Vet88 Skrevet 10. april 2021 #401 Del Skrevet 10. april 2021 Amatariel skrev (11 timer siden): Er det flere som skal teste i helgen nå..? Jeg er 9 dpo nå og tenker første test blir på søndag. Skal heller ikke teste, men enig med svaret over! krysser fingrene sånn for deg! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 10. april 2021 #402 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg trooor jeg er 8 DPO i dag, tok en test i stad som var negativ (naturlig nok, og ikke på konsentrert urin). Jeg har egentlig vært veldig avslappet hele denne prøveperioden, men nå kjenner jeg testetøsa komme fram i meg Eneste som er litt rart, er at denne DPO perioden har vært helt symptomfri! Bittelitt stikking i nedre del av magen, men ellers niks nada. Jeg har egentlig hatt ekstremt ømme pupper de to siste syklusene, men denne perioden? Nope. Ingen pms - tegn. Veldig spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 10. april 2021 #403 Del Skrevet 10. april 2021 Fame skrev (På 1.4.2021 den 7.55): Jeg jugde visst sist. Jeg er 11 DPO i dag. Aner ikke om symptomene mine er graviditet eller pms.. 😕 I dag har jeg litt vondt i korsryggen. Det pleier jeg ikke ha. Noen som har opplevd smerter i ryggen som graviditetstegn? Da jeg ble gravid i januar hadde jeg veldig med smerter i korsryggen. Dette er hvor jeg også har menssmerter og var egentlig helt likt. Jeg har en bakenforliggende livmor så er mye derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 10. april 2021 #404 Del Skrevet 10. april 2021 Hei! Hiver meg på! Mistet i SA tidlig i februar, uke 6. Igjen igang med prøving med hjelp av 3x letrozol og ovitrelle. Er idag 5 dpo etter egg på begge sider målt til 24 mm og 16,5 mm. 6 dager siden sprøyte og jeg tester den ut. Har kjent myyyye fra eggstokken med det største egget. Ved avføring idag hadde jeg altså så vondt på Venstre side på jobb at jeg nesten gikk krumbøyd. Gikk over etter 20-25 min. Veldig rare greier. Krysser fingrene for et gedigent gult legeme🥸 Har i tillegg litt mensmurringer i rygg. ( Har bakenforliggende livmor) Pleier ha primære menssmerter i ryggen. Ved forrige graviditet hadde jeg menssmerter omtrent hele svangerskapet og noen dager før positiv test så disse smertene er velkomne!😂 Har bittelitt ømme brystvorter, tenker det sikkert er bivirkning av ovitrellen. Er så spent denne perioden da jeg aldri har hatt dobbel eggløsning. Ble gravid på 23 mm egg sist gang og føler disse store gjør susen for min del☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #405 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg er i min første pp på barn nr 2, fikk min første positive eggløsningstest i kveld og kjenner jeg har litt murringer i korsryggen.. men siden min test var positiv i dag, starter «dpo» i morgen eller på mandag da? jeg elsket min graviditet, fødsel og barseltid forrige gang, så jeg håper virkelig at jeg er like heldig denne gangen.. synes dette er så spennende! Anonymkode: d9cfa...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 11. april 2021 #406 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Hvis den var positiv i går, kan den være det idag også, og du har kanskje ikke EL før i morgen. Jeg har fått positiv 2 dager på rad før. Ta en ny test i dag da ^^ Og lykke til PP5 her nå på barn 2. Gidder ikke ta ELtester mer, de apotekene har fått for mye penger av meg. Kjenner når jeg skal ha det og det er ca nå, eller imorgen her også. Stikkingene begynte iallfall i natt. Håper det blir klaff denne gangen, men jeg er blitt vant til å få negative tester nå, så orker ikke la det ta alt fokuset mitt. Vi prøver noen ganger nå fram til i morgen, så ser vi hva som skjer om 2 uker Edit: glemte å svare på det du egentlig spurte om; DPO starter vel dagen etter negativ test hvis ikke jeg har misforstått helt? Siden O er på den første dagen med negativ Endret 11. april 2021 av 123 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april 2021 #407 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): men siden min test var positiv i dag, starter «dpo» i morgen eller på mandag da? 1 dpo er dagen etter eggløsning. Akkurat når man har eggløsning er individuelt. Noen har positiv EL-test i flere dager og da lar EL og dpo-land litt vente på seg. Men det er veldig vanlig å ha EL på første dag med negativ EL-test, så hvis man ikke kartlegger nøyere ved bruk av temping så er det greit å bare gå ut fra dette. Så du bør ta en EL-test i dag for å sjekke ståa på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 11. april 2021 #408 Del Skrevet 11. april 2021 Hei dere! Nettopp lest igjennom hele tråden og tenkte jeg kunne henge meg på her. Tok eggløsningstest på fredag som var positiv, og lørdag var den negativ. Så om jeg har forstått alt riktig er jeg 1DPO i dag. Kjenner jeg er utolmodig allerede 😅 Er i PP1, men er forbredt på at det kan ta litt tid.. Men lov å håpe at det er full klaff på første forsøk! Blir kjekt å følge dagene fremover med dere 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 11. april 2021 #409 Del Skrevet 11. april 2021 Smash skrev (17 minutter siden): Hei dere! Nettopp lest igjennom hele tråden og tenkte jeg kunne henge meg på her. Tok eggløsningstest på fredag som var positiv, og lørdag var den negativ. Så om jeg har forstått alt riktig er jeg 1DPO i dag. Kjenner jeg er utolmodig allerede 😅 Er i PP1, men er forbredt på at det kan ta litt tid.. Men lov å håpe at det er full klaff på første forsøk! Blir kjekt å følge dagene fremover med dere 😀 Så gøy 😊 trur jeg hadde El på samme dag. Ventetiden er så lang og "uutholdelig" 🙊 kjenner jeg meg selv rett begynner jeg nok å teste leeenge før jeg egentlig burde 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkna4 Skrevet 11. april 2021 #410 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Er 13 eller 14DPO i dag, tok graviditetstest for noen dager siden, var negativ. IKM til tirsdag, fortsatt håp? Har noe såre nipler, pleier ikke å ha det til vanlig. Endret 11. april 2021 av Frøkna4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 12. april 2021 #411 Del Skrevet 12. april 2021 Kanskjekanskje skrev (22 timer siden): Så gøy 😊 trur jeg hadde El på samme dag. Ventetiden er så lang og "uutholdelig" 🙊 kjenner jeg meg selv rett begynner jeg nok å teste leeenge før jeg egentlig burde 😂 Ja, samme her! 😅 Bestilt graviditetstester som kommer i posten i morgen, så tror det blir vanskelig å la de ligge lenge før jeg tester 😬 Vi har igrunn begynt å prøve med holdningen "skjer det så skjer det, vi har relativt god tid". Men må innrømme at det er vanskelig å "ikke bry seg", og er fryktelig spent. Gikk fort fra å ta det rolig til å plutselig lese alt av gravid og prøver forum 😅 Dette blir lange dager 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. april 2021 #412 Del Skrevet 12. april 2021 Smash skrev (28 minutter siden): Vi har igrunn begynt å prøve med holdningen "skjer det så skjer det, vi har relativt god tid". Men må innrømme at det er vanskelig å "ikke bry seg", og er fryktelig spent. Gikk fort fra å ta det rolig til å plutselig lese alt av gravid og prøver forum 😅 Dette blir lange dager 😂 Høres veeeldig kjent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 12. april 2021 #413 Del Skrevet 12. april 2021 7 dpo idag. Igår hadde jeg veldig sterke mensmurringer i ryggen. Har hatt det nå i flere dager. Testen var nesten helt blank idag på meget konsentrert urin. Så imorgen tror jeg at jeg kan begynne se etter babystrek. Har både igår kveld og idag fått helt sykt strekk i begge lyskene ved brå oppreising. Har enda såre nippler som igrunn har blitt enda sårere ettersom tiden går. Rare greier. Sa til samboer igår at shit, tror faktisk jeg er gravid igjen. Og jeg bare HÅPER det er tilfelle. Har hatt såpass mye rare symptomer som vil gjøre det VELDIG vanskelig å tolke om jeg er gravid i videre PP hvis det er TR som ligger å ulmer. Men er en hel uke til TR idag så rart med å store symptomer allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 12. april 2021 #414 Del Skrevet 12. april 2021 Smash skrev (1 time siden): Ja, samme her! 😅 Bestilt graviditetstester som kommer i posten i morgen, så tror det blir vanskelig å la de ligge lenge før jeg tester 😬 Vi har igrunn begynt å prøve med holdningen "skjer det så skjer det, vi har relativt god tid". Men må innrømme at det er vanskelig å "ikke bry seg", og er fryktelig spent. Gikk fort fra å ta det rolig til å plutselig lese alt av gravid og prøver forum 😅 Dette blir lange dager 😂 Hvilken dpo tenker du å starte testing? 🙊😅 Haha, akkurat samme her 😂 man vil jo bare bli ferdig med prøvingen med en gang 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #415 Del Skrevet 12. april 2021 Er i DPO-land nå, men aner ikke når eggløsningen var. Testet for mye, og tror jeg fikk positv eggløsningstest både 4, 8 og 10.april. Uansett, i alle fall DPO nå håper jeg. Har begynt å bli litt motløs, dette er min tredje PP. Men, ser at mange har prøvd mye lenger enn det og fått det til til slutt. Men, ønsker så intenst å bli gravid denne måneden, så har begynt å tenke negativt for ikke å "jinxe," som om det skal hjelpe. Tenker at "håper jeg ikke er gravid, puppene vil bli styggere/slappere, så mye styr med å fordele foreldrepermisjon, flaut at folk får vite jeg er gravid når jeg nærmer meg 40, vil ta for mye tid og energi etc.". Men innerst inne vil jeg jo være/bli gravid. Flere som prøver å forberede seg på negativt resultat ved å tenke på negative sider ved graviditeten? 🥴 Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #416 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er i DPO-land nå, men aner ikke når eggløsningen var. Testet for mye, og tror jeg fikk positv eggløsningstest både 4, 8 og 10.april. Uansett, i alle fall DPO nå håper jeg. Har begynt å bli litt motløs, dette er min tredje PP. Men, ser at mange har prøvd mye lenger enn det og fått det til til slutt. Men, ønsker så intenst å bli gravid denne måneden, så har begynt å tenke negativt for ikke å "jinxe," som om det skal hjelpe. Tenker at "håper jeg ikke er gravid, puppene vil bli styggere/slappere, så mye styr med å fordele foreldrepermisjon, flaut at folk får vite jeg er gravid når jeg nærmer meg 40, vil ta for mye tid og energi etc.". Men innerst inne vil jeg jo være/bli gravid. Flere som prøver å forberede seg på negativt resultat ved å tenke på negative sider ved graviditeten? 🥴 Anonymkode: 56b43...9bf Hmm.. Du hadde positiv ELtest 4. 8. og 10 april der teststreken var sterkere enn kontrollstreken? Det høres kanskje ut som at kroppen din har prøvd å få til en EL hvertfall, men ikke har fått det til før 10. april. Kan anbefale premom for å legge inn ELtestene du tar som viser "lav", "høy" og "peak". Kan være et hjelpemiddel på veien! Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #417 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hmm.. Du hadde positiv ELtest 4. 8. og 10 april der teststreken var sterkere enn kontrollstreken? Det høres kanskje ut som at kroppen din har prøvd å få til en EL hvertfall, men ikke har fått det til før 10. april. Kan anbefale premom for å legge inn ELtestene du tar som viser "lav", "høy" og "peak". Kan være et hjelpemiddel på veien! Anonymkode: f1904...e12 Takk for tips. Testen jeg tok den 4. var strimmeltest, og litt vanskeligere å tolke, så kan hende den ikke var helt positiv. Er usikker. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #418 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips. Testen jeg tok den 4. var strimmeltest, og litt vanskeligere å tolke, så kan hende den ikke var helt positiv. Er usikker. Anonymkode: 56b43...9bf Ja skjønner, dersom du hadde positiv ELtest 10. april, vil jeg anta at du hadde eggløsning i går 11.04, og er 1 dpo i dag:) Lykke til i dpo-land! Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 12. april 2021 #419 Del Skrevet 12. april 2021 Kanskjekanskje skrev (4 timer siden): Hvilken dpo tenker du å starte testing? 🙊😅 Haha, akkurat samme her 😂 man vil jo bare bli ferdig med prøvingen med en gang 😂🙈 Fikk nettopp 15 graviditetstester i posten 😂 så om jeg kjenner meg selv riktig, kommer jeg sikkert til å teste til helgen. Kanskje 7 eller 8 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 12. april 2021 #420 Del Skrevet 12. april 2021 Smash skrev (2 minutter siden): Fikk nettopp 15 graviditetstester i posten 😂 så om jeg kjenner meg selv riktig, kommer jeg sikkert til å teste til helgen. Kanskje 7 eller 8 dpo. Hehe, helt sikkert jeg og 😂 hadde igjen noen fra forrje pp og bestilt nye, så mange nok til å teste litt fremover 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå