Gå til innhold

Er dere på andre fora?


Gjest illusjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, illusjon. Jeg mente ikke noe negativt med innlegget mitt. Men jeg kan ikke skjule at det gjør meg trist å lese at så mange unge med åpne øyne begynner å ruse seg. Når det er sagt så er jeg glad for at jeg fant forumet for det har gitt meg innblikk i en verden jeg ikke ante eksisterte og som jeg aldri hadde trodd at min oppegående og fornuftige sønn skulle havnet oppi som 18-åring - enhver mor ønsker kun det beste for barna sine. Men jeg har innsett at det nytter ikke å bebreide meg selv - det er ikke noe jeg kunne gjort for å hindre at han havnet i dette miljøet. Jeg kan og skal gjøre mitt ytterste for å støtte ham nå som han har valgt å kutte ut stoff og miljøet som førte ham ut i dette "helvetet". Vet at det kommer til å bli en lang og tung vei ... men jeg kommer aldri til å gi meg før jeg har den gode "gamle" sønnen min tilbake.

Ønsker deg også alt godt videre, illusjon ... kommer til å følge med på forumet deres videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg vært veldig mye på Mammanett - ellers er jeg her...

Jeg oppdaget DOL i 2001 og var der en laaaang stund før jeg oppdaget KG og begynte å henge her i stedet...

Og et annet forum jeg innimellom er inne på er TarotNorge

Og også et scrappeforum: DigitalScrapbookPlace

Endret av wander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Har brukernavn på Vg Nett og Aftenposten, men har kun skrevet et fåtall innlegg. Videre har jeg vært litt innom www.kongehuset.com, men det er evigheter siden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest gjest1

Jeg er innom dol i blant, og på vg nett debatt:)

Så forpester jeg kompisen min sitt forum, og foreninga mi sitt forum :sjarmor:

I tillegg ircer jeg :sjenert:

Ja, jeg er NERDete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er registrert på 3 andre forum, men det er forum som fokuserer på bestemte ting, ikke diskusjonsforum om alt mellom himmel og jord, som KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hva går de fantastiske fritidsinteressene ut på?

Stort sett fantasylitteratur, (rolle)spill, fantasy el. sci-fi-filmer. Man kan for eksempel diskutere hvirken 'verden' (beskrevet i et av disse mediene) som er den beste verdenen, best konstruert, mest spennende, etc. Gøy!

Nå har jeg fått dilla på noe nytt: myspace.com!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...