Tvist Skrevet 25. januar 2021 #41 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 21.22): Nei, må nok det snart for å få den sterilisert. Anonymkode: 42b2e...54a Om den får lov å gå ut, er den sannsynligvis drektig. Ville tatt den til dyrlegen med en gang for kastrering, regner ikke med at du har lyst å ha 5-8 katter.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #42 Skrevet 25. januar 2021 Lurer på hvorfor enkle mennesker alltid må skaffe seg bade barn og dyr jeg🤷♀️ Anonymkode: e01d1...f71
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #43 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hvorfor enkle mennesker alltid må skaffe seg bade barn og dyr jeg🤷♀️ Anonymkode: e01d1...f71 «Jammen barna vil jo ha en pusekatt» Anonymkode: be4de...06a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #44 Skrevet 25. januar 2021 Rull pus inn i et håndkle, legg den over fanget som en baby. Klem forsiktig på siden av munnen så den åpnes, putt pillen langt inn og se til at den svelges. Tar tjue sekunder. Anonymkode: b8378...edf
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #45 Skrevet 25. januar 2021 Alltid trist å lese om dyreeiere som ikke har satt seg inn i hva som kreves FØR de skaffer seg dyr. Uansett så er dråper i nakken det beste, veterinæren til kattene mine gjør det fordi pelsen må barberes vekk der hvor dråpene dryppes. Et tips når man skal gi en katt medisiner er å ta et håndkle og rulle det rundt katten som ei lompe/tortillalefse. Pass på at håndkledet dekker forlabbene godt så katten Når du er hos veterinær for å få ormekur så bestill for guds skyld time til sterilisering. Det er ditt ansvar å unngå enda flere løskatter/katter som gis bort til useriøse personer. Det både koster penger å ha katt, og det forplikter. Det er ikke noe man skaffer til unger fordi de synes en kattunge er søt. Eller til seg selv på det premisset. Lykke til, og få tatt tak i helsa til katta asap. Anonymkode: 2e0d3...7bb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå