AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg er kvinne selv og forstår tematikken til TS. Kunne godt stilt samme spørsmål selv. Anonymkode: 161f1...333 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #22 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er treningssenterene fortsatt åpne nå? Her har de vært stengt i hele Norge. Savner senteret 😅 Anonymkode: ea320...2dc Herregud skulle ikke stå Norge da. Men flere måneder mente jeg Anonymkode: ea320...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 Det er litt teit at noen kler seg i åletrange klær når de skal på trening og så omtrent påstår at de ikke i det hele tatt har tenkt på om de ser fine/sexy ut. Jeg kler meg iblant i trange klær, men det er jo fordi jeg liker hvordan jeg ser ut i dem. (Attraktiv.) Hvis jeg ikke føler meg så pen en dag så tar jeg på meg en løstsittende tskjorte over treningsbh-en. Har man store pupper så er det jo ikke mulig å skjule dem med en løstsittende tskjorte heller da, men man ser jo forskjellen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 23. januar 2021 #24 Del Skrevet 23. januar 2021 Trenings senter.. Der FLORERER det av oppmerksomhetssyke folk, så ingen bombe dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 23. januar 2021 #25 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun med puppene på utstilling hadde dyyyp utringning. Hun passet på å rette på toppen så de viste seg fra sin beste side. Altså. Jeg er ikke helt huleboer, men er det så vanskelig å feks ha en sports-bh med en t-skjorte utenpå? De fleste menn på gymmet trener jo med t-skjorte. Anonymkode: f5f79...cfe Det er klart at noen går mer inn for å vise seg frem enn andre, og dette kommer også til uttrykk på et treningssenter. Samfunnet blir vel stadig mer fiksert på kropp og utseende, og treningstøy har generelt blitt mer tettsittende. De siste årene har også styrketrening blitt populært blant jenter. Tidligere var det mest de røffe, litt gutteaktige jentene som drev med slikt, og de var sjelden særlig sminket på gymmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #26 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal folk med store pupper dekke ser til fordi du stirrer? Med mindre folk går nakne så er det vel ikke deres oppgave å skjerme deg fra opphisselse? 🙄 Creepy Anonymkode: 06eb4...777 Det verste er ikke at en person stirrer, det verste er at disse jentene ofte går med stramme tightser for å vise rompa og har på små overdeler for å vise seg frem til gutter. De kan jo heller gå med komfortable klær, sportsbh og vanlig t-shorts. Ikke alle gutter er single, gutter er der for å trene! Da er det unødvendig at fremmede jenter går så sexy sånn at gutter i forhold ser på dem og kanskje tenker «damn! hun var hot!!» og kanskje de fantaserer om å bli kjent med jenta på treningssenteret selv om gutten allerede har kjæreste! Anonymkode: bff27...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #27 Del Skrevet 23. januar 2021 FrøkenMånestråle skrev (36 minutter siden): Pupper på utstilling faktsik.. 😄 Mange pene jenter som pynter seg før de skal på trening men har aldri registrert at puppene er så voldsomt på utstilling. Da må du sjekke ut instaheidi. Hun trener helst uten bh. Og der velter silikonpuppene ut Anonymkode: 2aff4...3b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 23. januar 2021 #28 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun med puppene på utstilling hadde dyyyp utringning. Hun passet på å rette på toppen så de viste seg fra sin beste side. Altså. Jeg er ikke helt huleboer, men er det så vanskelig å feks ha en sports-bh med en t-skjorte utenpå? De fleste menn på gymmet trener jo med t-skjorte. Anonymkode: f5f79...cfe Så lenge det ikke er regler på treningssenteret om hva som er greit og ikke greit å trene i så må folk få trene i de treningsklærne de vil mener nå jeg. Har viktigere ting å gjøre enn å se på hva slags klær folk trener i. Endret 23. januar 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irmelin_ Skrevet 23. januar 2021 #29 Del Skrevet 23. januar 2021 Helt normalt.. Jeg blir veldig varm når jeg trener, og derfor foretrekker jeg treningstopper istedenfor t-skjorter så jeg ikke svetter ihel.. og med relativt store pupper er det vanskelig å da unngå at det blir litt kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 23. januar 2021 #30 Del Skrevet 23. januar 2021 FrøkenMånestråle skrev (38 minutter siden): Pupper på utstilling faktsik.. 😄 Mange pene jenter som pynter seg før de skal på trening men har aldri registrert at puppene er så voldsomt på utstilling. Men hvis puppene var på utstilling, hvordan kunne ts se de på treningsenteret? Hva slags utstilling var puppene på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #31 Del Skrevet 23. januar 2021 irmelin_ skrev (Akkurat nå): Helt normalt.. Jeg blir veldig varm når jeg trener, og derfor foretrekker jeg treningstopper istedenfor t-skjorter så jeg ikke svetter ihel.. og med relativt store pupper er det vanskelig å da unngå at det blir litt kløft. Nei, det er overhodet ikke vanskelig å unngå å vise kløft. At det er vanskelig å vise at man har store pupper kan jeg forstå, men det er enkelt å unngå å vise kløft. Det er bare å ha en topp som ikk har utringing 😉 Anonymkode: 161f1...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #32 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da må du sjekke ut instaheidi. Hun trener helst uten bh. Og der velter silikonpuppene ut Anonymkode: 2aff4...3b0 Herregud! 😳 Hvor gammel er den dama? 😳 Anonymkode: 0d0b4...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #33 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da må du sjekke ut instaheidi. Hun trener helst uten bh. Og der velter silikonpuppene ut Anonymkode: 2aff4...3b0 Hun er en gammel dame i mine øyne og ikke særlig pen, så hun er ingen trussel for andre jenter om hun så går naken 😂Jeg tror ikke gutter i forhold stirrer så mye på henne uansett, i såfall er de teit. Jeg tror de fleste med store pupper på senter har fake. Kroppsfiksert, masse sminke, tightsen oppi rompa, utringet magetopp og I tillegg svære pupper, da forundrer det meg ikke at de har silikon. Noen har det naturlig, men jeg tviler på at langt i fra alle har ekte Så at folk her sier disse jentene ikke kan noe for at de har store pupper og ikke kan gjemme de bort så er dette feil. Disse jentene har svært ofte selv valgt å få store ballonger foran og bør derfor ta konsekvenser av det selv og ikke sprade rundt nesten naken, eller så lettkledd som mulig. Anonymkode: bff27...c14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #34 Del Skrevet 23. januar 2021 Det er mulig jeg er en gammel grinebiter i slutten av 40-åra. At jeg bør skjerpe meg. Men dette fikk meg bare til å tenke. Etter treningen satt jeg badstua med en fra Midtøsten som hadde nylig bosatt seg her. Som lurte på hvorfor så mange kvinner på treningssenter her måtte kle seg så sexy. Kvinner fra hjemlandet hans trente også på treningssenter, men de prøvde ikke desperat å se så sexy ut mente han. Fikk meg igrunn til å tenke. At mye har forandret seg de siste 20-årene. Med overdrevent kroppsfokus. Ts. Anonymkode: f5f79...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #35 Del Skrevet 23. januar 2021 Har instaheidi hatt slag? Hun er skeiv i ansiktet liksom? Ser det spesielt på munnen. Aldri hørt om henne før? Anonymkode: 3a9d5...72e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #36 Del Skrevet 23. januar 2021 Enig -det er mange som bruker det for kun å vise frem kroppen sin. Man vet man får blikk når man er såpass «avkledd» og man liker det eller så hadde man i det minste dratt på seg ei T-skjorte. Mulig man svetter mer i ei T-skjorte, men man klarer å være litt mer svett den lille timen i respekt for at man trener sammen med mange andre mennesker som syntes det er ugreit med å få servert pupper og rumper «i fleisen». Anonymkode: c06bc...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23. januar 2021 #37 Del Skrevet 23. januar 2021 Mayoo skrev (31 minutter siden): Ja. Jeg viser alltid frem puppene mine på treningssenter. Derfor jeg er der. Dette handlet vel ikke om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #38 Del Skrevet 23. januar 2021 irmelin_ skrev (3 minutter siden): Helt normalt.. Jeg blir veldig varm når jeg trener, og derfor foretrekker jeg treningstopper istedenfor t-skjorter så jeg ikke svetter ihel.. og med relativt store pupper er det vanskelig å da unngå at det blir litt kløft. Det finnes t-skjorter av svært tynn kvalitet, like tynn som vanlige treningstopper. Det blir ingen forskjell på svettingen da. T-skjorter med ganske korte armer finnes også. Snakker ikke om vanlige varme t-skjorter av bomull, men mer slik på disse bildene under. Anonymkode: bff27...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 23. januar 2021 #39 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig -det er mange som bruker det for kun å vise frem kroppen sin. Man vet man får blikk når man er såpass «avkledd» og man liker det eller så hadde man i det minste dratt på seg ei T-skjorte. Mulig man svetter mer i ei T-skjorte, men man klarer å være litt mer svett den lille timen i respekt for at man trener sammen med mange andre mennesker som syntes det er ugreit med å få servert pupper og rumper «i fleisen». Anonymkode: c06bc...504 Det er ikke vanlig å få servert pupper og romper i fleisen på treningssenter. Folk holder avstand. Burde virkelig ikke være noe problem for noen så lenge hygienen og avstanden er ok. Endret 23. januar 2021 av Syngemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #40 Del Skrevet 23. januar 2021 Syngemann skrev (2 minutter siden): Det er ikke vanlig å få servert pupper og romper i fleisen på treningssenter. Folk holder avstand. Burde virkelig ikke være noe problem for noen så lenge hygienen og avstanden er ok. Haha, i fleisen betyr ikke bokstaveligtalt i ansiktet, men faktisk, hvor større avstand det er (2-4 meter feks) så er det enkelt å se på rompa til jenta uten at jenta kanskje vet du har kikket. Anonymkode: bff27...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå