Wera1 Skrevet 23. januar 2021 #1 Del Skrevet 23. januar 2021 Samboeren min har blitt forkjølet og fått vondt i halsen/snørrete i helgen. Han skal ringe å avtale koronatest når legekontoret åpner klokken 08 på mandag. Kan jeg dra som jobb som normalt på mandag? Jobber i barnehage og bor et sted i Nord-Norge med under 5stk smittet. Vet noen reglene på dette nå? Jeg finner seriøst ingenting om dette når jeg googler 😅 Jeg vet at jeg selvfølgelig må i karantene og må testes hvis koronatesten hans er positiv, men inntil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 23. januar 2021 #2 Del Skrevet 23. januar 2021 Etter reglene så kan du leve som normalt inntil smitte er bekreftet/avkreftet. Du bør selvsagt begrense sosial kontakt etc, men du kan gå på jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 23. januar 2021 Drama_Queen skrev (Akkurat nå): Etter reglene så kan du leve som normalt inntil smitte er bekreftet/avkreftet. Du bør selvsagt begrense sosial kontakt etc, men du kan gå på jobb. Flott, takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 23. januar 2021 #4 Del Skrevet 23. januar 2021 Bare hyggelig☺️ Ikke enkelt å forholde seg til alle regler og veiledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 23. januar 2021 #5 Del Skrevet 23. januar 2021 Om det er stor sjangs for a han har corona ville jeg ringt jobb og spurt hva de ønsker. Ellers er det jo endel forkjølelse og går. Du bør holde avstand til han til han har fått svar på testen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg