Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Amatariel skrev (På 10.5.2021 den 10.55):

Det kan både ha vært festesmerte, eller PMS. Dessverre ikke noe fasitsvar på det.

I dag, 10 eller 12 dpo (usikker på når eksakt eggløsning var), testet jeg positivt! Så da var det kanskje festesmerter jeg kjente. 🥰

Anonymkode: 56b43...9bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ms.Sommerfugl skrev (5 timer siden):

Såpass! Så rart det der, at noen får ganske positive tester allerede 10 dpo, mens andre ikke får positiv test før etter IKM! Jeg også har hatt ulike cravings, mest på salt og det pleier jeg egentlig ikke å få (er egentlig en stor søtmums), har vært uggen til og fra siden i går, murringer og litt i korsrygg, jeg har også kjent på økt varme, men det kan være på grunn av økt kroppstemp som følge av progesteron, og jeg er også svært hormonell. Alt dette er vel også klassiske symptomer på mensen, så jeg stiller meg ganske negativ til hele greia :PI går satt jeg og irriterte meg over samboer som laget (HELT NORMALE) spiselyder, men det var i mitt stille sinn fordi jeg mister jo ikke all fornuft og fornuften tilsa at det ikke er normalt å kommentere helt normale spiselyder 😂 likevel irriterte jeg meg over det hahah

Jeg prøver å holde motet oppe, men akkurat nå skulle jeg bare ønske at jeg enten får positiv test eller mensen... da vet jeg i det minste.

Jeg vet! Det er så merkelig, frustrerende 😩 Da jeg var gravid sist cravet jeg salt og surt så syyyykt 😅 Kims french fries var min beste venn på den tiden ❤️ Bare tanken på søt mat ga meg brekninger.. Rart det der 🙈

Anonymkode: 0d517...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 2 dager over IKM nå. Jeg testet på søndag men den har blendahvit. Jeg kjenner enda på symptomer som murringer i magen, ømme bryster som jeg har hatt siden sånn 8 dpo eller så. Blir veldig varm, økt apetitt og spesielt lyst på noe søtt, og føler meg litt hormonell. Føler det skal lite til før jeg blir irritert eller får tårer i øynene 😛 

Sist jeg var gravid testet jeg positivt 5-6 dager IKM så jeg holder motet oppe enda ✌🏼

Også 2 dager over ikm og ingen tr enda! Men helt negativ test i morges, så nå skjønner jeg ingenting her! Men det er vel håp litt til? Er 16 dpo i dag så det burde vel vist nå egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 DPO og helt negativ rfsu test ofte strimmel. Er det mulig å være gravid likevel? Nå er jo selvfølgelig butikkene stengt så får ikke kjøpt andre tester i dag, men kjenner det stresser meg veldig at mensen er sen (den er aldri det) men testene er negative.
Er rfsu virkelig så lite sensitive at det er håp likevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 19.58):

Noen her som har testet «daglig» og ikke fått positiv test før ikm eller senere? 

Anonymkode: 8be4f...2c5

jeg fikk veldig svak, så ut som skyggestrek, 12 dpo (ikm). 11dpo var den hvit.

Anonymkode: 73494...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og deeeer kom TR... 😒😩😞 3 dager etter IKM. Fy flate det er en av de verste pms jeg har opplevd 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og deeeer kom TR... 😒😩😞 3 dager etter IKM. Fy flate det er en av de verste pms jeg har opplevd 🙈 

Føler med deg, opplevde det samme forrige måned, nervene i høyspenn i 3 dager og stor skuffelse da den kom så sent! Bedre lykke neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi igjen, så får vi se hvordan det går denne mnd. 4 dpo idag (trur jeg, ikke 100%sikker på når eggløsning var). Spent på hvor lenge jeg holder meg denne gang før jeg begynner å teste 😅🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Positiv test i dag etter mange tøffe måneder etter spontanabort. Nå håper jeg bare det holder hele veien 🙂 Er ca 9-10 DPO i dag, og fikk positiv digital (Gravid 1-2) , så da føler jeg at det faktisk kan være ekte, hehe 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanidke skrev (52 minutter siden):

Endelig! Positiv test i dag etter mange tøffe måneder etter spontanabort. Nå håper jeg bare det holder hele veien 🙂 Er ca 9-10 DPO i dag, og fikk positiv digital (Gravid 1-2) , så da føler jeg at det faktisk kan være ekte, hehe 😅

Gratulerer! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen 🤞💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kugres skrev (25 minutter siden):

Gratulerer! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen 🤞💕

Takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler jeg må dele. Er så usikker og spent. Har de siste dagene testet SVAKT SVAKT positivt. Så svakt at det ikke kan fanges med kamera. Er idag 12 dager siden ovitrelle og fortsatt vises det en skygge som sikkert bare jeg kan se. Jeg er 10 DPO idag så kan ikke forvente så mye MEN jeg er så spent. Satte opp kontrasten på testene tatt igår og den idag. Dere ser au steken? Idag syns jeg den var liiiitt mer tydelig men alikavell, er jo så og si ingenting. 

95D67970-0C3C-4D84-B452-23E6499614E7.jpeg

Endret av Frksabben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Jeg synes jeg ser noe hvis jeg myser der altså, har du tatt en til allerede (så mange helligdager, så kanskje ikke fått kjøpt en enda? :) )

---

Jeg vet ikke når jeg skal ta noen Gtest nå, følte jeg hadde EL både på torsdag 2 uker siden og fikk plutselig samme symptomene i helgen 2 dager senere! :vetikke: Tror jeg bare kjøper meg ELtester til neste gang, når man har prøvd i 6 mnd er det liksom ikke noe som heter å la ting gå sin gang naturlig lengre. Man kjenner jo kroppen når det ca skjer, men vil vite litt mer spesifikt! Så jeg er enten 10 eller 12dpo ca? Kjenner stikk nede når jeg hoster, men det trenger jo ikke bety noe som helst, det vet jeg etter ett halvt år med galskapen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (31 minutter siden):

Jeg synes jeg ser noe hvis jeg myser der altså, har du tatt en til allerede (så mange helligdager, så kanskje ikke fått kjøpt en enda? :) )

---

Jeg vet ikke når jeg skal ta noen Gtest nå, følte jeg hadde EL både på torsdag 2 uker siden og fikk plutselig samme symptomene i helgen 2 dager senere! :vetikke: Tror jeg bare kjøper meg ELtester til neste gang, når man har prøvd i 6 mnd er det liksom ikke noe som heter å la ting gå sin gang naturlig lengre. Man kjenner jo kroppen når det ca skjer, men vil vite litt mer spesifikt! Så jeg er enten 10 eller 12dpo ca? Kjenner stikk nede når jeg hoster, men det trenger jo ikke bety noe som helst, det vet jeg etter ett halvt år med galskapen :P

Blir ikke klok når det kommer til El tester heller jeg 😅 prøvde meg på det, men for utålmodig trur jeg. Iallefall så sluttet jeg med det etter en uke, følt aldri streken ble sterkere, så ble nesten deprimert, for trudde jeg ikke hadde eggløsning i det heletatt noen gang 😂 fikk El slim på torsdag (da jeg utifra appen skulle hatt El) fikk mye utflod et par dager etter, sånn klissete, men ikke like tykt som El slim, med hvit farge (sorry for detaljer). Tenkte jeg skulle ta en El test for morro skyld idag, og den ble sterke 3nn hva det ble før jeg ga opp 😂🤦‍♀️ ikke rart man blir forvirret 😂

Trur jeg er 6 dpo idag, hatt mye utflod siden torsdag, våknet opp til murringer idag. Så spent på om det skjer noe denne pp 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Kanskjekanskje skrev (16 minutter siden):

Blir ikke klok når det kommer til El tester heller jeg 😅 prøvde meg på det, men for utålmodig trur jeg. Iallefall så sluttet jeg med det etter en uke, følt aldri streken ble sterkere, så ble nesten deprimert, for trudde jeg ikke hadde eggløsning i det heletatt noen gang 😂 fikk El slim på torsdag (da jeg utifra appen skulle hatt El) fikk mye utflod et par dager etter, sånn klissete, men ikke like tykt som El slim, med hvit farge (sorry for detaljer). Tenkte jeg skulle ta en El test for morro skyld idag, og den ble sterke 3nn hva det ble før jeg ga opp 😂🤦‍♀️ ikke rart man blir forvirret 😂

Trur jeg er 6 dpo idag, hatt mye utflod siden torsdag, våknet opp til murringer idag. Så spent på om det skjer noe denne pp 🙊

Bare greit med detaljer her i tråden, det må det virkelig være 😄 For da kan man relatere også! Skikkelig tykt og sticky torsdagen og stikkendesmerter nederst i magen, men plutselig klissent men tynnere i helga. Vet ikke hva som var hva! Så hvis det er torsdagens, er jeg jo 12dpo nå, skulle egentlig ønske det så jeg kunne kjøpe en test med meg fra jobb idag. (Kollegaen min vet jeg prøver, så kan greit kjøpe av henne etter jobb :) )

Fikk lagt inn siste aksjene på fredagen, og tirsdag og torsdag også, skulle egentlig kjøre litt på i helga og, men en jamrete katt hindret oss hver kveld resten av før EL! Ja det høres rart ut, men kastet vi henne ut av huset, krafset hun på døra.. ut i gangen, jamret og vekker 2åringen; la henne bli i stuen - legger seg på gulvet foran oss og ser på, eller går forbi og smyger hale. Ekstremt turn-off!! Hver kveld lørdag-mandag! Gadd ikke prøve mer da, det var ikke vits.
SÅ håper det holdt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skruttveig skrev (6 minutter siden):

Bare greit med detaljer her i tråden, det må det virkelig være 😄 For da kan man relatere også! Skikkelig tykt og sticky torsdagen og stikkendesmerter nederst i magen, men plutselig klissent men tynnere i helga. Vet ikke hva som var hva! Så hvis det er torsdagens, er jeg jo 12dpo nå, skulle egentlig ønske det så jeg kunne kjøpe en test med meg fra jobb idag. (Kollegaen min vet jeg prøver, så kan greit kjøpe av henne etter jobb :) )

Fikk lagt inn siste aksjene på fredagen, og tirsdag og torsdag også, skulle egentlig kjøre litt på i helga og, men en jamrete katt hindret oss hver kveld resten av før EL! Ja det høres rart ut, men kastet vi henne ut av huset, krafset hun på døra.. ut i gangen, jamret og vekker 2åringen; la henne bli i stuen - legger seg på gulvet foran oss og ser på, eller går forbi og smyger hale. Ekstremt turn-off!! Hver kveld lørdag-mandag! Gadd ikke prøve mer da, det var ikke vits.
SÅ håper det holdt! :)

Så spennende 🙊 kjøp med en test hjem å test, 12 dpo så kan det jo vises 😊🙊 venter på tester i posten jeg, så får se hvor lang tid det tar før jeg begynnner å teste 😅

En dryg katt ødelegger absolutt stemningen, så får håpe det holdt denne gang alilevell ❤️ 

Her ble det fredag og lørdag (det vil si at lørdagen ble avbrutt siden 1 åringen absolutt ikke ville sove alene🤦‍♀️) før eggløsning, så onsdag, torsdag og lørdag. Håper jo eggløsning var  på onsdagen, føler vi har grei sjangs denne pp da 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Kanskjekanskje skrev (1 minutt siden):

Så spennende 🙊 kjøp med en test hjem å test, 12 dpo så kan det jo vises 😊🙊 venter på tester i posten jeg, så får se hvor lang tid det tar før jeg begynnner å teste 😅

En dryg katt ødelegger absolutt stemningen, så får håpe det holdt denne gang alilevell ❤️ 

Her ble det fredag og lørdag (det vil si at lørdagen ble avbrutt siden 1 åringen absolutt ikke ville sove alene🤦‍♀️) før eggløsning, så onsdag, torsdag og lørdag. Håper jo eggløsning var  på onsdagen, føler vi har grei sjangs denne pp da 🙊

Ja hvis jeg er 12 og ikke 10 da :)  Men i morgen er jeg vel 11 da uansett, tar den jo om morgenen ^^

Ja den katten er drøy, oppmerksomhetssyk når det minst passer!

Er ikke lett å prøve på nr 2 når man har små barn fra før nei! Føler førstegangsprøvere er litt heldigere der, de kan når som helst på døgnet så mange ganger de orker ^^ Men håper det holdt for oss denne ganga ja. Var EL så sent som søndag/mandag kan det tilogmed være også, da vi gjorde natt til lørdag. Lykke til til dere også :) Hold ut ventetida 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Troor jeg er 8DPO i dag. Men har ikke noen flere tester så får vente på IKM. Har labre forhåpninger da, er PP7 eller noe :(

Anonymkode: 06774...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Troor jeg er 8DPO i dag. Men har ikke noen flere tester så får vente på IKM. Har labre forhåpninger da, er PP7 eller noe :(

Anonymkode: 06774...77b

Har aldri testet positivt så tidlig som 8 DPO. 12 DPO er vel det tidligste for meg.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...