Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #1 Del Skrevet 14. august 2005 Det må vel kalles galskap vist man har over 2000 bilder av den siste Russiske Keiserlige Familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2005 #2 Del Skrevet 14. august 2005 Hmmm.. javel? Det meste kan være galskap. Inkludert 2000 bilder av den siste russiske, keiserlige familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 15. august 2005 #3 Del Skrevet 15. august 2005 Det er vel et definisjonsspørsmål. Jeg for min del har ganske mange bilder av Senterpartiets hittil siste forsvarsminister, Vidkun Quisling, for eksempel. Dog på frimerker. Noen av dem er stemplede og andre er ustemplede, postfriske - noe som betyr at jeg fortsatt har sjansen til å slikke ham bak. Hadde dog ikke brukt merkene før jeg eventuelt skulle sende brev til Valhalla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 15. august 2005 #4 Del Skrevet 15. august 2005 Hadde dog ikke brukt merkene før jeg eventuelt skulle sende brev til Valhalla. ← Jeg sier som BondeSvik, detta er mobbing. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 15. august 2005 #5 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kødda bare, ville selvsagt ikke bruke verdifulle frimerker på brev til deg. Det er vel mer sannsynlig at jeg ville hatt på litt for lite porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #6 Del Skrevet 15. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 15. august 2005 #7 Del Skrevet 15. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå