Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

8 DPO og fremdeles bare ømme bryster. Håper virkelig det er noe som skjer i magen min nå  :skya:

Lykke til til alle andre som også er i DPO land, og til dere som har fått mensen: ny syklus, nye muligheter   :klem:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mensen meldte sin ankomst i dag😒 skal aldri kjøpe rfsu test igjen. Og aldri se på testen etter tiden😂

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Annemonemor skrev (11 timer siden):

Hadde eggløsning 17 april.. så er en uke etter eggløsning med blødning, er det normalt liksom?

Kanskje kort lutealfase? 🧐 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Murrer som bare det i mage og korsrygg. Kjennes ut som tr kommer hvert øyeblikk. Hadde den følelsen i natt også uten at noe skjedde. Angrer nesten på at jeg tok den testen nå😂 har bestemt meg for å teste igjen på torsdag eller fredag med cb digital

Holder mensen seg borte enda? 🤞

Anonymkode: 9578e...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mensen meldte sin ankomst i dag😒 skal aldri kjøpe rfsu test igjen. Og aldri se på testen etter tiden😂

Ååhh! Så ikke denne før jeg skrev. Så dumt 😔 man får jo forhåpninger også når man skimter en strek. Håper det klaffer neste PP! 

Anonymkode: 9578e...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Kanskjekanskje skrev (14 timer siden):

Får krysse fingrene for at det klaffet for oss begge snart da 🥰 kjøpe El tester nå, så for første gang skal jeg prøve meg på det, så får vi se 🙊 mannen jobber borte i ukene, så føler vi mister så mange dager da 😂😂 uvant med denne prøvingen syns jeg, 1 klaffa med en gang og nr 2 kom selv om jeg gikk på ppilla 😂 hadde vell innerst inne sett for meg at det skulle gå like fort denne gang og 🙄🤦‍♀️

Håper det hjelper å finne EL med testing :) Kjipt å miste dager pga jobb, dere får bare kjøre på så mye som lar seg gjøre når han er hjemme ^^

første kom her også veldig fort, første ganga vi benyttet oss av ELtester faktisk.. hadde jo beregnet helt feil de 2 første gangene, så han kom på 3pp.. men denne ganga tar det litt lengre tid. Har fortsatt ikke fått noe mer enn antydning til bittelitt mørkt blod for noen dager siden(men hvit tampong da jeg trodde jeg trengte den), så jeg er vel i DPOland ennå, kanskje 16dpo. Denne PP er den rareste av alle 5, akkurat som om kroppen gir alt av rare symptomer for å lure meg. Jeg tok jo en negativ test på mandag(første IKMdag). Det var en rfsu kjøpt på 50% på sparkjøp forrige måned, så den er muligens gammel, men jeg tør ikke tenke det engang, fordi da blir det nok en skuffelse når mensen faktisk kommer. Og det gjør den helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (5 timer siden):

Håper det hjelper å finne EL med testing :) Kjipt å miste dager pga jobb, dere får bare kjøre på så mye som lar seg gjøre når han er hjemme ^^

første kom her også veldig fort, første ganga vi benyttet oss av ELtester faktisk.. hadde jo beregnet helt feil de 2 første gangene, så han kom på 3pp.. men denne ganga tar det litt lengre tid. Har fortsatt ikke fått noe mer enn antydning til bittelitt mørkt blod for noen dager siden(men hvit tampong da jeg trodde jeg trengte den), så jeg er vel i DPOland ennå, kanskje 16dpo. Denne PP er den rareste av alle 5, akkurat som om kroppen gir alt av rare symptomer for å lure meg. Jeg tok jo en negativ test på mandag(første IKMdag). Det var en rfsu kjøpt på 50% på sparkjøp forrige måned, så den er muligens gammel, men jeg tør ikke tenke det engang, fordi da blir det nok en skuffelse når mensen faktisk kommer. Og det gjør den helt sikkert!

Jeg vet ikke om det er mulig at egget fester seg så sent, men kan det ha vært festeblødning du hadde for noen dager siden? Da er det jo isåfall naturlig at man ikke så det på test på mandag🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet etter EL denne mnd, men har istedenfor hatt sex annenhver dag for å være sikre på at vi treffer EL. Jeg har bittelitt varierende sykluser så kan være alt fra 8-13 dpo om jeg ser på tidligere sykluser. Men jeg regner med at jeg er rundt 8-9 dpo, så tenker testing på søndag om ikke mensen har kommet innen den tid🙂 har kun en tidligtest igjen og den vil jeg spare så lenge som mulig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
tuttifrutti90 skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke om det er mulig at egget fester seg så sent, men kan det ha vært festeblødning du hadde for noen dager siden? Da er det jo isåfall naturlig at man ikke så det på test på mandag🙂

Takk for svar, men den kom rett etter jeg skrev det innlegget. Stor skuffelse siden den var så forsinket, men går bedre nå :) Nå er jeg så lei denne prøvingen at jeg gidder ikke mer, iallfall ikke før om 2 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (1 time siden):

Takk for svar, men den kom rett etter jeg skrev det innlegget. Stor skuffelse siden den var så forsinket, men går bedre nå :) Nå er jeg så lei denne prøvingen at jeg gidder ikke mer, iallfall ikke før om 2 uker igjen!

Åneii, det var kjedelig🙁 da krysser jeg fingra for neste PP🤞🏻 Også blir det nok godt med en liten pause i 2 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO og det er fremdeles rimelig stille og rolig i skrotten. Begynner å kjede meg litt   :bond: Har dessverre også fått sopp (beklager grafisk for the faint hearted) etter iherdig prøving denne perioden så det blir ikke noe sex på noen dager heller  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisielt i DPO-land nå, men kun 3 dager uti... Tiden har aldri gått så sakte før!:bond: Dette er min første prøveperiode, og EL bestemte seg da beleilig nok for å være en uke forsinket. Som om jeg ikke var utålmodig nok fra før har den ekstra ventingen der virkelig fått testet tålmodigheten min (eller mangelen på sådan)🙊

Jeg har kun kjøpt inn to "billigtester" samt to digitale tester, da jeg altfor optimistisk tenkte "jeg skal vente til IKM før jeg tester så jeg trenger ikke flere tester". Angrer på det nå, for jeg har allerede tatt meg selv i å google om man ved et mirakel kan få positiv test DPO 4 selv om jeg vet det er fysisk umulig😂

Hva gjør dere andre i DPO-land for å få tiden til å gå litt fortere og glemme bort tankene om testing?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (4 minutter siden):

Offisielt i DPO-land nå, men kun 3 dager uti... Tiden har aldri gått så sakte før!:bond: Dette er min første prøveperiode, og EL bestemte seg da beleilig nok for å være en uke forsinket. Som om jeg ikke var utålmodig nok fra før har den ekstra ventingen der virkelig fått testet tålmodigheten min (eller mangelen på sådan)🙊

Jeg har kun kjøpt inn to "billigtester" samt to digitale tester, da jeg altfor optimistisk tenkte "jeg skal vente til IKM før jeg tester så jeg trenger ikke flere tester". Angrer på det nå, for jeg har allerede tatt meg selv i å google om man ved et mirakel kan få positiv test DPO 4 selv om jeg vet det er fysisk umulig😂

Hva gjør dere andre i DPO-land for å få tiden til å gå litt fortere og glemme bort tankene om testing?

Jeg jobber, gamer, trener, ser film med typen. Når jeg ikke har mulighet til å gjøre noe av dette vasker jeg huset. Allikevel er det ikke lett å være i denne perioden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 6 DPO.. Fortsatt en uke til jeg skal teste hvertfall 🥱 de siste dagene har jeg ikke kjent på noen mulige symptomer. Selv om man vet at det man kjenner mest sannsynlig bare er tidlig PMS symptomer så er det uansett kjedelig å ikke ha noenting 😂

Tiden går sykt sakte ja! Jeg ser film/ serier, vasker, går tur/trener. Er i karantene så tiden går ekstra sakte 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 7 dpo og tiden går så sakte.. temper hver morgen så føler jeg får gjort noe i hvert fall 🙈 men etter tempen er tatt og lagt inn i ff er det et helt døgn (!) å vente på neste temp 😂🙈 så tiden går saaakte.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (3 timer siden):

[...]for jeg har allerede tatt meg selv i å google om man ved et mirakel kan få positiv test DPO 4 selv om jeg vet det er fysisk umulig

😂

Haha, det har jeg også gjort de to PP'ene her. Hver morgen fra 5 dpo 🤣

Endret av Sommerfuul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eris skrev (54 minutter siden):

Bare 7 dpo og tiden går så sakte.. temper hver morgen så føler jeg får gjort noe i hvert fall 🙈 men etter tempen er tatt og lagt inn i ff er det et helt døgn (!) å vente på neste temp 😂🙈 så tiden går saaakte.... 

Haha ja det har jeg også tenkt på 😂 Er fornøyd de dagene jeg kan tempe eller teste fordi da gjør jeg noe. Men så tar det bare noen sekunder å faktisk gjøre det, og vips er det tilbake til ventetiden :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Haha ja det har jeg også tenkt på 😂 Er fornøyd de dagene jeg kan tempe eller teste fordi da gjør jeg noe. Men så tar det bare noen sekunder å faktisk gjøre det, og vips er det tilbake til ventetiden :Knegg:

Nettopp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo på min første prøveperiode å syntes også tiden går veldig sakte🙈 Jobber og prøver å gå turer når jeg har fri for å få tiden til å gå!

Klarte ikke vente og svidde av en tidlig test fra babyplan, som var negativ i morges. Så jeg får prøve å vente med ny test til IKM..😅 Har hatt ømme bryster siden eggløsning (som jeg får hver syklus..) og andre symtomer som sikkert bare henger sammen med pms🙈🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB

Haff, har vært så sjuuukt trøtt (som jeg også var min første graviditet) de siste dagene så klarte kkke la vær å teste - på kveldsurin 7 dpo. Selvfølgelig blendahvit. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...