AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Del Skrevet 23. januar 2021 Vi skal bisette pappa neste uke. Mamma ønsker sterkt å samle nær familie(barn, svigerfar og barnebarn) hjemme i sitt hus etter bisettelsen for å spise snitter og mimre litt over pappa. Vi bli 12 stk Totalt, 3 barn med sine familiene og mamma. Hun planlegger å spise ved forskjellige bord med god avstand til familiene. Vi var sist samlet for 1 uke siden da pappa døde. Barna vil nok leke litt sammen. Jeg bor med min familie i en av de 10 kommunene som er nabo til Nordre Follo. Jeg har forsøkt å få mamma til å droppe denne samlingen etterpå, men det vil hun ikke. Forestår det er viktig for henne da hun akkurat har mister sin ektemann. Vi vurdere å ikke delta, men jeg kjenner da på en forferdelig dårlig samvittighet i dag mamma, og er redd for å bli sett på som familiens sorte får og skape en enda mørkere dag for min kjære mamma. Innspill? Anonymkode: 7bccf...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Del Skrevet 23. januar 2021 Altså, dette er din fars begravelse, ikke en random fest. Jeg ville ha dratt. Den dagen får du aldri igjen. Anonymkode: 305ff...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Del Skrevet 23. januar 2021 Dra Anonymkode: 31cce...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Del Skrevet 27. januar 2021 Hva med å teste dere på forhånd? Anonymkode: 3d4ab...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva med å teste dere på forhånd? Anonymkode: 3d4ab...ccf I min kommune må du ha hatt symptomer i 48 t før du kan bestille test.... Anonymkode: 7bccf...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Del Skrevet 27. januar 2021 Er det lov da? Siste jeg hørte var 50 i kirken, max 10 i minnesamvær. Er det lov hadde jeg deltatt. Anonymkode: b9ee7...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Del Skrevet 27. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: I min kommune må du ha hatt symptomer i 48 t før du kan bestille test.... Anonymkode: 7bccf...90c Nå etter nordre follo også? Er du sikker på det? Det gjelder ingen av nabokommunene jeg vet om. Og i verste fall si du var på kiwi i frogn i helgen. Så blir du testet. Anonymkode: b9ee7...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg hadde dratt. Og hvis mulig, holdt husstanden unna alle andre i mellomtiden. Og kanskje løyet på meg noen symptomer for å ta test. Anonymkode: f6201...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #9 Del Skrevet 27. januar 2021 Vet ikke hva de du skal i minnesamvær med jobber med, men jeg får 10 dager karantene om jeg har samvær med noen fra Nordre Follo Anonymkode: 31cce...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #10 Del Skrevet 27. januar 2021 Kondolerer TS! Selv om 10 er maks inne tenker jeg at 12 i minnesamvær er helt innafor. Begravelser kan ikke flyttes på og din mamma trenger all den støtten hun kan få akkurat nå ❤️ Hun har antakelig allerede måttet kutte ut det aller meste av familie og venner fra å delta - så synes godt dere kan gjennomføre dette uten dårlig samvittighet. (Og jeg er ellers ganske streng på smittevern og å overholde reglene altså, men mistet selv pappaen min i høst og følte på hvor viktig det er å være med akkurat denne dagen. Det er «skal bare» folket disse tiltakene er rettet mot!) Anonymkode: e533d...071 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå