AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #621 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 019d4...385 "bare" 9pp. Vet at mange her inne har prøvd mye lenger enn oss, men jeg har i alle fall følt at disse månedene har vart ulidelig lenge. Anonymkode: e64e3...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 7. mai 2021 #622 Del Skrevet 7. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: "bare" 9pp. Vet at mange her inne har prøvd mye lenger enn oss, men jeg har i alle fall følt at disse månedene har vart ulidelig lenge. Anonymkode: e64e3...1c7 Jeg er også på nummer 9. Absolutt lenge nok, synes jeg! Alle mine nærmeste har blitt gravide på første eller andre forsøk 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #623 Del Skrevet 8. mai 2021 Nå er jeg én dag unna IKM 🙈 Det stikker ikke så mye i magen nå da, brystene er bittelitt ømme. Men herreguuuuuud for en apetitt da. Helt sykt søtsug, lyst på noe hele tiden og har fått helt dilla på yoghurtnøtter, som jo ikke er kjempesunt.. Hadde en helt vanvittig, slitsom og sykt spesiell drøm og. Var helt svett da jeg våknet. Enten har det gått veien denne gangen eller så er dette PMS fra helvette 😓😱 Jeg orker ikke å ha det sånn når jeg har PMS?? Kommer til å bli bælfeit i rekordtid i så fall hvis det fortsetter slik! 🤭 Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #624 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå er jeg én dag unna IKM 🙈 Det stikker ikke så mye i magen nå da, brystene er bittelitt ømme. Men herreguuuuuud for en apetitt da. Helt sykt søtsug, lyst på noe hele tiden og har fått helt dilla på yoghurtnøtter, som jo ikke er kjempesunt.. Hadde en helt vanvittig, slitsom og sykt spesiell drøm og. Var helt svett da jeg våknet. Enten har det gått veien denne gangen eller så er dette PMS fra helvette 😓😱 Jeg orker ikke å ha det sånn når jeg har PMS?? Kommer til å bli bælfeit i rekordtid i så fall hvis det fortsetter slik! 🤭 Anonymkode: 0d517...72e Hvis det bare er en dag igjen til IKM hvorfor tester du ikke nå? Så får du svar med en gang😊 Anonymkode: d4e13...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #625 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis det bare er en dag igjen til IKM hvorfor tester du ikke nå? Så får du svar med en gang😊 Anonymkode: d4e13...7bf Jeg testet nå. Blendahvit 😒 Men det er jo midt på dagen da. Og sist jeg var gravid testet jeg positiv en uke etter jeg skulle hatt mens.. Enda håp? 😬 Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 9. mai 2021 #626 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg har fått blendahvite tester både i dag og i går, men er jo bare 9 DPO så det skal vel litt til å se noe allerede nå. Jeg har mista litt troen på denne PP fordi jeg har hatt ganske klassiske pms tegn, men syns det var spesielt at jeg fikk det så tidlig! MEN, så blir jeg forvirret fordi samboer tygget en helt vanlig mint tyggis istad, og jeg syns det var ganske ekkel lukt?! Kan ikke huske at jeg har syntes det tidligere? 😂 Huff, blir gal av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 9. mai 2021 #627 Del Skrevet 9. mai 2021 Ms.Sommerfugl skrev (1 minutt siden): Jeg har fått blendahvite tester både i dag og i går, men er jo bare 9 DPO så det skal vel litt til å se noe allerede nå. Jeg har mista litt troen på denne PP fordi jeg har hatt ganske klassiske pms tegn, men syns det var spesielt at jeg fikk det så tidlig! MEN, så blir jeg forvirret fordi samboer tygget en helt vanlig mint tyggis istad, og jeg syns det var ganske ekkel lukt?! Kan ikke huske at jeg har syntes det tidligere? 😂 Huff, blir gal av dette... Jeg er bare 8 dpo og man blir helt tullete. Skulle ønske jeg kunne spole 3 dager frem i tid for å finne ut om jeg er gravid 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #628 Del Skrevet 9. mai 2021 Noen her som har testet «daglig» og ikke fått positiv test før ikm eller senere? Anonymkode: 8be4f...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkna4 Skrevet 9. mai 2021 #629 Del Skrevet 9. mai 2021 Hei! Er 8 dpo, i går fikk jeg plutselig «sterke» stikkende smerter i livmor, varte 1-2 min. Har hatt mensen lignede murringer siden... Aldri opplevd dette før, pleier kun og ha menssmerter dagen før og dagen mensen kommer, men det er en stund til enda. Heller ikke kjent det i tidligere PP. Er i PP6 Hva tenker dere? Kan det ha vært festesmerter? Eller er det et tegn på graviditet! Er så spent, ska holde meg til hælja med å teste, for se om det går😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 10. mai 2021 #630 Del Skrevet 10. mai 2021 10 dpo i dag. Kjenner på mensenmurringer, og det er alltid klassisk før jeg får mensen. Det er for tidlig til at det kan være pga graviditet er jeg redd. Blenda test i tillegg så jeg anser denne prøveperioden for delvis over... så vente på ny PP. Men håper for dere andre! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #631 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg er enten 8 eller 10 DPO i dag, og i går kveld kjente jeg noen sterke stikk/smerter nederst i magen. Styrken var sånn at det kjentes som intens mageknip på en måte, og varte kanskje en 5-10 minutter x3. Kjente samme følelse, men mye svakere i dag tidlig, men ikke nå lenger. Kan dette ha vært festemserter, eller en tidlig spontanabort (burde det ikke kommet blod i så fall?)? Noen som har kjent noe lignende, og er det graviditetssymptom eller kun PMS? Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mai 2021 #632 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er enten 8 eller 10 DPO i dag, og i går kveld kjente jeg noen sterke stikk/smerter nederst i magen. Styrken var sånn at det kjentes som intens mageknip på en måte, og varte kanskje en 5-10 minutter x3. Kjente samme følelse, men mye svakere i dag tidlig, men ikke nå lenger. Kan dette ha vært festemserter, eller en tidlig spontanabort (burde det ikke kommet blod i så fall?)? Noen som har kjent noe lignende, og er det graviditetssymptom eller kun PMS? Anonymkode: 56b43...9bf Det kan både ha vært festesmerte, eller PMS. Dessverre ikke noe fasitsvar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #633 Del Skrevet 10. mai 2021 Amatariel skrev (5 minutter siden): Det kan både ha vært festesmerte, eller PMS. Dessverre ikke noe fasitsvar på det. Sant det, dessverre. Ventetiden går veldig sakte. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. mai 2021 #634 Del Skrevet 12. mai 2021 (endret) I dag er jeg 12 DPO, blendahvit test, men ingen menstruasjon og jeg er sikker på at IKM er i dag... Jeg temper ikke til vanlig, men for moro skyld testet jeg i dag og den var på 37,07. Jeg er rimelig sikker på at det IKKE er min normale basaltemperatur for den er jeg ganske sikker på er ca 36,5 til vanlig. Ikke bare det, jeg følte meg noe tett i nesa da jeg våknet! Altså... Mest sannsynlig er det vel forsterket symptomer, og jeg kjenner det vel litt for lett. Huff, dette er litt uutholdelig kjenner jeg... Hvordan går det med dere andre? Endret 12. mai 2021 av Ms.Sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #635 Del Skrevet 12. mai 2021 Ms.Sommerfugl skrev (9 minutter siden): I dag er jeg 12 DPO, blendahvit test, men ingen menstruasjon og jeg er sikker på at IKM er i dag... Jeg temper ikke til vanlig, men for moro skyld testet jeg i dag og den var på 37,07. Jeg er rimelig sikker på at det IKKE er min normale basaltemperatur for den er jeg ganske sikker på er ca 36,5 til vanlig. Ikke bare det, jeg følte meg noe tett i nesa da jeg våknet! Altså... Mest sannsynlig er det vel forsterket symptomer, og jeg kjenner det vel litt for lett. Huff, dette er litt uutholdelig kjenner jeg... Hvordan går det med dere andre? Har man økt temp i forbindelse med at egget er festet? Anonymkode: e27b2...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. mai 2021 #636 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har man økt temp i forbindelse med at egget er festet? Anonymkode: e27b2...e70 Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at man får økt temperatur i forbindelse med økt progesteron som er hormonet som livnærer egget før livmora tar over ca rundt uke 12 tror jeg. Nedgang i temperatur er gjerne et tegn på at progesteronnivået går ned, da. Gjerne korriger meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. mai 2021 #637 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har man økt temp i forbindelse med at egget er festet? Anonymkode: e27b2...e70 Ja, en liten økning i basaltemperaturen får man. Men for å kunne kartlegge dette må man tempe både før og etter EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #638 Del Skrevet 12. mai 2021 Ms.Sommerfugl skrev (4 minutter siden): Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at man får økt temperatur i forbindelse med økt progesteron som er hormonet som livnærer egget før livmora tar over ca rundt uke 12 tror jeg. Nedgang i temperatur er gjerne et tegn på at progesteronnivået går ned, da. Gjerne korriger meg om jeg tar feil! Virker som det stemmer i forhold til denne linken https://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Kvinnens-menstruasjonssyklus/ Anonymkode: e27b2...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #639 Del Skrevet 12. mai 2021 Ms.Sommerfugl skrev (40 minutter siden): I dag er jeg 12 DPO, blendahvit test, men ingen menstruasjon og jeg er sikker på at IKM er i dag... Jeg temper ikke til vanlig, men for moro skyld testet jeg i dag og den var på 37,07. Jeg er rimelig sikker på at det IKKE er min normale basaltemperatur for den er jeg ganske sikker på er ca 36,5 til vanlig. Ikke bare det, jeg følte meg noe tett i nesa da jeg våknet! Altså... Mest sannsynlig er det vel forsterket symptomer, og jeg kjenner det vel litt for lett. Huff, dette er litt uutholdelig kjenner jeg... Hvordan går det med dere andre? Jeg er 2 dager over IKM nå. Jeg testet på søndag men den har blendahvit. Jeg kjenner enda på symptomer som murringer i magen, ømme bryster som jeg har hatt siden sånn 8 dpo eller så. Blir veldig varm, økt apetitt og spesielt lyst på noe søtt, og føler meg litt hormonell. Føler det skal lite til før jeg blir irritert eller får tårer i øynene 😛 Sist jeg var gravid testet jeg positivt 5-6 dager IKM så jeg holder motet oppe enda ✌🏼 Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. mai 2021 #640 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 2 dager over IKM nå. Jeg testet på søndag men den har blendahvit. Jeg kjenner enda på symptomer som murringer i magen, ømme bryster som jeg har hatt siden sånn 8 dpo eller så. Blir veldig varm, økt apetitt og spesielt lyst på noe søtt, og føler meg litt hormonell. Føler det skal lite til før jeg blir irritert eller får tårer i øynene 😛 Sist jeg var gravid testet jeg positivt 5-6 dager IKM så jeg holder motet oppe enda ✌🏼 Anonymkode: 0d517...72e Såpass! Så rart det der, at noen får ganske positive tester allerede 10 dpo, mens andre ikke får positiv test før etter IKM! Jeg også har hatt ulike cravings, mest på salt og det pleier jeg egentlig ikke å få (er egentlig en stor søtmums), har vært uggen til og fra siden i går, murringer og litt i korsrygg, jeg har også kjent på økt varme, men det kan være på grunn av økt kroppstemp som følge av progesteron, og jeg er også svært hormonell. Alt dette er vel også klassiske symptomer på mensen, så jeg stiller meg ganske negativ til hele greia I går satt jeg og irriterte meg over samboer som laget (HELT NORMALE) spiselyder, men det var i mitt stille sinn fordi jeg mister jo ikke all fornuft og fornuften tilsa at det ikke er normalt å kommentere helt normale spiselyder 😂 likevel irriterte jeg meg over det hahah Jeg prøver å holde motet oppe, men akkurat nå skulle jeg bare ønske at jeg enten får positiv test eller mensen... da vet jeg i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå