AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2581 Del Skrevet 5. februar 2022 Er 8dpo idag🤭 Når er det en mulighet for en eventuelt positiv test? Spennende tid. Anonymkode: d7728...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2582 Del Skrevet 5. februar 2022 Heiii! Ventetiden går såå sakte her at jeg føler jeg holder på å bli gal! Så tenkte at det hadde vært gøy å høre fra litt flere hvordan det går 😊 hvor mange dpo er du, og hvilken symptomer kjenner du på? 🥰 Anonymkode: fafbd...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 5. februar 2022 #2583 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Heiii! Ventetiden går såå sakte her at jeg føler jeg holder på å bli gal! Så tenkte at det hadde vært gøy å høre fra litt flere hvordan det går 😊 hvor mange dpo er du, og hvilken symptomer kjenner du på? 🥰 Anonymkode: fafbd...5e1 Jeg er 8 dpo idag, pleier å få murringer på denne tiden om det ikke har blitt en spire, men enda ikke kjent noe murringer så tat det positivt🤞🏻 Så kjenner jeg stikk i livmoren som jeg også gjorde sist på denne tiden før jeg testet positiv, håpe håpe🤞🏻 Jeg tar første test imorgen tidlig, forventer blenda, fikk svak svak strek sist på 9 dpo kveld. enn du? Hvilken dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym140786 Skrevet 6. februar 2022 #2584 Del Skrevet 6. februar 2022 Jaja så var det over denne runden 😞 Ikke gravid lyste mot meg nå 13 dpo enda jeg har sett svake streker på babyplan strimlene. Skuffelsen var stor, så da er det vel TR som er rett rundt hjørnet og ikke en liten spire 💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. februar 2022 #2585 Del Skrevet 6. februar 2022 9 dpo😳 svakt men ser den😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2586 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg ser den🤩 Gratulerer med en liten spire @Love90 Jeg er også 9dpo, men tenker å vente noen dager med å teste. (Om jeg klarer) Anonymkode: d7728...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 6. februar 2022 #2587 Del Skrevet 6. februar 2022 Love90 skrev (1 time siden): 9 dpo😳 svakt men ser den😄 Jeg ser også strek! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. februar 2022 #2588 Del Skrevet 6. februar 2022 1 hour ago, Love90 said: 9 dpo😳 svakt men ser den😄 Veldig tydelig svak strek! Håper den blir sterkere og sterkere😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. februar 2022 #2589 Del Skrevet 6. februar 2022 5 hours ago, Anonym140786 said: Jaja så var det over denne runden 😞 Ikke gravid lyste mot meg nå 13 dpo enda jeg har sett svake streker på babyplan strimlene. Skuffelsen var stor, så da er det vel TR som er rett rundt hjørnet og ikke en liten spire 💞 Æsj så kjedelig 🥲det er kanskje littebitt håp igjen inntil tanta kommer men godt å være klar over at det ikke gikk denne gangen. Håper du har bedre hell neste gang 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2590 Del Skrevet 6. februar 2022 Love90 skrev (19 timer siden): Jeg er 8 dpo idag, pleier å få murringer på denne tiden om det ikke har blitt en spire, men enda ikke kjent noe murringer så tat det positivt🤞🏻 Så kjenner jeg stikk i livmoren som jeg også gjorde sist på denne tiden før jeg testet positiv, håpe håpe🤞🏻 Jeg tar første test imorgen tidlig, forventer blenda, fikk svak svak strek sist på 9 dpo kveld. enn du? Hvilken dpo? Ååå så spennende ☺️ krysser fingrene for deg! Har du fått testet i dag? 🤞🏼 Da er vi ganske likt, jeg er 9 eller 10dpo I dag. Fikk ikke testet eggløsningen denne måneden så derfor litt usikker. Kjenner egentlig ikke så mye, bortsett fra litt murringer som pleier alltid og komme på denne tiden, men de hadde jeg også den ene gangen jeg faktisk ble gravid. Så kan jo aldri vite 🤷🏼♀️ skal teste i morgen tenker jeg ☺️🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: fafbd...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. februar 2022 #2591 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ååå så spennende ☺️ krysser fingrene for deg! Har du fått testet i dag? 🤞🏼 Da er vi ganske likt, jeg er 9 eller 10dpo I dag. Fikk ikke testet eggløsningen denne måneden så derfor litt usikker. Kjenner egentlig ikke så mye, bortsett fra litt murringer som pleier alltid og komme på denne tiden, men de hadde jeg også den ene gangen jeg faktisk ble gravid. Så kan jo aldri vite 🤷🏼♀️ skal teste i morgen tenker jeg ☺️🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: fafbd...5e1 Hos meg var det veldig positivt at ikke murringene dukket opp hvertfall🥰 håper du også får positiv test❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2592 Del Skrevet 6. februar 2022 Love90 skrev (2 timer siden): Hos meg var det veldig positivt at ikke murringene dukket opp hvertfall🥰 håper du også får positiv test❤️ Ååå! Gratulerer så masse 😍 håper spiren sitter og masse lykke til! Anonymkode: fafbd...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. februar 2022 #2593 Del Skrevet 7. februar 2022 11dpo og nok en blenda test 😭 da er jeg ganske sikker på at løpet er kjørt denne gangen au 🥺 ikm om 3 dager og murringene som pleier å komme før mensen er på plass. 🤷🏼♀️ Masse lykke til til dere andre 💗💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaa Skrevet 7. februar 2022 #2594 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 22.57): Heiii! Ventetiden går såå sakte her at jeg føler jeg holder på å bli gal! Så tenkte at det hadde vært gøy å høre fra litt flere hvordan det går 😊 hvor mange dpo er du, og hvilken symptomer kjenner du på? 🥰 Anonymkode: fafbd...5e1 Hei! 5dpo og jeg er utålmodig 🙄😂 Dagen går fort, men saakte.. Første mnd jeg virkelig tracket eggløsning, og jeg har hatt vondt i høyre eggstokk siden. Men det har jeg hatt etter hver eggløsning de siste månedene så det trenger ikke bety noenting🥰 Hvilken dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 7. februar 2022 #2595 Del Skrevet 7. februar 2022 Tessiekd skrev (3 timer siden): 11dpo og nok en blenda test 😭 da er jeg ganske sikker på at løpet er kjørt denne gangen au 🥺 ikm om 3 dager og murringene som pleier å komme før mensen er på plass. 🤷🏼♀️ Masse lykke til til dere andre 💗💗 Ahhh, så kjipt! 😞 Jeg vet at du vet at det fortsatt er en sjanse for at du er gravid, men forstår virkelig at du forbereder deg på at det ikke gikk denne gangen.. men jeg krysser fingrene for det motsatte! 🤞🥰 Jeg er selv 10 dpo idag og alt av symtomer (+blenda tester) tilsier at mensen er like rundt hjørnet og at det ikke gikk denne gangen heller.. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. februar 2022 #2596 Del Skrevet 7. februar 2022 gladlaksen skrev (22 minutter siden): Ahhh, så kjipt! 😞 Jeg vet at du vet at det fortsatt er en sjanse for at du er gravid, men forstår virkelig at du forbereder deg på at det ikke gikk denne gangen.. men jeg krysser fingrene for det motsatte! 🤞🥰 Jeg er selv 10 dpo idag og alt av symtomer (+blenda tester) tilsier at mensen er like rundt hjørnet og at det ikke gikk denne gangen heller.. 😫 Ja, godt mulig jeg gjør det siden jeg føler alle får strek fom 9dpo 🤷🏼♀️ Har kun vært gravid en gang tidligere for 1,5 år siden, men det var uventet og testet ikke før noen dager etter ikm. Endte i SA I uke 7. Så jeg vet jo egentlige ikke hvor tidlig jeg eventuelt ville fått en strek. Er alltid et lite håp helt frem til mensen kommer, men nå har vi prøvd siden vi mistet og jeg har ikke sett en strek siden. Så jeg gir nok veldig fort opp håpet også kanskje 🥺 Men tusen takk 🥰 håper også det motsatte for deg! Kan jeg spør hvor lenge dere har prøvd? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 7. februar 2022 #2597 Del Skrevet 7. februar 2022 Tessiekd skrev (24 minutter siden): Ja, godt mulig jeg gjør det siden jeg føler alle får strek fom 9dpo 🤷🏼♀️ Har kun vært gravid en gang tidligere for 1,5 år siden, men det var uventet og testet ikke før noen dager etter ikm. Endte i SA I uke 7. Så jeg vet jo egentlige ikke hvor tidlig jeg eventuelt ville fått en strek. Er alltid et lite håp helt frem til mensen kommer, men nå har vi prøvd siden vi mistet og jeg har ikke sett en strek siden. Så jeg gir nok veldig fort opp håpet også kanskje 🥺 Men tusen takk 🥰 håper også det motsatte for deg! Kan jeg spør hvor lenge dere har prøvd? 😊 Ja, det er mitt inntrykk også, spesielt her, at veldig mange får positiv test tidlig. Jeg føler på mange måter at det er "enklere" å "gi opp" nære IKM, selv om det egentlig er da (eller etter) de fleste får positiv om man skal tro på det som står på Fhi, helsenorge osv. Blir så sliten av å leve i uvisshet.. Huff, jeg kan tenke meg at det er ekstra tungt at det gang på gang ikke skjer, etter å ha opplevd en SA.. har selv ikke opplevd det, men kan bare forestille meg 🥺 har du, eller planlegger dere å dra til gynekolog/lege for å sjekke at alt ser greit ut? Tusen takk 🥰 Vi starta prøvinga i starten av april i fjor og er inne i prøveperiode 10 nå. Har bestilt en time hos gynekolog i mars, men håper jo at vi slipper det 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. februar 2022 #2598 Del Skrevet 7. februar 2022 gladlaksen skrev (2 timer siden): Ja, det er mitt inntrykk også, spesielt her, at veldig mange får positiv test tidlig. Jeg føler på mange måter at det er "enklere" å "gi opp" nære IKM, selv om det egentlig er da (eller etter) de fleste får positiv om man skal tro på det som står på Fhi, helsenorge osv. Blir så sliten av å leve i uvisshet.. Huff, jeg kan tenke meg at det er ekstra tungt at det gang på gang ikke skjer, etter å ha opplevd en SA.. har selv ikke opplevd det, men kan bare forestille meg 🥺 har du, eller planlegger dere å dra til gynekolog/lege for å sjekke at alt ser greit ut? Tusen takk 🥰 Vi starta prøvinga i starten av april i fjor og er inne i prøveperiode 10 nå. Har bestilt en time hos gynekolog i mars, men håper jo at vi slipper det 🤞 Ja er jo ofte at man hører kanskje mer fra de som tester tidlig her inne, siden vi alle er jo så ivrige og utolmodige og tester tidlig 🙈 har ei venninne som testet og testet og fikk ikke positiv før 2 dager etter ikm og hun hadde til og med vært å tatt blodprøve hos legen 3 dager før ikm og den var "negativ". Så det kan jo skje selvfølgelig 🤞🏼 Ja, da har dere jo prøvd en liten stund dere også! Det er første barnet deres? Men så godt at du/dere har fått time i mars til gynekolog ❤️ er utrolig godt å få vite om det er noe som hindrer, selv om det også er vanlig at det tar litt tid ❤️ Vi har vært hos gynekolog og alle testene våres er helt fine, jeg har over gjennomsnittet med egg og han sine svømmer godt. Eneste er at jeg har endo 🥺 så vi har fått godkjent og oppstart i Porsgrunn til sommeren. Men tenker det samme som deg - håper så at vi slipper det 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. februar 2022 #2599 Del Skrevet 7. februar 2022 9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. februar 2022 #2600 Del Skrevet 7. februar 2022 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): 9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig Åå!❤️ Forstår deg så godt at du er engstelig! Krysser alt jeg har for deg, får at denne spiren setter seg godt denne gangen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå