Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er 13 dpo i morgen og føler på hele meg at mensen er rett rundt hjørnet😩 Blir nesten helt flau av å tenke på hvor mange (negative) tester jeg har tatt... Tror jeg gir opp testing i neste runde 🙈

Anonymkode: b7cd3...856

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er 13 dpo i morgen og føler på hele meg at mensen er rett rundt hjørnet😩 Blir nesten helt flau av å tenke på hvor mange (negative) tester jeg har tatt... Tror jeg gir opp testing i neste runde 🙈

Jeg kommer ikke til å ta noen tester denne runden.. 

Er 7 dpo idag, men nå skal jeg bare vente på mensen. Orker heller ikke alle de negative testene.. blir så besatt av testingen også

Anonymkode: 3e82e...add

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo i dag. Tiden går så sakte . Skal ikke teste før 10 dpo denne gangen .

Kan man stole på digital test 10 dpo ? Hvis den sier ikke gravid så er løpet kjørt ? Noen tanker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 dpo i dag. I følge min syklus skulle egentlig mensen ha kommet i dag, men den har enda ikke kommet. Etter 2 kjemiske og 2 spontanaborter + at jeg mistet i uke 14 og mange negative tester er jeg redd for å teste meg denne PP. Redd for å få negativt svar og venter derfor heller litt med å teste meg. 

Føler nesten jeg har fått litt testeangst og får alltid en uggen følelse i kroppen når mensen nærmer seg for er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tenker også at det er lurt å unngå å teste. Man blir så skuffa når man får skyggestreker og tenker at det kanskje kan være noe... Det beste er vel kanskje å vente til mensen normalt sett skal komme, så slipper man i alle fall litt av skuffelsen.

Anonymkode: 603f0...04d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Back on track og 3 dpo etter å ha fått tidenes seneste eggløsning , på cd 46. Så sen fordi jeg mistet i uke 8+2, men nå er jeg endelig i gang igjen. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laura80 skrev (2 timer siden):

Back on track og 3 dpo etter å ha fått tidenes seneste eggløsning , på cd 46. Så sen fordi jeg mistet i uke 8+2, men nå er jeg endelig i gang igjen. 

Så trist å lese at du mistet…🥺 sender en klem og lykke til🤍 spennende dager nå da!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 DPO! 
Vi har vært en uke i campingvogn, så dette har vært en krevende prøveperiode for å si det mildt 😆

Anonymkode: ed0d5...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

11dpo, IKM i morgen. Mensenkramper i dag, så antar løpet er kjørt.. er så lei meg. 😭 

lykke til til dere som fortsatt venter🤞

Anonymkode: 77b50...979

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går straks inn i DPO land selv. Tror kanskje jeg er 1 DPO i dag, ettersom jeg hadde mye EL kramper i går. Men mulig det er i dag også. Er det noen av dere som tester og har mye symptomer som vet om man har EL den dagen med sterkest symptomer eller dagen etter? Har fortsatt svake kramper 😊I følge syklus og app er den i dag (regelmessig syklus), men ble litt usikker siden jeg hadde så mye kramper i går 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

11dpo, IKM i morgen. Mensenkramper i dag, så antar løpet er kjørt.. er så lei meg. 😭 

lykke til til dere som fortsatt venter🤞

Ikke ta sorgen på forskudd, før mensen faktisk kommer 🤍 mensensmerter er også vanlig i graviditet💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kaffemor skrev (22 minutter siden):

Går straks inn i DPO land selv. Tror kanskje jeg er 1 DPO i dag, ettersom jeg hadde mye EL kramper i går. Men mulig det er i dag også. Er det noen av dere som tester og har mye symptomer som vet om man har EL den dagen med sterkest symptomer eller dagen etter? Har fortsatt svake kramper 😊I følge syklus og app er den i dag (regelmessig syklus), men ble litt usikker siden jeg hadde så mye kramper i går 😊

Jeg er veldig usikker.. tror man må ta temp for å vite mer nøyaktig når el er. 
Jeg er litt av og på med symptomer på el, så jeg får positiv el test, men aner ikke helt da når den kommer.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke ta sorgen på forskudd, før mensen faktisk kommer 🤍 mensensmerter er også vanlig i graviditet💕

Trengte ikke vente til i morgen, mensen kom en time etter 😭 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så trist å lese at du mistet…🥺 sender en klem og lykke til🤍 spennende dager nå da!

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9dpo.. lett hodepine, litt murringer.. tr forventes fredag, så da er det bare å vente😒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 16.39):

Jeg er veldig usikker.. tror man må ta temp for å vite mer nøyaktig når el er. 
Jeg er litt av og på med symptomer på el, så jeg får positiv el test, men aner ikke helt da når den kommer.🙈

Jeg har aldri testet for EL, men hadde vært gøy å prøve neste syklus slik at jeg kan telle mer nøyaktig DPO 😊 Jeg har mye symptomer men de varer jo i flere dager.. hehe. Så vanskelig å vite! Hatt EL kramper i 3 dager nå :vetikke: Så da går jeg ut fra beregnet EL ut fra syklus som da betyr at jeg er 1 DPO i dag 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 16.43):

Jeg tenker også at det er lurt å unngå å teste. Man blir så skuffa når man får skyggestreker og tenker at det kanskje kan være noe... Det beste er vel kanskje å vente til mensen normalt sett skal komme, så slipper man i alle fall litt av skuffelsen.

Anonymkode: 603f0...04d

Ja absolutt et poeng! Jeg tenker alltid at jeg ikke skal teste før IKM men klarer aldri å holde løftet mitt til meg selv 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også usikker på akkurat dag for el. Hadde mest symptomer lørdag, men litt murringer søndag også. Tenker at jeg er 1 dpo idag (så er man sikker🤭) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (18 minutter siden):

Jeg er også usikker på akkurat dag for el. Hadde mest symptomer lørdag, men litt murringer søndag også. Tenker at jeg er 1 dpo idag (så er man sikker🤭) 😊

Da ligger vi akkurat likt 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...