AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #321 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg er 10 dpo idag, og skal ikke teste før tirsdag. Hadde svake mensensmerter igår, og ingenting idag. Er så utrolig frustrerende at det ikke er forskjell på symptomer mens vs symptomer gravid Har vært svært svimmel denne pp'n, men ellers likt alle andre mnd. Muligens mindre styr denne. Anonymkode: cbbbb...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. mars 2021 #322 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg er 1 DPO i dag. Tok en eggløsningstest på jobb i dag bare for gøy og hadde eggehvite slim i går ettermiddag/kveld. Så da blir det å vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente34 Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #323 Del Skrevet 22. mars 2021 Her er jeg kun 5 DPO men med noen heftige mensmurringer allerede, så forbreder meg på nok en heavy PMS😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #324 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg er 4 DPO og merker ingenting enda. Går liksom rundt å kjenner etter symptomer og håper på at det kommer noen utenom normalen 🤭 Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #325 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg er 4 dpo, og det stikker helt sykt nederst i magen. Kjenner det spesielt på venstre side, men det er jo ikke sjans i havet at man kan kjenne noe så tidlig? Anonymkode: 0ccf3...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #326 Del Skrevet 23. mars 2021 Tror det er litt tidlig ja.. 😕 Jeg var så lur å kjøpte en test tidlig rfsu forrige måned, og jeg klarte ikke vente i dag "i tilfelle".. Kan ikke ha sånt liggende i hus. Den var jo negativ den - EL forrige søndag, IKM nå til søndag.. da er jeg vel 9dpo og fortsatt er det håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #327 Del Skrevet 23. mars 2021 skruttveig skrev (3 minutter siden): Tror det er litt tidlig ja.. 😕 Jeg var så lur å kjøpte en test tidlig rfsu forrige måned, og jeg klarte ikke vente i dag "i tilfelle".. Kan ikke ha sånt liggende i hus. Den var jo negativ den - EL forrige søndag, IKM nå til søndag.. da er jeg vel 9dpo og fortsatt er det håp? Da er vi ca like langt idag. Tok også lik test idag, negativ (selv om jeg syns jeg ser en strek der, men er vell bare skyggestrek 😔). Jeg har igrunn mistet håpe, men har bestilt flere tester, så får vente til de kommer med å teste igjen 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #328 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) Kanskjekanskje skrev (16 minutter siden): Da er vi ca like langt idag. Tok også lik test idag, negativ (selv om jeg syns jeg ser en strek der, men er vell bare skyggestrek 😔). Jeg har igrunn mistet håpe, men har bestilt flere tester, så får vente til de kommer med å teste igjen 😔 Ah spennende, vi får holde hverandre oppdatert da Vi vet jo begge to egentlig innerst inne at det var litt vel tidlig idag, men at det var verdt å sjekke bare sånn i tilfelle det ville slå ut ^^ Så vi kan ikke gi opp riktig ennå, men skjønner følelsen altså! Hvilken pp er dere på? 4 måneden her, så det er jo ikke så lenge Edit: tror jeg ser noe jeg og, men det er svakere enn svakest, så jeg kan stirre til det gjør vondt i øyenene, tror det er best å teste om et par dager igjen! Endret 23. mars 2021 av 123 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #329 Del Skrevet 23. mars 2021 skruttveig skrev (15 minutter siden): Ah spennende, vi får holde hverandre oppdatert da Vi vet jo begge to egentlig innerst inne at det var litt vel tidlig idag, men at det var verdt å sjekke bare sånn i tilfelle det ville slå ut ^^ Så vi kan ikke gi opp riktig ennå, men skjønner følelsen altså! Hvilken pp er dere på? 4 måneden her, så det er jo ikke så lenge Edit: tror jeg ser noe jeg og, men det er svakere enn svakest, så jeg kan stirre til det gjør vondt i øyenene, tror det er best å teste om et par dager igjen! Ja, godt å ha noen som er ca i samme tid med testing osv 😊 Ja, er nettopp det. Kunne jo hende vi fikk se noe på testen 😅 iallefall nåt man ser andre får svak positiv tidlig. Men har lest at test tidlig fra rsfu ikke er så sensitiv, så håper det stemmer 😅 Vi sluttet med prevensjon 20januar, så er ikke så lenge siden vi begynte prøving. Men utålmodig alilevell 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #330 Del Skrevet 23. mars 2021 Kanskjekanskje skrev (9 minutter siden): Ja, godt å ha noen som er ca i samme tid med testing osv 😊 Ja, er nettopp det. Kunne jo hende vi fikk se noe på testen 😅 iallefall nåt man ser andre får svak positiv tidlig. Men har lest at test tidlig fra rsfu ikke er så sensitiv, så håper det stemmer 😅 Vi sluttet med prevensjon 20januar, så er ikke så lenge siden vi begynte prøving. Men utålmodig alilevell 😅🙈 Ja enig med deg i det Hadde ikke kjøpt rfsu til vanlig heller nei, kjøpte den bare med hjem fra jobb en kveld apotekene var stengt og jeg var 2 dager forsinket med mensen - den kom jo morgenen etter så klart Ja ser den at du er utålmodig, da er vi nesten likt der også Ble jo helt knust av negative tester i begynnelsen, men nå har det roet seg. Hjertet banket raskt som et hamsterhjerte da jeg testet i dag, men etterpå senket bare pulsen seg igjen uten noen grining eller annet tull Er mye lettere når jeg ikke lar det gå til hodet på meg og graver meg ned pga en strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #331 Del Skrevet 23. mars 2021 skruttveig skrev (2 minutter siden): Ja enig med deg i det Hadde ikke kjøpt rfsu til vanlig heller nei, kjøpte den bare med hjem fra jobb en kveld apotekene var stengt og jeg var 2 dager forsinket med mensen - den kom jo morgenen etter så klart Ja ser den at du er utålmodig, da er vi nesten likt der også Ble jo helt knust av negative tester i begynnelsen, men nå har det roet seg. Hjertet banket raskt som et hamsterhjerte da jeg testet i dag, men etterpå senket bare pulsen seg igjen uten noen grining eller annet tull Er mye lettere når jeg ikke lar det gå til hodet på meg og graver meg ned pga en strek. Ja ikke sant 😊 har jo ei lita ei her hjemme på 16mnd og ei på 6.5 år så kan ikke la den negative testen gå til hodet på meg, selv om det er vanskelig innimellom 😅 Når tenker du å teste igjen? Og kjenner du noe unormalt nå iforhold til andre måneder du har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #332 Del Skrevet 23. mars 2021 Kanskjekanskje skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant 😊 har jo ei lita ei her hjemme på 16mnd og ei på 6.5 år så kan ikke la den negative testen gå til hodet på meg, selv om det er vanskelig innimellom 😅 Når tenker du å teste igjen? Og kjenner du noe unormalt nå iforhold til andre måneder du har prøvd? Ja det er helt sant og fornuftig tenkt, jeg har en liten på 2 år som sitter på fanget her nå, og må holde hodet klart og humøret oppe for han ❤️ Men han blir ofte med inn på doen og sier "mamma søppel", må jo sjekke den testen etter at den har tørket også ;D Jeg tenker jeg tester torsdag eller fredag igjen. Jeg vet ikke hva som er normalt og ikke lengre, siden desember har jeg i dpo-perioden kjent både overdreven sult, kvalme om morraen, for sen mensen, oversensitivitet og griner av ingenting osv... det er jo noe som heter PMS så gidder ikke la meg lure denne gang! men hadde følt meg veldig trøtt denne ganga, går rundt som en zombie på jobb og jobber senere enn normalt. Men nå er det jo pollen-sesong så det kan jo ha noe å si også! Merker du noen forskjell denne mnd? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #333 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) skruttveig skrev (32 minutter siden): Ja det er helt sant og fornuftig tenkt, jeg har en liten på 2 år som sitter på fanget her nå, og må holde hodet klart og humøret oppe for han ❤️ Men han blir ofte med inn på doen og sier "mamma søppel", må jo sjekke den testen etter at den har tørket også ;D Jeg tenker jeg tester torsdag eller fredag igjen. Jeg vet ikke hva som er normalt og ikke lengre, siden desember har jeg i dpo-perioden kjent både overdreven sult, kvalme om morraen, for sen mensen, oversensitivitet og griner av ingenting osv... det er jo noe som heter PMS så gidder ikke la meg lure denne gang! men hadde følt meg veldig trøtt denne ganga, går rundt som en zombie på jobb og jobber senere enn normalt. Men nå er det jo pollen-sesong så det kan jo ha noe å si også! Merker du noen forskjell denne mnd? ^^ Hehe, sånn er jeg og. Sjekker testen hver gang jeg er på badet, selv om jeg vet den ikke er gyldig lengre nå 😂😂 trur kanskje en av grunnene til at jeg er så nysgjerrig er at jeg fikk svak positiv tidlig test fra cb for noen dager siden, men hørt så mye negativt om den, så regner jo med at den er negativ 🙈 Har mer humørsvingninger, godtesug og må på do ofte, men det kan jo være pms og 🙈 Ooog, at jeg sover dårlig. Det gjorde jeg fra start av forrje svangerskap også. 🙈 Endret 23. mars 2021 av Kanskjekanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #334 Del Skrevet 23. mars 2021 Kanskjekanskje skrev (33 minutter siden): Hehe, sånn er jeg og. Sjekker testen hver gang jeg er på badet, selv om jeg vet den ikke er gyldig lengre nå 😂😂 trur kanskje en av grunnene til at jeg er så nysgjerrig er at jeg fikk svak positiv tidlig test fra cb for noen dager siden, men hørt så mye negativt om den, så regner jo med at den er negativ 🙈 Har mer humørsvingninger, godtesug og må på do ofte, men det kan jo være pms og 🙈 Ooog, at jeg sover dårlig. Det gjorde jeg fra start av forrje svangerskap også. 🙈 Skjønner deg godt, da har du jo enda mer grunn til å være spent om du har fått en svak positiv allerede! Men mange ganger er de tidlig positive mer lette å se når de har tørket, er jo noe med det også. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om søpla Krysser fingrene for at vi har begge vært for tidlig ute med testingen, og at det ikke er PMS som tuller med oss her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #335 Del Skrevet 23. mars 2021 skruttveig skrev (4 minutter siden): Skjønner deg godt, da har du jo enda mer grunn til å være spent om du har fått en svak positiv allerede! Men mange ganger er de tidlig positive mer lette å se når de har tørket, er jo noe med det også. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om søpla Krysser fingrene for at vi har begge vært for tidlig ute med testingen, og at det ikke er PMS som tuller med oss her Ja, jeg syns jo denne ser positiv ut, men tør ikke håpe 😊 Ja, blir spennende dager fremover 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #336 Del Skrevet 23. mars 2021 Det synes jeg og den gjorde! Prøv imorgen med ny test av den samme typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. mars 2021 #337 Del Skrevet 23. mars 2021 skruttveig skrev (2 minutter siden): Det synes jeg og den gjorde! Prøv imorgen med ny test av den samme typen? Har ingen flere liggende, så får vente på at det kommer i posten om noen dager, blir spennende å se. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #338 Del Skrevet 23. mars 2021 Håper jeg snart går over i dpo-land! Første syklus med eggløsningstester. Er på CD 21 i dag uten eggløsning foreløpig. Stresser ikke fordi syklusene mine etter pilleslutt har vært lange. Forrige syklus hadde jeg EL på dag 27 ifølge flo. Men lurer på en ting. Hovedgrunnen til at jeg begynte me tester var fordi jeg var usikker på når el var pga regelmessig slim/eggehvite utflod i perioder. Der har jeg også hatt denne mnd. En dag med slim, 3 dager uten slim og så plutselig 2 dager med slim igjen. Men testene er negative. Kan det hende at kroppen min prøver å slippe et egg men ikke får det helt til? Dermed sene eggløsninger og slim i «hytt og pine?» Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. mars 2021 #339 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Håper jeg snart går over i dpo-land! Første syklus med eggløsningstester. Er på CD 21 i dag uten eggløsning foreløpig. Stresser ikke fordi syklusene mine etter pilleslutt har vært lange. Forrige syklus hadde jeg EL på dag 27 ifølge flo. Men lurer på en ting. Hovedgrunnen til at jeg begynte me tester var fordi jeg var usikker på når el var pga regelmessig slim/eggehvite utflod i perioder. Der har jeg også hatt denne mnd. En dag med slim, 3 dager uten slim og så plutselig 2 dager med slim igjen. Men testene er negative. Kan det hende at kroppen min prøver å slippe et egg men ikke får det helt til? Dermed sene eggløsninger og slim i «hytt og pine?» Anonymkode: 7b1f4...2e0 Jeg ville ikke tenkt så alt for mye på slimet egentlig, det virker ofte som det lever sitt eget liv. Lurt å teste videre med EL-testene. Om du fikk EL på CD27 sist så kan det kanskje ligge an til noe slikt nå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #340 Del Skrevet 23. mars 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Jeg ville ikke tenkt så alt for mye på slimet egentlig, det virker ofte som det lever sitt eget liv. Lurt å teste videre med EL-testene. Om du fikk EL på CD27 sist så kan det kanskje ligge an til noe slikt nå også? Håper jo på det ja😊 de to siste syklusene har jeg hatt EL på dag 24 og dag 27. flo vil ha det til at eggløsning denne måneden kommer nå på torsdag. Altså dag 24. så lov å håpe at den ikke er helt på bærtur😊 syns forøvrig det er ræva med så lange sykluser når vi prøver, men ikke noe å gjøre med det🥴 skjønner jo at alt er litt ute av balanse etter 10 år på pilla. Sluttet for 6 mnd siden Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå