Gå til innhold

Krampe i leggene

Fremhevede innlegg

Gjest Lasarus
Skrevet

Fått mange gode råd her.

Ett til: Drikk farris! Da får du i deg væske og salt samtidig. Som det er nevnt tidligere, kan kramper komme av forstyrrelse i væskebalansen - men kroppen klarer ikke ta til seg væske om du ikke har salt i kroppen, og drikker du mer uten å få i deg salt, skiller du ut enda mer mineraler.

Så drikk farris, da får du begge deler på en gang. :)

Og magnesium, det hjalp meg - men ble fryktelig dårlig i magen av det.......

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et meget godt råd for å få slutt på leggkrampe er å ta Vitamin E. Den må ta i relativt store doser. Min kjæreste var plaget av kramper nesten hver natt, hun tar magnesium, men det hjelper ikke. Etter å ha studert mye på nettet fant jeg ut av effekten med Vitamin E. Kjøp 350 mg Vitamin på et apotek eller helsekostbutikk og ta en hver morgen og kveld. Etter et par dager er plagene over. Min kjære har nå ikke hatt kramper på seks uker, hun har bare hatt en svak fornemmelse et par ganger.

Hvis man kombinerer med Vitamin C, også i store doser, 500 mg to ganger daglig er det enda bedre, såkalt synergieffekt

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet veldig med kramper lenge, men når jeg begynte med cerrazette p - piller forsvant krampene. Ganske sikker på at det er p - pillene for jeg har hatt noen lengre opphold og da har krampene kommet tilbake hver gang og forsvunnet igjen når jeg har begynt på pillene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...