Jytte Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 Vi er så langt unna at vi burde bruke pensel i stedet for å skrive. Jeg er ikke redd, jo, for mine eldre foreldre, men de har vaksinert seg. Kan se for meg at alle eldre blir vaksinerte og vi andre dør, da er det kun de eldre igjen, satt på spissen. Mine foreldre er opp i årene, men spreke. På sykehjem dør det nødvendigvis flere, har vært nabo til et sykehjem, så at siste stasjon - hvilken utsikt, var noen dager før de ble båret ut. Klarte ikke bo der mer. Før korona. Vi har visst at det vil komme et virus. Dette virker ikke så veldig farlig. Man ser ikke naboen dø, det er ikke byllepest. De færreste blir alvorlig syke. Jeg følger rådene til myndighetene, og innrømmer at jeg er ganske lei. Sosialt går det utover psyken. Våkne til en ny dag med restriksjoner. Tror det er enda verre for de unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimle Skrevet 23. januar 2021 #22 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg bor ikke i Norge, men mener likevel at det er det motsatte av ulv ulv. Mediene skriver om hva som skjer rundt i verden, likevel stenger ikke myndighetene ned før det er for sent. Gang på gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukjent. Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg lurer også på hvor denne ulven blir av. Regjering og myndigheter fremstår også mer og mer som komplette idioter. Denne mutasjonen fra England ble oppdaget før jul, likevel lar de folk fra dette området komme inn i landet. Det hadde forsåvidt vært ok dersom de godtok smitte i Norge også. Men nei, når smitten er der, får de fullstendig panikk, og nå er det ny nedstengning i regionen igjen. Er det seriøst mulig? Altså vil de ha nedstengning eller er de så naive og korte at de tror at vi kan ha åpne grenser uten at det kommer smitte inn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 23. januar 2021 #24 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) 17 hours ago, Tunique said: Bare vent 2 uker?🤔 Ja, bare vent 2 uker - tror det var en kar i Irland som sa dette før Jul, og jammen fikk han rett. Endret 23. januar 2021 av - Brian 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 23. januar 2021 #25 Del Skrevet 23. januar 2021 Kågebruker skrev (17 timer siden): I nesten et helt år, har vi fått vite at det er rett rundt hjørnet. Det er litt ulv ulv er det ikke. La oss håpe at eksplosjonen aldri kommer, og at tiltakene som har vært anbefalte og nedfelt i forskrift fortsetter å virke så godt som de har gjort til nå. Jeg synes ikke det kan sammenlignes med gutten som ropte "ulv,ulv" bare for moro skyld. Vi vet jo at "ulven" er der. Vi vet at den har angrepet andre områder, og vi ser den snikende rundt vårt eget område selv om den har blitt forhindret fra å angripe på en vellykket måte frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg