AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4221 Del Skrevet 20. desember 2023 HeleneHS skrev (7 timer siden): Da kom TR.. Godt å vite at magefølelsen min fortsatt stemmer! Lykke til neste runde😊 har fortsatt ingen tegn til verken det ene eller det andre. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, så blir spennende å se i helga Anonymkode: 56f81...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4222 Del Skrevet 20. desember 2023 Samme her…. Er spent. Har hatt veldig svak spotting de siste dagene, så sitter med følelsen at det ikke klaffet denne gangen…. Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 20. desember 2023 #4223 Del Skrevet 20. desember 2023 Det går nok den dårlige veien dette. Blør fortsatt og har mistet symptomer (ganske irriterende å være kvalm og samtidig blø for da vet du at det er helt "waste"..) Tok blodprøve i dag, hadde tenkt å ta en i morgen også (for å få svar før jul) men vet vel igrunnen svaret. Tenker jeg gjør det uansett, gøy å vite noen tall. Også er det jo gratis Det føles helt greit, men man rekker jo å tenke litt. Hadde vært morsomt å hatt to svangerskap med nøyaktig samme termindato greit å vite at jeg er fertil og at ikke ammingen surrer det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4224 Del Skrevet 20. desember 2023 Beautyblender skrev (1 time siden): Det går nok den dårlige veien dette. Blør fortsatt og har mistet symptomer (ganske irriterende å være kvalm og samtidig blø for da vet du at det er helt "waste"..) Tok blodprøve i dag, hadde tenkt å ta en i morgen også (for å få svar før jul) men vet vel igrunnen svaret. Tenker jeg gjør det uansett, gøy å vite noen tall. Også er det jo gratis Det føles helt greit, men man rekker jo å tenke litt. Hadde vært morsomt å hatt to svangerskap med nøyaktig samme termindato greit å vite at jeg er fertil og at ikke ammingen surrer det til. Ååh så kjedelig! Godt å høre du tar det bra. Om ikke det blir denne gangen så blir det snart🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 20. desember 2023 #4225 Del Skrevet 20. desember 2023 Beautyblender skrev (2 timer siden): Det går nok den dårlige veien dette. Blør fortsatt og har mistet symptomer (ganske irriterende å være kvalm og samtidig blø for da vet du at det er helt "waste"..) Tok blodprøve i dag, hadde tenkt å ta en i morgen også (for å få svar før jul) men vet vel igrunnen svaret. Tenker jeg gjør det uansett, gøy å vite noen tall. Også er det jo gratis Det føles helt greit, men man rekker jo å tenke litt. Hadde vært morsomt å hatt to svangerskap med nøyaktig samme termindato greit å vite at jeg er fertil og at ikke ammingen surrer det til. Så kjipt! det sitter nok snart🤞🏻 hvordan fungerer dette med blodprøver? Må en ha legetime, og får ta blodprøve uansett om man ønsker det? Eller er det bare på labben? Regner med at det er innsendt prøve og ikke i fingen? Kjekt hvis du hadde oppdatert oss på tall😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4226 Del Skrevet 21. desember 2023 HeleneHS skrev (På 18.12.2023 den 7.35): Oioi, så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Jeg ville tatt testen etter søvn, men husk at 10dpo uansett er veldig tidlig. Takk ❤️ Tok en test til, like blank. Fikk litt rosa småflekker som ikke så ut som den vanlige mensen min i det hele tatt, men så på DPO12 dundra den vanlige mensen til, gitt 😆 Så nå må jeg ta en liten oppvask med 2-åringen og høre hva i all verden denne greia med ulv ulv og falske forhåpninger var 🤣 (neejda, skal ikke det altså, men det er bare utrolig rart, for de eneste gangene hun har sagt "bæbi i magen" før, var da jeg var gravid i sommer - ALDRI ellers!) Litt kjipt dette. Magefølelsen sa så veldig noe annet. Og begynner å bli litt nervøs og føle at tida renner litt ut (har ikke altfor lang tid igjen tror jeg). Og vil ikke at det skal bli så stor forskjell hvis vi får nr 2. Og det ene og det andre med livet som man gjerne skulle tima og styrt. Jaja. Ser framover mot PP5.. Anonymkode: 9d662...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 21. desember 2023 #4227 Del Skrevet 21. desember 2023 månki skrev (9 timer siden): Så kjipt! det sitter nok snart🤞🏻 hvordan fungerer dette med blodprøver? Må en ha legetime, og får ta blodprøve uansett om man ønsker det? Eller er det bare på labben? Regner med at det er innsendt prøve og ikke i fingen? Kjekt hvis du hadde oppdatert oss på tall😊 Man trenger jo ikke ta blodprøver, men jeg ønsket svar NU, før jul liksom og da jeg henvendte meg var jeg veldig 50/50 på om dette gikk. Også hadde jeg ikke flere tester liggende. Jeg spurte i skranken om jeg kunne ta prøver og bare tolke dem selv (er i underarmen ja), men her jeg bor blir de analysert på sykehuset slik at svarene ikke kommer på furst. De fikk legen til å ringe meg og rekvirere til i går og ev. torsdag/fredag, kunne bestemme selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 21. desember 2023 #4228 Del Skrevet 21. desember 2023 Testet svakt positivt i dag. Men ikm er i morgen, så jeg frykter kjemisk eller at det ender i SA, i og med streken ikke er sterkere. Det var slik sist jeg hadde SA, så kjenner mer på uro enn glede egentlig 🥺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 21. desember 2023 #4229 Del Skrevet 21. desember 2023 Helt umulig å jobbe i dag 😂 Klarer ikke helt å legge det fra meg, også bekymret for exu. Kvalm igjen i dag, mye murringer. Må bare dokumentere min aller første "positive" eggløsningstest (aldri brukt tidl.), måtte ha noe å gjøre så derfor brukte jeg denne 😅 Strek kom momentant Irriterer meg litt å lese at man ikke har symptomer når/hvis man har kjemisk 🤢 Hilsen ekstremt sensitiv på hcg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 21. desember 2023 #4230 Del Skrevet 21. desember 2023 Beautyblender skrev (22 minutter siden): Helt umulig å jobbe i dag 😂 Klarer ikke helt å legge det fra meg, også bekymret for exu. Kvalm igjen i dag, mye murringer. Må bare dokumentere min aller første "positive" eggløsningstest (aldri brukt tidl.), måtte ha noe å gjøre så derfor brukte jeg denne 😅 Strek kom momentant Irriterer meg litt å lese at man ikke har symptomer når/hvis man har kjemisk 🤢 Hilsen ekstremt sensitiv på hcg Jeg fikk positive eggløsningstester da jeg var gravid sist. Håper spiren klorer seg fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 21. desember 2023 #4231 Del Skrevet 21. desember 2023 månki skrev (10 minutter siden): Jeg fikk positive eggløsningstester da jeg var gravid sist. Håper spiren klorer seg fast!!! Ja jeg skjønner at det er HCG i systemet mitt. I går var jeg helt sikker på at dette endte dårlig, i dag er jeg enda kvalmere, for en berg og dalbane 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 21. desember 2023 #4232 Del Skrevet 21. desember 2023 Første prøve (i går): 124. Under snittet, men kan også være normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4233 Del Skrevet 21. desember 2023 Beautyblender skrev (5 timer siden): Helt umulig å jobbe i dag 😂 Klarer ikke helt å legge det fra meg, også bekymret for exu. Kvalm igjen i dag, mye murringer. Må bare dokumentere min aller første "positive" eggløsningstest (aldri brukt tidl.), måtte ha noe å gjøre så derfor brukte jeg denne 😅 Strek kom momentant Irriterer meg litt å lese at man ikke har symptomer når/hvis man har kjemisk 🤢 Hilsen ekstremt sensitiv på hcg Gratulerer!!!! ❤️ Beautyblender skrev (2 timer siden): Første prøve (i går): 124. Under snittet, men kan også være normalt. Da jeg hadde kjemisk fikk jeg masse symptomer. Derfor visste jeg at jeg var gravid neste gang jeg ble gravid og fikk samme reaksjon på hcg, selv om det var et år senere og endte i MA. Hvilken DPO tok du blodprøve? Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4234 Del Skrevet 21. desember 2023 Hopper inn her, er 9 dpo og tenker å teste i morgen tidlig. Har ingen følelse eller symptomer, og planen var egentlig å vente til julaften med å teste - men tror skuffelsen er lettere å takle om jeg tester før😊 Anonymkode: 83b44...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 21. desember 2023 #4235 Del Skrevet 21. desember 2023 Negativ digital nå. 2 dager til ikm, og kjenner at nå er håpet ute. Testet positivt tidligere begge de forrige graviditetene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 21. desember 2023 #4236 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gratulerer!!!! ❤️ Da jeg hadde kjemisk fikk jeg masse symptomer. Derfor visste jeg at jeg var gravid neste gang jeg ble gravid og fikk samme reaksjon på hcg, selv om det var et år senere og endte i MA. Hvilken DPO tok du blodprøve? Anonymkode: 3dfa2...056 Ifølge menstermin var det morgenen 17 DPO. I går hadde jeg ikke troa altså, og det går helt greit. Bare irriterende å ikke vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 21. desember 2023 #4237 Del Skrevet 21. desember 2023 Blendahvit test her også. Selv om det er tidlig enda, begynner jeg miste troen🙈 Skal vel ikke være «mulig» å faktisk få eggløsning 2 dager etter uttak av spiral, og at den faktisk sitter. I retrospekt skulle jeg ønske at jeg dobbeltsjekka det med temping, og ikke bare ELtester. Blææh. Tok ny ELtest også, og den er svak. Jeg hadde mye murringer på høyre side dagen før positiv ELtest og i dagene etterpå, men nå - ingenting… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 22. desember 2023 #4238 Del Skrevet 22. desember 2023 Hatt en del kramper i kveld, så regner nok med at mensen starter i løpet av natt eller i morgen tidlig. Hatt spiral i så lenge at jeg nesten ikke husker hbordan dagene før er😅 mannen tror jeg er gravid fordi jeg tydligvis ikke er like ustabil som jeg pleier før mensen😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 23. desember 2023 #4239 Del Skrevet 23. desember 2023 Da kom mensen her. Var spent på hvordan syklusen ville oppføre seg etter uttak av spiral. Hadde syklus på 28-29 dager med spiral, og idag er syklusdag 29 (tok ut spiralen på dag 7). god jul til alle sammen, og krysser fingrene for mange fine spirer på nyåret🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 23. desember 2023 #4240 Del Skrevet 23. desember 2023 månki skrev (45 minutter siden): Da kom mensen her. Var spent på hvordan syklusen ville oppføre seg etter uttak av spiral. Hadde syklus på 28-29 dager med spiral, og idag er syklusdag 29 (tok ut spiralen på dag 7). god jul til alle sammen, og krysser fingrene for mange fine spirer på nyåret🫶🏻 Tr kom her også idag 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå