Madame Butterfly Skrevet 25. januar 2021 #21 Del Skrevet 25. januar 2021 On 1/23/2021 at 11:46 PM, Collan said: Jeg tillater meg å dytte dette innlegget, jeg synes flere burde få det med seg. Og hvordan ser du for deg tiden fra nå og frem til påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. januar 2021 #22 Del Skrevet 25. januar 2021 Takk for et godt og lærerikt innlegg! Unngår som regel denne delen av forumet, men nå var det jammen godt jeg stakk nesa innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 25. januar 2021 #23 Del Skrevet 25. januar 2021 1 minutt siden, Albbas said: Takk for et godt og lærerikt innlegg! Unngår som regel denne delen av forumet, men nå var det jammen godt jeg stakk nesa innom! Hvorfor unngå denne delen av forumet? Mener du «koronavirus», eller hele «samfunn og verden»? Hvilke deler av forumet er bedre å lese? «rampelyset»? Diskutere bloggere og reality TV? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XaoS Skrevet 25. januar 2021 #24 Del Skrevet 25. januar 2021 Madame Butterfly skrev (1 time siden): Hvorfor unngå denne delen av forumet? Mener du «koronavirus», eller hele «samfunn og verden»? Hvilke deler av forumet er bedre å lese? «rampelyset»? Diskutere bloggere og reality TV? Det er nok fordi dette underforumet har blitt spammet av konspirasjonsteorier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. januar 2021 #25 Del Skrevet 25. januar 2021 XaoS skrev (13 minutter siden): Det er nok fordi dette underforumet har blitt spammet av konspirasjonsteorier. Ja dessverre har det .Derfor er det viktig men noen som taler imot. Er glad @Collan bidrar med dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. januar 2021 #26 Del Skrevet 26. januar 2021 8 hours ago, Madame Butterfly said: Hvorfor unngå denne delen av forumet? Mener du «koronavirus», eller hele «samfunn og verden»? Hvilke deler av forumet er bedre å lese? «rampelyset»? Diskutere bloggere og reality TV? Koronavirus. Fordi det er så innmari useriøst det som skrives her. I stedetfor å gå inn og diskutere saklig med fakta orker jeg bare å kapitulere. Derfor stor ære til TS som bringer inn saklig og nyttig informasjon! 7 hours ago, XaoS said: Det er nok fordi dette underforumet har blitt spammet av konspirasjonsteorier. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 26. januar 2021 #27 Del Skrevet 26. januar 2021 velociraptor skrev (På 25.1.2021 den 12.32): Jeg klarer virkelig ikke å se noen ende. Det gjør jeg, for vi hadde jo nesten ikke virus i omløp i fjor sommer. Det samme kommer til å skje denne sommeren, for nå er vi jo i gang med vaksineringen. Det som er usikkert, er om virusspredningen vil ta seg opp igjen til vinteren slik det gjorde denne vinteren, men jeg tror ikke det blir på langt nær så ille på grunn av vaksineringen. Det usikre er mutasjoner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 27. januar 2021 #28 Del Skrevet 27. januar 2021 Det fine med mutasjoner er at hver mutasjon tenderer mot større smittsomhet og mindre dødelighet. I tråd med evolusjonsteorien. Det er en "lønnsom" utvikling for et virus som er programmert til å formere seg best mulig. (En død vert er ikke noe sted å være for et virus som ønsker å spre seg til nye verter). Bare nevner det, for å demme opp for aviser og nyheter generelt, som refererer mutasjoner som en stadig større katastrofe. Mutasjoner er normalt og bra. Hyppigere mutasjoner kan kanskje bety at viruset nærmer seg en slutt? Vet det ikke er lov å være optimist, men er det likevel. Det er verre med befolkningen. Den kollektive koronafobien vil, straks pandemien er over, mutere til klimaangst. Da er hysteriet tilbake i normalt modus. Og nye desperate miljøtiltak haster mer enn noensinne. Og sannsynligvis aller helst i Norge, hvor vi har tid og råd til å konstruere våre egen bekymringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Smukka Skrevet 27. januar 2021 #29 Del Skrevet 27. januar 2021 Paramount skrev (4 timer siden): Det fine med mutasjoner er at hver mutasjon tenderer mot større smittsomhet og mindre dødelighet. I tråd med evolusjonsteorien. Det er en "lønnsom" utvikling for et virus som er programmert til å formere seg best mulig. (En død vert er ikke noe sted å være for et virus som ønsker å spre seg til nye verter). Bare nevner det, for å demme opp for aviser og nyheter generelt, som refererer mutasjoner som en stadig større katastrofe. Mutasjoner er normalt og bra. Hyppigere mutasjoner kan kanskje bety at viruset nærmer seg en slutt? Vet det ikke er lov å være optimist, men er det likevel. Det er verre med befolkningen. Den kollektive koronafobien vil, straks pandemien er over, mutere til klimaangst. Da er hysteriet tilbake i normalt modus. Og nye desperate miljøtiltak haster mer enn noensinne. Og sannsynligvis aller helst i Norge, hvor vi har tid og råd til å konstruere våre egen bekymringer.. Ikke hver mutasjon, nei. Om dette var sant, kunne vi alle slappe av. Dessverre kan det fort bi både noen halvfarlige og helfarlige mutasjoner en god tid fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg