Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

SuzsuZ skrev (1 minutt siden):

Jo skjønner den🤗 men det er bedre å være i disse 2 uker med håp enn de 2 andre syns jeg. Da blir jeg sur og lei meg uff

Vet ikke helt. Siste uka før mensen pleier jeg å føle meg skikkelig uggen  :ler: trives best mellom mensen og eggløsning sånn kroppsmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Fame said:

Vet ikke helt. Siste uka før mensen pleier jeg å føle meg skikkelig uggen  :ler: trives best mellom mensen og eggløsning sånn kroppsmessig

😂🙈 håper du føler deg litt mindre uggen den kommende uka og tvi tvi

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 dpo i dag, muligens 2... Ventetiden er i gang igjen🙈🤪🤞🏻.

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 12.24):

Jeg vet ikke når jeg har eggløsning, men jeg fikk mensen rundt 28. april. Kjenner meg litt kvalm i dag, noe jeg aldri pleier å være. Kan symptomer i det hele tatt oppstå så tidlig? 😅 Har bestilt en test nå og skal teste neste helg hvis ikke mensen kommer

Anonymkode: 9d4d5...118

Meg igjen. Jeg testet positivt uken etter, så kanskje det var noe med den kvalmen likevel og at kroppen ga beskjed veldig tidlig. Håper alle i tråden snart opplever det samme. Lykke til :) 

Anonymkode: 9d4d5...118

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

El i kveld eller i morgen tipper jeg.. så nå blir det lange dager frem mot testing. 

hvilken dag begynner dere å teste?

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

El i kveld eller i morgen tipper jeg.. så nå blir det lange dager frem mot testing. 

hvilken dag begynner dere å teste?

Anonymkode: 3e82e...add

Etter 14 prøveperioder så tester jeg ikke lenger  :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dpo i dag, har lyst til å begynne å teste allerede nå, men får vel holde meg i noen dager til vel 😂 bare en smule utålmodig her!! 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, vegasus said:

2 dpo i dag, har lyst til å begynne å teste allerede nå, men får vel holde meg i noen dager til vel 😂 bare en smule utålmodig her!! 🙈

😂 kjenner til den, men er nok lurt å vente noen dager til ja 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo her - kjenner litt småmurring, litt økt utflod.. men det er kanskje bare normalen min i syklusen begynner jeg å tro. Jeg skal teste på søndag 8 dpo!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Fame said:

10 dpo her ^.^

Ooooh så sterk som ikke tester 😀 lykke til denne runden🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (3 minutter siden):

Ooooh så sterk som ikke tester 😀 lykke til denne runden🤞

Jo, takk :klem:Etter en million negative tester så er jeg litt lei  :ler: har ikke noe tro denne gangen da, rakk bare én gang på EL dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gang i dpo land før vi har første forsøk med ivf! Ingen ide hvilken dpo jeg er da jeg ikke gadd å tracke denne måneden. Er cd19 I dag og i følge premom er jeg 8dpo mens Flo mener jeg er 3dpo 😂 

jeg har hatt mensensmerter siden cd13. Men ikke hatt noe EL-slim, så har ingen ide når eggløsning kan ha vært.

Blir spennende og se hvem som stemmer eller ligger nærmest 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Tessiekd said:

Siste gang i dpo land før vi har første forsøk med ivf! Ingen ide hvilken dpo jeg er da jeg ikke gadd å tracke denne måneden. Er cd19 I dag og i følge premom er jeg 8dpo mens Flo mener jeg er 3dpo 😂 

jeg har hatt mensensmerter siden cd13. Men ikke hatt noe EL-slim, så har ingen ide når eggløsning kan ha vært.

Blir spennende og se hvem som stemmer eller ligger nærmest 🙈 

Spennende! 🤩 syns du skal teste snart jeg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg er 5 dpo og har sikkelig teste trang, kan hende jeg er 6 dpo men neppe noe mer.. og vet det er helt usannsynlig å få noe resultat så tidlig 🙈 ahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (13 timer siden):

😂 kjenner til den, men er nok lurt å vente noen dager til ja 🙈

Oppdaget plutselig at jeg var 3 dpo i går, og ikke 2. så da ble ventetiden litt kortere 😂 Ryker på en test eller ti i helgen tenker jeg 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, vegasus said:

Oppdaget plutselig at jeg var 3 dpo i går, og ikke 2. så da ble ventetiden litt kortere 😂 Ryker på en test eller ti i helgen tenker jeg 😂😂

En hel dag!!!! Juhuuu😂🙈 de små gledene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 minutter siden):

Hadde selvsagt neg test 5 dpo nå i kveld 💩

Deilig å se at andre også tester så tidlig selv om det er usannsynlig å få to streker så tidlig  🙈

Krysser fingrene for at du får to streker i løpet av de nærmeste dagene 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...