opphisselse? 🙄 Creepy 

Anonymkode: 06eb4...777

Men det er jo ikke bare pupper. Der er rumper og masse sminke. Appåtil parfyme. Hvorfor har damer på seg parfyme før de skal på trening? 

Anonymkode: f5f79...cfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt, har du store pupper, skal du da kle deg i en melsekk? Har du store pupper så vises det. Og det er ok. Slutt å shame kropp. Kropp er vakkert. Vær så god vis fram det du vil og vær stolt av det. Ingen har noe med det.

Anonymkode: 92fc1...151

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ærlig talt, har du store pupper, skal du da kle deg i en melsekk? Har du store pupper så vises det. Og det er ok. Slutt å shame kropp. Kropp er vakkert. Vær så god vis fram det du vil og vær stolt av det. Ingen har noe med det.

Anonymkode: 92fc1...151

Men hva med en skikkelig sports-bh med t-skjorte utenpå? Er det umulig å trene i det? Menn trener jo i t-skjorte. 

Anonymkode: f5f79...cfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Altså. Vi går i tights og kort t-skjorte og gir blanke faen i hva du mener om det. Stramme klær er best når man trener. Slutt å seksualisere alt og drit og dra. 

Anonymkode: c8efc...fff

Stramme klær er ikke best når man trener. Ok - tettsittende BH er greit, men man trenger ikke gå i magetopp og utringet topp. En vanlig t-shorte og joggebukse holder. 

Anonymkode: bff27...c14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er treningssenterene fortsatt åpne nå? Her har de vært stengt i hele Norge. Savner senteret 😅

Anonymkode: ea320...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...